Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין כאן מאזדה 3 עם מנוע 1.6 וחבל, יש דרישה למכוניות חסכוניות בעלות מנועים קטנים, יש את ה2 ואת ה2.5 והכי חשוב יש את המאזדהספיד 3 :)

 

זה לא שכולם נוסעים פה על אימפאלות או משהו, דווקא הכבישים מלאים במכוניות שפויות ומכוניות קטנות כמו הונדה ג'אז, אקסנט, פיאסטה ומאזדה 2 נמכרות לא רע, הקטע הכי מצחיק הוא שיש רנו קליאו B בשכונה שלי, סדאן בצבע זהב עם סמלים של ניסאן :) איכס.

 

יש דווקא את הדוג' ניאון שגם לה יש מנוע קטן. הבעייה היא לא לייצר מכוניות קטנות אלא לשנות את דעת הצרכן. באמריקה כמה שיותר גדול נחשב ליותר טוב. דאבל מק, דאבל וופר (בורגר קינג), קולה אקסטרה לארג ומנועים גדולים מעל 250 כ"ס.בדרך כלל מכוניות עם מנוע קטן נתפסים בתודעה האמריקאית כמכוניות לסטודנטים בקולג' שחוסכים כל גרוש או צעירים שרק הוציאו רישיון ואין להם גרוש בארנק. מכוניות זה כמובן גס סמל לסטטוס. אני עד היום לא מבין מדוע זקן בן 80 צריך איזה ביואיק עם מנוע מפלצתי בשביל כולה ללכת לדואר או לסופרמרקט. כנ"ל לכל אלה שנוהגים באסקלאייד כולה להוציא את הילדים מהגן או הבית ספר. למרות שחייתי בארה"ב די הרבה שנים מכוניות בעלי נפח מנוע גדול לא ממש משכו אותי. כנראה שגדלתי על מכוניות עם מנוע קטן בארץ. אני אישית מתעסק עם אופנועים. כך שאת האנדראנלין שלי אני שואב משם. כפי שרשמת דברים אכן משתנים באמריקה. למרות שאצלנו $3.60 לגלון בנזין אצלנו נראה כבדיחה אצל האמריקאים זה נתפס כאסון. מה הפלא? שרוב המכוניות הם מעל 2.5 ליטר אז מחיר כל ליטר הוא בהחלט משמעותי.

נכון הפיאסטות תופסות תאוצה שם. הן נראות יופי, קטנות, חסכוניות ותצרוכת הדלק לא רעה. מבחינתי אגב, הלוואי שקונצרן פורד יפשוט את הרגל אבל זה סיפור לגמרי אחר ולא לכאן.

תעשה שם חיים בנצי ותייצג אותנו שם בכבוד.

כל טוב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אי אפשר לייחס את האהבה לגדול רק לארה"ב, גם בארץ יש דאבל וטריפל :)

 

אני חושב שזהו יצר האדם בכל מקום שהוא, אם בארץ ליטר היה עולה 2 ש"ח ומאזדה 6 הייתה עולה 70K אז היינו רואים יותר מאזדה 6 על הכביש, תמיד לאנשים יש את השאיפה ליותר ובארץ לא רוכשים מאזדה 3 כי הרכב ידידותי לסביבה אלא כי זה מה יש .

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...