Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע 3 מכוניות על הפרק

סובארו B3 5 דלתות שנת 2008 עם 123000ק"מ יד שניה ב55000 שח האוטו עם ספר טיפולים צבע פנינה

סובארו אימפרזה שנת 2007 דגם מפואר RX עם גג ניפתח ומגנזיום צבע שחור עם 140000 ק"מ ב56000 שח

יונדאי אקסנט שנת 2008 מנוע 1600 עם 130000ק"מ טסט לשנה צבע תכלת ב50000 שח

מה אתה היתם ממליצים לסטודנט כרכב יום יומי?

ברכב שהיה בליסינג מה צריך להיות רשום ברשיון?

תודה מראש לעונים

פורסם

ברשיון הרכב שהיה בליסינג יהיה רשום "חכירה".

 

יש לי שאלה לסטודנט - בשביל מה לך אימפרזה\B3 לנסיעות יום-יומיות?

רכב ממש לא חיסכוני בדלק.

יונדאי אקסנט עם מנוע 1600 סמ"ק גם לא הכי חיסכוני (עדיין יותר חיסכוני מאימפרזות, אבל הרבה פחות נוח).

 

סטודנט לא יכול להסתפק בסיריון אמינה וחיסכונית?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אני לא טועה, לסטודנט החביב הזה יש זאטוט אחד או כמה (הפסקתי לעקוב אחרי משפחת מזרחי).

 

לירוי - האם על הכוונת שלך במקרה אקסנט משלמה סיקסט? כי מישהו כאן דיווח שמדובר במשלוח של אקסנטים צבאיות...הישמר על נפשך.

פורסם

האמת שהאוטו לא בישבילי אלה לגיסי .הבחור בן 24 והצורה של הסיריון לא בדיוק קורצת לו

אם אני היתי סטודנט היתי נוסע בסובארו קופה כמו שיש לי 2 מהם

אני חושב שהאקסנט היא מחברת שלמה ,אבל לא ניראה לי שלצבא היו מנוע 1600 ובצבע תכלת

כל ה3 מכוניות נמכרות הרבה מתחת למחירון .כל 3 המכוניות מטופלות עם ספר טיפולים

יש גם אפשרות לפורד פוקוס שנת 2007 דגם 4 דלתות ב48000 שח עם 90000 ק"מ אבל קראתי פה בפורום על הרבה בעיות בגיר

פורסם
אם הבחור סטודנט בן 24, שיקנה אלטו ידנית. עוד 7 אלף שקל, קצת מאמץ - ויש רכב חדש מהניילון. אין מוסכים, אין בעלים קודמים.

קיבלתי דרך קרנות השוטרים אפשרות לרכוש אלטו ב59000 שח הוא לא רוצה גיר רגיל

לבחור יש דרישות וזה זכותו הכסף שלו אני רק עוזר לא שלא יעשה שטויות

האמת שחשבתי שהכי יתאים לו סמרט אבל זה בגלל שרציתי אותה בישבילי

פורסם

הB3 1.5 אוט' תזלול בערך 1-10. חבל על הכסף שיעוף על הדלק שיחפש רכב יותר חיסכוני.

אם זה התקציב שלו שירד שנתון ויחפש רכב מבעלות פרטית ולא השכרה יותר אמין פחות כאב ראש.

פורסם

על אוטו מבעלות פרטית מבקשים מחירון במקרה הכי טוב 10% פחות. בשנים עד2006 רכב שהיה ליסינג לא מוזכר ברשיון אחרי העברת הבעלות .מה שיוצא שאתה רוכש רכב במחיר גבוה שנה נמוכה וכמט בטוח שהאוטו היה מליסינג.

ברגע שנרכוש את האוטו לקחנו בחשבון על ישור קו של עד כ3000 שח ואז יש שקט לשנים הבאות.

לפי דעתי רכב טוב +מחיר טוב =מציאה. הB3 מאוד יפה חיצונית רכב צעיר, האקסנט קצת רכב משעמם אבלי יש במישפחה 3 אלנטרות ואנחנו מאוד מרוצים מהם .

אני מקווה מאוד שעד יום ראשון נגבש החלטה

צריכת הדלק לרכבים בנפחים של 1600 מאוד זהים אחד לשני ליטר יותר ליטר פחות .

חשבנו על פיאט 500 אבל היא לא ניכנסת לתקציב,פיגו 1007 גם לא ,

מה אתם אומרים על סיטרואן C3? האוטו ניראה רכב צעיר עם הרבה אופי כדי להיכנס להרפתקה של רכב צרפתי?

×
×
  • תוכן חדש...