Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

TS-2150.jpg

20cm Cross-Axial 3-Way Speaker

 

Features

200W MAX.

20cm IMPP composite cone woofer / 25mm titanium dome midrange / 20mm ceramic up-dome tweeter

Cross-Axial engineering for excellent sound quality

Nominal input: 50W

28 - 28,000Hz, 91dB/W/m, 238 x 238 x 176m

 

האתר הראשי:

http://www.pioneer.com.sg/storefront/ProductDetail/default.asp?ProductId=140&CatId=2,27,44

 

הרמקולים האלה היו באוטו שלי אחי על המגש ואני זוכר שהם היו מפלצתיים והמרכיב של המערכת אמר שאי אפשר להשיג כאלה

והם מאוד טובים

ועכשיו פתאום אחרי סדר פסח אני מוצא אותם בבית בקופסה במצב ממש חדש

ואני בדיוק מתחיל לקנות אביזרים לאוטו (פיאט גרנדה) מה אתם אומרים הם יכולים להשתלב באוטו טוב

או לוותר ולקנות משהו יותר טוב ?

 

קיצור חוות דעת קטנה. [=

 

אגב בעבר אחי פירק להם את הפלסטיק והתקין עליהם בד כזה שלא יראו אותם בגלל מכה של גנבות (רמלה) חחח ***חחח היא לא מילה תקנית וזה לא פורום ברמלה. קרא את כללי הפורום***

זה מזיק לאיכול ?

תראו תמונה שזה עם הפלסטיק ... (מצאתי את התמונה באינטרנט)..

y1pu5iednwnwoz5wxjywltqsm6.jpg

פורסם

חח לחבר אותם לרדיו דיסק, מה פתאום

אני מתכוון לקנות מערכת שלמה הכוללת מגבר , סאב וכו'

רק השאלה שלי איך הם יכולים להשתלב? ומה דעתכם עליהם

פורסם

אוהד אתה נכנס פה לסכסוך, חבל עלייך 8-)

וזה לא קשור לכבד דעה של בן אדם, אני פשוט חושב בהגיון ..

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

×
×
  • תוכן חדש...