Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צומת קסם, 0630.

103 ברקע וחלון פתוח לנשום אויר צח....

במראה אורות בוהקים מתקרבים אלי. פרונט אדום לא מוכר מתקרב במהירות. אני מסובב את הראש ולא מאמין...... EVO8 חדשה דנדשה עומדת מאחורי.

אחרי שנים שלא עברה תקינה בישראל (קצת לא ברור כשמסתובבות פה מאות GT/STI וכו)

ירוק, כמובן שאני מפנה לו במיידית את השמאלי ולו רק כדי לשמוע את המנוע שלו.... ולראות אותו נעלם.

גררררררררררררררר

בוקר טוב ישראל.

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד מעט (מתוך אמונה) נראה את ה EVO 8 כמו שאנחנו רואים אימפרזה טורבו.

 

שבוע טוב :p

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

ואם כבר היית משקיע ומעלה איזה תמונה :wink:

 

אדומה בפעולה:

 

2001_mitsubishi_lancer_evolution_vii-800x600.jpg

 

 

 

wallpaper9_800.jpg

 

 

 

wallpaper5_800.jpg

 

 

וכאן עוד כמה תמונות מגודלות:

 

http://www.forddesktops.com/desktop.asp?file=non-ford/Mitsubishi_Lancer_Evo_8_03.jpg

 

http://fotkifur.w.interia.pl/tapety/mitsubishi/mitsubishi_lancer_evo8_2.jpg

 

http://www.forddesktops.com/desktop.asp?file=non-ford/Mitsubishi_Lancer_Evo_8_02.jpg

פורסם

אתה מוכן להפסיק לגרום לי להזיל ריר?!

עוד תתחיל לשים תמונות של STI עכשיו.......

או אולי איזו קוסוורט, סקייליין, דלתא אינטגרלה (רפליקת מרטיני יואה קנקונן)

:wink:

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
אתה מוכן להפסיק לגרום לי להזיל ריר?!

עוד תתחיל לשים תמונות של STI עכשיו.......

או אולי איזו קוסוורט, סקייליין, דלתא אינטגרלה (רפליקת מרטיני יואה קנקונן)

:wink:

 

הלו הלו! שניכם לסדר.

נקו את הרצפה מהשפריץ ותרגיעו קצת מהפחיות.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

אוטו ממש יפה.

 

 

איך היא ביחס לאימפרזה ? חזקה יותר ? מהירה יותר ?

אגב, מול איזה גרסא של אימפרזה משווים אותה ? מול ה- STI?מול ה- Pro-Drive או בכלל מול הגרסה ה"רגילה" שלה?

פורסם
אתה מוכן להפסיק לגרום לי להזיל ריר?!

עוד תתחיל לשים תמונות של STI עכשיו.......

או אולי איזו קוסוורט, סקייליין, דלתא אינטגרלה (רפליקת מרטיני יואה קנקונן)

:wink:

 

הלו הלו! שניכם לסדר.

נקו את הרצפה מהשפריץ ותרגיעו קצת מהפחיות.

 

שבשביל להיות אופנוען לא צריך אופנוע....

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
פור די אזרח.... וואן אוף דיז ביייטה.....

דנקשן.

 

Porsche.jpg

 

יה הר סידיסנט, ורי גוט.

 

דה סיים פור מי.

 

בוקר טוב

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
אם כבר...

 

ושיהיה בשחור.

[]

 

נו טוב, שיהיה.

עם זאת הייתי מסתדר

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"


×
×
  • תוכן חדש...