Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי סוף סוף עם ישראל יקנה רכבים אחרים,יש לי כבר רפלקס הקאה מכל המאזדות 3 החדשות הישנות,שנעות בכבישיי ישראל.כל מקום שאני נוסע רואה רק מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות מאזדות די די די.

פורסם

באמת, עזבו את הפיקנטריה של מאזדה - קרה ביפן אסון מאוד גדול והמון אנשים נפגוע ויושפעו. וזה עוד לא נגמר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בלי עין הרע ממש לא חסר מכוניות בשוק האמריקאי שיכולות להוות תחליף למחסור במזדה 3. במקום היצרן הייתי יותר משקיע מאמץ להביא את המכוניות לכאן מאשר לארה"ב. לא בטוח אם זו עובדה נכונה אבל אני בספק אם מזדה מוכרת כל כך הרבה מזדה 3 בארה"ב כמו שהיא מוכרת כאן. שם ההיצע ענק לאין ספור כך שיש יותר מתחרים למכונית. מה גם שהמזדה מגיעה עם מנוע קטן ובארה"ב הגודל כן קובע. :wink: קשה לאמריקאי ממוצע לעבור ממנוע עתיר סמ"קים למזדה מסכנה עם מנוע 1600. אפילו הקורוולה החביבה שלנו נמכרת שם עם מנוע 1800.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בלי עין הרע ממש לא חסר מכוניות בשוק האמריקאי שיכולות להוות תחליף למחסור במזדה 3. במקום היצרן הייתי יותר משקיע מאמץ להביא את המכוניות לכאן מאשר לארה"ב. לא בטוח אם זו עובדה נכונה אבל אני בספק אם מזדה מוכרת כל כך הרבה מזדה 3 בארה"ב כמו שהיא מוכרת כאן. שם ההיצע ענק לאין ספור כך שיש יותר מתחרים למכונית. מה גם שהמזדה מגיעה עם מנוע קטן ובארה"ב הגודל כן קובע. :wink: קשה לאמריקאי ממוצע לעבור ממנוע עתיר סמ"קים למזדה מסכנה עם מנוע 1600. אפילו הקורוולה החביבה שלנו נמכרת שם עם מנוע 1800.

 

מאזדה3 נמכרת בארה"ב עם מנועי 2000 ו-2300 כזכור לי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
מה גם שהמזדה מגיעה עם מנוע קטן ובארה"ב הגודל כן קובע. :wink: קשה לאמריקאי ממוצע לעבור ממנוע עתיר סמ"קים למזדה מסכנה עם מנוע 1600. אפילו הקורוולה החביבה שלנו נמכרת שם עם מנוע 1800.

 

 

כפי שנכתב, בארה"ב המזדה 3 נמכרת עם מנוע גדול יותר. כמו כן, בארה"ב נמכרים יותר ויותר רכבים עם מנועים שפויים. קורולה, סיוויק ודומיהם נמכרים במספרים יפים ואף ניתן לראות לא מעט רכבים בסגנון טויוטה יאריס.

פורסם

נכון מאוד. אתם צודקים בהחלט. אכן היא מגיעה עם מנועים גדולים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לא כזה חבל!

 

לא ידעתי שמזדה היא היצרינית היחידה בעולם,:wink:

 

יהיה אז יצריות אחרות, ואולי יותר טובות ממאזדה שיעלו שוב על השוק, ואני אומר את זה שאני לא כל כך אוהד של היצרנית הזאת,

אבל זה לא חבל על שום דבר ככה זה כלכלה, ובמיוחד עם כל מה שקרה עכשיו בעולם, חבל אבל תמיד יש ירידות ועליות של יצרני המכוניות הכי גדולות בעולם.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
בלי עין הרע ממש לא חסר מכוניות בשוק האמריקאי שיכולות להוות תחליף למחסור במזדה 3. במקום היצרן הייתי יותר משקיע מאמץ להביא את המכוניות לכאן מאשר לארה"ב. לא בטוח אם זו עובדה נכונה אבל אני בספק אם מזדה מוכרת כל כך הרבה מזדה 3 בארה"ב כמו שהיא מוכרת כאן. שם ההיצע ענק לאין ספור כך שיש יותר מתחרים למכונית. מה גם שהמזדה מגיעה עם מנוע קטן ובארה"ב הגודל כן קובע. :wink: קשה לאמריקאי ממוצע לעבור ממנוע עתיר סמ"קים למזדה מסכנה עם מנוע 1600. אפילו הקורוולה החביבה שלנו נמכרת שם עם מנוע 1800.

 

אין כאן מאזדה 3 עם מנוע 1.6 וחבל, יש דרישה למכוניות חסכוניות בעלות מנועים קטנים, יש את ה2 ואת ה2.5 והכי חשוב יש את המאזדהספיד 3 :)

 

זה לא שכולם נוסעים פה על אימפאלות או משהו, דווקא הכבישים מלאים במכוניות שפויות ומכוניות קטנות כמו הונדה ג'אז, אקסנט, פיאסטה ומאזדה 2 נמכרות לא רע, הקטע הכי מצחיק הוא שיש רנו קליאו B בשכונה שלי, סדאן בצבע זהב עם סמלים של ניסאן :) איכס.

haters will hate

פורסם
בלי עין הרע ממש לא חסר מכוניות בשוק האמריקאי שיכולות להוות תחליף למחסור במזדה 3. במקום היצרן הייתי יותר משקיע מאמץ להביא את המכוניות לכאן מאשר לארה"ב. לא בטוח אם זו עובדה נכונה אבל אני בספק אם מזדה מוכרת כל כך הרבה מזדה 3 בארה"ב כמו שהיא מוכרת כאן. שם ההיצע ענק לאין ספור כך שיש יותר מתחרים למכונית. מה גם שהמזדה מגיעה עם מנוע קטן ובארה"ב הגודל כן קובע. :wink: קשה לאמריקאי ממוצע לעבור ממנוע עתיר סמ"קים למזדה מסכנה עם מנוע 1600. אפילו הקורוולה החביבה שלנו נמכרת שם עם מנוע 1800.

 

בארה"ב המאזדה 3 נמכרת רק במנועי ה2 ליטר וה2.5, הם לא יודעים מה זה 1.6 במכונית משפחתית.

בשברולט האוואו יש מנוע 1.6.

×
×
  • תוכן חדש...