Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה כותב שהתקציב שלך הוא 80K, אבל שוקל לקנות ספייס וירסו, שאותה אפשר למצוא רק כחדשה ומחירה הוא 108K.

 

בכל אופן הספייס וירסו מתאימה לדרישות שלך.

פורסם

קורולה RUNX 2007 משלבת איכות נסיעה טובה עם מנוע וגיר מצויינים, ואפילו איבזור ותא מטען עדיפים על אוריס 2008.

I30 אפשרות, אבל רק הדגם המפואר. הדגם הפשוט מחפיר באבזור, ואין אפילו אפשרות כיוון טלסקופי להגה.

פורסם

יניב, אני מניח שבשבועיים מהשרשור הזה שלך כבר חרשת ברשת ואולי ברחובות. אין פיתויים משכנעים.

ה-SX4 היא אופציה טובה. אוריס אין הרבה בשוק וזה מקשה על החיפוש. בינינו - הוא לא קצת משעמם?

אז אולי... תעיף עין על האירופאיות? פתאם יהיה מבחר טוב ויפה (עניין של טעם) כמו C4, בראבה, לאון וחברותיהם ליבשת.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

מה עם האופציה של פולקסווגן פולו? פולקסווגן גולף? סיאן לאון?

מכוניות מצויינות בסיאט יש מידי פעם מיבצעים כאלה ויימי מכירות הלאון החדשה נימכרת ב 108 אלף אם אני לא טועה כך שאני מאמין שתוכל למצוא אחת בתקציב שלך. אוטו מדהים.

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

פורסם

הלאון במחיר שציינת היא 1.2 ידנית ואין אופציה לאוטומט. הבראבו שצוינה מעליך נופלת לגדר המחיר או מעט מעליו כשהיא יד 2 מליסינג ואף על פי כן עדיפה כמעט מכל בחינה על האלטרנטיבות שהועלו כאן. ביצועים מעולים בצד חסכון בדלק, עיצוב מיוחד, איבזור עשיר, גיר רובוטי הרבה פחות עצבני מהמקובל, איכות הרכבה וגם חומרים בהחלט טובים אם לא למעלה מזה, טיפול אחת ל 30K וביטוח יחסית זול. אבל מי שלאבא שלו יש טויוטה והוא גם מרוצה ממנה, לא בנקל יסכים בכלל לשמוע את המילה פיאט.

פורסם

שלום יניב,

 

קח בחשבון שלתיבה הרובוטית צריך להסתגל, ולא כולם מסתגלים. חשוב שתבצע נסיעת מבחן על הרכב כדי להבין במה מדובר. הרכב לכשעצמו איכותי מאד, אמין מאד ובעל ביקוש בשוק המשומשות. הוא גם יקר יותר בהשוואה ל- i30 ול- B3 מאותם שנות ייצור. כך שבמידה והתיבה לא מהווה בעיה והתקציב אינו מהווה בעיה - האוריס הוא אלטרנטיבה ראויה. כמעט ואין אותו בציי הליסינג אלא בעיקר אצל לקוחות פרטיים. השתיים האחרות נפוצות יותר בציי ליסינג (ולכן גם יהיה לך קל יותר למצוא רבות כאלה). אני באופן אישי מעדיף את ה- i30, לאור רמת האבזור הגבוהה יותר והתחושה הנעימה יותר (סובייקטיבית) בתא הנוסעים. סובארו היא סובארו - אמינה ופשוטה. שלושתן בסדר גמור, אף אחת מהן לא "תרגש" אותך בנהיגה אך גם לא תדאג לביקורים תכופים במוסך. במידה ואתה רוכש מליסינג - חשוב מאד לדרוש אחריות על הרכב. ולא משנה ממי אתה קונה - תדאג לבצע בדיקת קנייה עצמאית שלך.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

 

 

היי כולם אני מעוניין לקנות מכונית משפחתית קטנה בתקציב של 80K בנתיים מועמדות שלי היו I30 וטיוטה אוריס - רובוטית * פייבוריטית סובארו B3 איזה מכונית לדעתכם הכי מתאימה לי\לנו? אשמח לכל הצעות\דעות המון תודה יניב
פורסם

ממליץ גם כן על ה-RUN-X משנת 2007 לערך. סבא וסבתא רכשו אחת כזו בשבוע שעבר, מאוד מרוצים מכל דבר החל מנוחות, אבזור (רכשו GLI) יחסי וכו'. אם תמצא אחת במצב טוב ועם מעט ק"מ - לך על זה

×
×
  • תוכן חדש...