Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה מעניינת אותך סחירות של רכב? אתה סוחר רכב?

 

את הרכב קונים בשביל לנסוע עליו, לא בשביל למכור.

 

אני עוד יכול להבין את החשש שלך אם היית קונה רכב ב-60 אלף שקל ולא בא לך שהוא יהיה שווה 30 אלף תוך שנתיים או משהו כזה.

 

אבל רבאק, אתה קונה רכב של 13K ואתה חושש שירד לו הערך? לאן הוא ירד???

 

תחשוב אחרת - אם תקנה הונדה בת 18 במקום סקסו בת 10, מה לדעתך יהיה קל יותר למכור:

סקסו בת 13 או הונדה בת 21???

 

אתה מכיר הרבה קופצים על הונדה בת 21 שנים? לעומת זאת רכב מיני זול, תמיד ייהנה מביקוש ער.

פורסם

ואם כבר בפיגו עסקינן, ראיתי שיש דגם ארבע וחמש דלתות, החמש מעט קטנה יותר אבל עם מראה מושך יותר :) האם יש הבדל בינהן מבחינת ההמלצה ?

ראיתי גם שיש שני סוגי מנוע 1.4\1.6 איזה עדיף ?

פורסם

בקשר למנועיים.

אם אתה מחפש רכב חיסכוני, תעדיף מנוע 1400 סמ"ק.

אם אתה מעדיף ביצועיים - 1600 סמ"ק (יש גם מגאן כזאת, ידנית).

המנועים של הרכבים הצרפתיים בנפח 1400 סמ"ק מוצלחים ואמינים.

אלה המנועים המשותפים לפיג'ו וסיטרואן. וגם המנוע של רנו ממה שאני זוכר - מנוע עם 75 כ"ס.

מ 2000-2001 למגאן מנוע 1400 סמ"ק עם 98 כ"ס 16 שסטומים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפיג'ו יש יותר סיכוי להמכר, כי רוב הסיכויים שההונדה תיגנב לפני שתיזכר שרצית למכור משהו.

 

ועכשיו רציני, אתה חושב שהחלקים של פיג'ו יקרים אבל רוצה הונדה ?

חבוב, אני ממליץ לך לעשות סקר קטן לפני גיבוב של שטויות שאתה מעלה על המחשב.

 

להונדה החלקים הכי יקרים בין כל היפניות, יש גם חלקים מסויימים שלא ניתן להשיג תחליפי אלא מקורי בלבד.

פיג'ו 1400 זה דבר מאוד נפוצ, מנוע TU פשוט אמין מיושן שקיים בהמון רכבים של הקונצרן, משמע חלפים בשפע, אם תקנה פיג'ו עם מנוע XU או כל מנוע ספורטיבי אחר, אז צפויה לך אחזקה קשה.

תעשה חיפוש, הנושא נדון ונטחן לעומק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נושא ההונדה היה רק השערה כי אם קראת עד הסוף, רשמתי בפירוש שאני לא יודע כלום על הונדה. לחבר שלי יש אחת כזו והוא מאד מרוצה אז שאלתי

פורסם

לשאלתך:

אין דבר כזה רכב שאי אפשר למכור אותו.

בתחום הרכבים עד 10-15 אלף ש"ח השוק רותח, כי שם נמצאים כל התפרנים שאין להם יכולת לקחת מימון לרכישת רכב טוב יותר מהליסינג.

 

הבעיה היא בעיקר בתחום הרכבים של 30-40 אלף ש"ח, כי זה כבר סכום מכובד שאפשר לבוא איתו לחברת ליסינג ולרכוש את אחד הרכבים שלהם - מה שרוב האנשים אוהבים בפועל לעשות.

 

רכב תקין ומתפקד יימכר תמיד, הכל שאלה של מחיר - ייתכן ועל רכב שווה 8000 ש"ח תצטרך להתפשר לכיוון 5000 ש"ח, כי לא יהיו הרבה קופצים. אבל עדיין תקבל 5000 ש"ח.

 

 

אגב - על רכב קטן וחסכוני תמיד אפשר לדרוש יותר וגם לקבל (אם הוא שווה את זה) - במיוחד בעידן של 7.39 ש"ח לליטר דלק, עם צפי ל-8 ש"ח לליטר דלק עד סוף השנה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני לא מבין על מה כולם פה מדברים בתור סטודנט ובעלים הגאה של רנו מגאן ידנית 2001 שהוא רכב מעולה ותחזוקה סטנדרטית לרכב 1600 מודיע לך שאין דברים חינם . כשהולך אלטרנטור הוא הולך בדיוק כמו שהוא הולך במאזדה וטיימינג צריך לעשות כל 90 אלף קילומטר וטיפולים יש כל שנה ויש לי עוד אלפי דוגמאות להוצאות סדרתיות שקיימות בכל רכב מכל שנתון ומכל חברה .

לכן אני ממליץ לך תקנה פזו 205 עם שנתון כמה שיותר חדש (99) וכמה שפחות קילומטרים . היא תעלה לך בין 4000 ל 10000

ותיתן לך הרבה יותר שקט מכל רכב אחר . כשתסיים את התואר תמצא עבודה ואז תקנה רכב יותר משפחתי .

תתרחק כמו מאש מגולף , לבת זוגתי הייתה גולף יחסית חדשה בזמנו (2003 ) מרוב בעיות האוטו לא עבר כמעט קילומטרים

גם החלקים שם ממש היו יקרים . נסעתי בפזו כרכב משלוחים במשך שנה הרכב עבר איתי מה ששום רכב לא עבר והוא מעולם לא שבק חיים באמצע הדרך והבעל בית היה רק עושה לה טיפול אחת לשנה (אפילו לא דאג להחליף טיימינג ) .

יש לי חבר שהחזיק בפזו שנת 89 עשר שנים ונסע שנה על 3 בוכנות עד שהרכב מת , מיד לאחר מכן קנה פזו נוספת שנת 97 .

בקיצור תחשוב זול פשוט ושייקח אותך לאן שאתה צריך .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

פורסם

אם אתה מוצא מגאן ידנית שמורה - לך על זה

שים לב שטיפלו בה כמו שצריך (מים שמן וכו)

והכי חשוב רצועת טיימינג (עסק מאוד יקר אם זה נקרע)

וזה פשוט אחלה רכב

:wink:
פורסם

בתקציב שכזה אתה צריך לקחת את הרכב שהבעלים שלו שמרו עליו הכי טוב, נקודה.



 

עזוב 1400 או 1600 עזוב 1:12 לליטר או 1:10 לליטר

 

הרכב שטופל הכי טוב, במצב מכני הכי טוב - אותו תיקח.

 

 

 

אני מצתרף להמלצה הזאת ומוסיף עליה שסיאט ופולסוואגן במודלים הנ"ל יהיה קשה למצוא במצב טוב,

אם אינך נעול, אשמח להמליץ לך על האימפרזה הידנית, ואם בכל זאת אתה מחליט מסיבותיך שלך

שלא לזוז מהרשימה, אני אוכל למליץ לך בחום על ההונדה סיוויק הידנית,

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...