Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם אני מעוניין לקנות מכונית משפחתית קטנה בתקציב של 80K בנתיים מועמדות שלי היו I30 וטיוטה אוריס - רובוטית * פייבוריטית סובארו B3 איזה מכונית לדעתכם הכי מתאימה לי\לנו? אשמח לכל הצעות\דעות המון תודה יניב

פורסם

לא ציינת שום דרישות ולכן לא יוכלו לדעת מה המכונית שהכי מתאימה לך.

בגדול ה-B3 מאוד בסיסית ומיושנת.

הגיר הרובוטי של הטויוטה נוח כמו נדנדה בגן שעשועים מוזנח.

ה-I30 אופציה חביבה אך מציעה מושב אחורי לא מאוד מרווח.

 

בהצלחה.

פורסם

תפרט את הדרישות שלך מהרכב, את תוואי הנסיעה שלך, כמות קילומטרים, כמה נוסעים, כמה מטען. מה חשוב לך ברכב, על מה אתה מוכן לקבל.

ככה תוכל לקבל תשובה.

פורסם

כמה נפשות אתם?

האם יש ילדים? כמה? כיסאות בטיחות? בוסטרים?

אתם מרבים לסחוב מטען?

מעדיפים נוחות? ביצועים? התנהגות כביש טובה? איבזור? מראה מצודד? תא נוסעים יוקרתי?

מה האיבזור שהוא מאסט ברכב?

האם אתה רוכש מחברת ליסינג או מאדם פרטי?

על סמך מה בחרת בסובארו באוריס וביונדאי? ניסיון קודם? רושם ממכרים? סתם מלראות אותן על הכביש?

פורסם

הבחירה שלי בטיוטה נעשה מכוון שלאבי יש טיוטה שהוא מאוד מרוצה ממנה וגם אני :) אנחנו 2 נפשות בשאיפה לגדול אני ואשתי) אנחנו לא מרבים לשאת מטען גדול אבל צריך שלמכונית יהיה תא מטען נוח. אני מעדיף רכב נוח עם ביצועים טובים מאובזר במידה מספקת. הרכב שראיתי היה במגרש והצעה שקבלתי היה טובה אם אפשרות לטרייד אין. מקווה שהתשובות האלה ענו על השאלות :) תודה יניב

פורסם

הייתי מציע להסתכל (ולנסות לנסוע על) פיאט פונטו גרנדה, התקציב שלך יאפשר לך אחת בת שנה בערך שעדיין באחריות היצרן.

הבעיה היחידה שהגרסה הידנית היא 1250 סמ"ק בלבד, ולמרות שהרכב לא עגלה, הוא רחוק מלהיות מטוס.

אם לא מפריע לך רובוטי, יש גרסת 1400 סמ"ק רובוטית. לא להיט, אבל פי 50 יותר טוב ממכונת הבעיטות בגב של טויוטה.

פורסם

בוקר טוב,

 

טיוטה אוריס רובוטית היא מכונית טובה והיא אכן מתאימה לדרישות שלכם, אם הגיר הרובוטי לא מפריע לכם.

סובארו B3 לדעתי פחות טובה, בעיקר בגלל המנוע החלש (1500 סמ"ק).

אופציה נוספת שיכולה להתאים לכם היא הסוזוקי SX4. מכונית אמינה, חסכונית וזולה לאחזקה.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

לסובארו יתרון על האחרות שצוינו ברמת רכות הנסיעה, שהיא גבוהה במיוחד ומשולבת עם רמת בידוד רעשים מעולה.

בנוסף יתרון בולט בדמות תיבת הילוכים ידידותית יותר שאינה מטלטלת בהעברת ההילוך.

הגיר הרובוטי עם מצמד בודד אינו מוצלח ואינו מיובא כיום בדגמי הקורולה / אוריס.

דגמי הטויטה החדשים כוללים תיבת הילוכים אוטומטית רגילה ולא את הגיר שנמצא בדגמי העבר של האוריס, סתם שתדע...

 

אייל מסובארו

פורסם

אני דווקא חושב שה-I30 מציגה את השילוב תכונות הכי טוב.

היא מציעה ביצועים טובים וגם חסכונית למדי מניסיון. האמינות גם כן טובה.

יש המון רכבים כאלה בחברות הליסינג, בתקציבך תוכל להשיג אפילו רכב משנת 2009.

טרייד אין בחברות הליסינג פחות אטרקטיבי ובד"כ תקבל יותר אם תמכור לאדם פרטי, כמובן שזה תלוי איזה רכב אתה מחזיק.

 

בהצלחה.

פורסם

אני חייב להגיד שאני ממש מבולבל...

המטרה שלי לקנות אוטו נוח, חסכוני, עם מעט תקלות ושלא יבלה במוסך

 

כרגע אני מתלבט בין טיוטה אוריס 2009 - עם גיר רובוטי

I30 , סוזוקי SX4

או בכלל לקנות טיוטה SPACE VARSO....

פורסם

הספייס ורסו באמת רעיון טוב. מרווח פנימי טוב אך תא מטען מעט קטן.

יחידת הכוח אמורה להיות זריזה וחסכונית.

×
×
  • תוכן חדש...