Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2jecyvt.jpg

 

30wazdc.jpg

 

באתי היום לרכב וראיתי שפשוף מוזר שחור כזה על הדלת

אין מצב שמישהו נכנס בי או כתוצאה מפתיחה של דלת כי האוטו רוב הזמן חונה בחנייה מקורה נפרדת ואתמול הוא לא היה

ניסיתי ווקס/פוליש ללא הצלחה. כאילו זה כתם וזה לא נראה כמו שריטה

ניתן להוריד את זה איכשהוא?

פורסם

"ספוג הפלא", אם אני לא טועה זה של חברת ניקול.

זה מגיע בשישיה כזאת, הספוג בצבע לבן ועולה כ-10 שקלים אם אני לא טועה

פורסם

להערכתי מישהו חרץ לך בצבע עד לשכבת צבע היסוד.

נסה להעביר ציפורן ולראות אם מדובר בחריץ או שמישהו השאיר את הצבע שלו על הרכב שאז פוליש מס 7 אמור להסיר את זה.

 

אם אני צודק יש צורך בתיקון צבע עם מכחול.

פורסם

תודה! הורדתי את הכתם בעזרת אצטון

רק עכשיו כאילו הסרתי שכבה של צבע והצבע מבריק יותר באזור ששפישפתי

 

לא יודע אם רואים את זה בבירור אבל כאילו שפשפתי עם האצבע שעה והגעתי לצבע מבריק יותר כאילו עשיתי פלסטלינה

 

tahl5t.jpg

פורסם

טוב צילמתי תמונה יותר טובה עם פלאש בחושך

שמים לב לגוון? כאילו שכבה של לכלוך ירדה ועכשיו חלק מהלבן בוהק יותר

 

1zz16ae.jpg

 

עדיין נשאר כתם שחור קטן כי מרוב טיפשותי לפני שניסיתי אצטון שייפתי טיפה עם נייר שיוף את הנקודה הזאת וזה רק הרס

חוץ מזה כל הכתמים השחורים הקודמים ירדו

פורסם

נייר שיוף?! אצטון?! מה נסגר?!

מה הבעיה לנסות קודם עם קצת ווקס או פוליש נקודתי?

פורסם
נייר שיוף?! אצטון?! מה נסגר?!

מה הבעיה לנסות קודם עם קצת ווקס או פוליש נקודתי?

 

ניסיתי, לא הלך

פורסם

עם הרכב שלך לא צבוע אז תנסה לעשות עם אצטון ממש קצת שים אל סמרתות קצת שפשפ אל הקטם ומיד אחרי זה תכח ג'ילדה לכה כזאת אושה סתם מגבת ותוריד את האציטון שלא היו בעיות אבל אל תעשה אד זה בכמויות גדולות

פורסם

שמתי נקודתית, הוריד את הכתמים כמו שרשמתי אבל כפי שניתן לראות בתמונה האחרונה יש הבדל בגוון הצבע אחרי ששיפשפתי

נראה אם שוב ווקס יפתור את הבעיה מחר

×
×
  • תוכן חדש...