Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב פונטיאק גראנד פרי 93 אוטו', מה הצריכת דלק הממוצעת שלה בכבישים עירוניים ובין עירונים?

 

 

תודה מראש.

פורסם

אין תשובה חד משמעית .

 

במכונית ישנה מעל 15 שנה יש חשיבות מכרעת לתקינות המכנית לגבי צריכת הדלק. ההבדל בין רכב תקין לחלוטין לרכב בלוי ומוזנח

מכנית יכול להגיע ל 30 עד 50 אחוז בצריכת הדלק. גם אם הרכב סוחב היטב ונוסע לכאורה תקין מספיק רכיב אחד תקול להרע

את צריכת הדלק באופן ניכר.

 

מעבר לכך - רכב אמריקאי עם מנוע גדול יחסית עם תיבה אטומטית מאוד מושפע מסיגנון הנהיגה. ההבדל בין נהג מתון הנוהג

בהאצות הדרגתיות ומנצל את התנופה של הגיר והמנוע לבין נהג ה"לוחץ" ומאיץ חזק ואח"כ בולם - יהיה משמעותי מאוד.

 

כמובן תנאי נהיגה עירוניים מאוד משתנים - פקקים, תוואי דרך וכו'.

 

לאחר כל זאת - בתנאים אופטימליים - רכב תקין לגמרי ונהג מתון צפה ל :

 

צריכה בינעירונית - 1: 12 (יגיע גם ל 1:8 בהתאם להסתייגויות )

צריכה עירונית - 1: 8 (עלול להגיע במצבי קיצון ל 1:5).

פורסם

מה הם החלקים שיכולים לגרום לצריכת דלק גדולה?, פילטר אוויר, פילטר שמן, פילטר דלק וכ'ו?.

סיגנון הנהיגה מובן לי.

פורסם

לחץ צמיגים נמוך,חיישן חמצן לא תקין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחר כל זאת - בתנאים אופטימליים - רכב תקין לגמרי ונהג מתון צפה ל :

 

צריכה בינעירונית - 1: 12 (יגיע גם ל 1:8 בהתאם להסתייגויות )

צריכה עירונית - 1: 8 (עלול להגיע במצבי קיצון ל 1:5).

 

הייתי אומר שהמספרים האלו מאוד אופטימיים. הרכב שלי שזה אימפלה 2005 מנוע 3400 עושה 1/12 מחוץ לעיר (ברוטו, נטו מה שברכבים אחרים מודדים ע"י מחשב דרך כשהאוטו על 100-110 זה בטח משהו כמו 1/14) ו1/6.5-7 בתוך העיר בנסיעה רגועה (לא כמו סבתא אבל גם לא האצות סתמיות וללא סיבה)... לדעתי גרנד-פרי כזו בת 15 תעשה בעיר בסביבות ה 1/6 ומחוץ לעיר אני מניח 1/10-11 במקרה הטוב.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...