Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
I30 הוא אוטו נחמד, ודאי מפתה בשל גודלו ומראהו, אבל זה לא אוטו לסטודנט עני. הוא אינו חסכוני במיוחד ולקנות אחד כזה מהשכרה עם למעלה מ 100K ק"מ, עלול להיות כואב יחסית לכיס. הגרנדה פונטו עליה הומלץ כאן יכולה להוות פתרון מצוין, היא חסכונית מאוד, מאובזרת למדי, נעימה מאוד לנהיגה ונסיעה ( ודאי יותר מאלטו/107 וקרובותיהן ), בעלת מרווח טיפולים ארוך וזולה מאוד לביטוח. ירידת הערך אינה צריכה להטריד במיוחד שכן מדובר במכונית שמחירה כבר ספג את עיקר ה"מכה" הזו. אשר לחבר הנכבד כאן שמביא אסמכתות שונות על חולשותיה האינהרנטיות של הפיאט, כל שאת צריכה הוא פשוט לומר לו תודה על העובדה שבזכותו, כמו גם בזכותם של רבים אחרים שידיעתם על מכוניות נשענת על אגדות עירוניות ולא על ממצאים אובייקטיביים, ניתן לקנות אוטו בהחלט מוצלח במחיר מצחיק.

 

אני מקבלת לגמרי את מה שאתה אומר, והרגע פרסמתי מודעה לגבי התלבטות בין היאריס, הג'אז והסיריון. אשקול גם את הפונטו. תודה רבה!

פורסם

 

ו.קודם כול אין דבר כזה פונטו של שנת 2003 משנת 2001 יבאו לארץ את הפונטו ספייס, זה שחברה שלך לקחה פונטו בלי לבדוק אותה בקפידה זאת טעות שלה אני אישית מייעץ והצלחתי לשכנע הרבה אנשים לקנות פונטו (כולל את עצמי) וכול מי שקנה פונטו לאחר בדיקה מקפידה שלה היה מרוצה עד הגג מהכול.

סה"כ הפונטו ידוע כסוסון עבודה לא קטן ויש הרבה מאוד רכבים כאלו בשוק שקראו אותם לגמרי והרבה אנשים שלא בודקים בקפידה את רכבם נופלים לתוך חור עמוק של טיפולים וכו..

אותו הדבר קורא עם יוצאות הליסינג טויוטה ומאזדה בימינו.

 

אני רק שאלה - איפה אפשר לבדוק את הפונטו בקפידה? האם לא כל מכון ראוי במרכז עושה בדיקה בקפידה?

פורסם
שאפילו אתה תוכל לסמוך ידיך. האחד שבמחירה של קורולה ישנה אפשר לקנות פונטו הרבה יותר חדשה, השני היא האפשרות המאוד מסתברת שהפיאט הנדונה תהיה חסכונית יותר בצריכת דלק מהטויוטה, השלישית שמרווח הטיפולים המומלץ בפיאט ארוך יותר, הרביעית שעלויות הביטוח שלה יהיו נמוכות יותר. להבנתי פותחת השירשור מייחסת חשיבות לדברים הללו, לכן המלצתי לה על הפיאט. להבנתי היא החליטה שהיא רוצה יונדאי I30, אז אני מאחל לה הצלחה בקניה ואני מאמין שאתה תוכל להצטרף במקום להתחיל לספר לה שאולי בכל זאת רנאקס ישנה.

 

אכן פותחת השרשור רוצה I30, אך היא לא תרכוש אחד כזה, בדיוק בגלל הסיבות שלפיהן הפיאט עדיפה על הרנאקס. אני גם חייבת לומד שהרנאקס דומה לג. יפית קצת. אמא'לה!

 

בכל אופן, הפיאט נשמעת אטרקטיבית מרגע לרגע, אך כך גם הטויוטה יאריס - שלמרות שאנוכי סובלת מדיעות קדומות לגבי היפנים החזקים (ובעיקר בעלי החלפים היקרים), אני גם נסמכת על אשליה לפיה הטויוטה יאריס תרד פחות בערכה מאשר הפיאט, וגם אם הדבר נובע אך ורק מבורי דעת כמוני, שנסמכים על שמועות בלבד - השוק הוא שקובע את הביקוש, והביקוש הוא זה שקובע את ההיצע. אם "לשכן" יש יאריס, יש לי יותר סיכוי להפטר משלי, וקרוב למחיר שרכשתי אותו - במיוחד לאור אופן הטיפול שלי ברכב.

 

בכל מקרה, אבקש להודות לשני הכותבים על עצותיהם.

הילה.

פורסם

לגבי היאריס - לפני מספר חודשים חשבתי לרכוש יאריס חדש, אשתי פסלה אותו בגלל ההילוכים הרובוטיים. מכל מקום, אחת הסיבות לכך שהייתי מעוניין ביאריס היה נסיון טוב עם קורולה (רכשתי אותה בגיל פחות מ-3 ומכרתי בגיל מעל 12 שנה) - אמינות מופלגת והוצאות מוסך צנועות ביותר. ותביאי בחשבון - גם אני יקה שמטפל לפי השעון במוסך מוסמך יבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לגבי היאריס - לפני מספר חודשים חשבתי לרכוש יאריס חדש, אשתי פסלה אותו בגלל ההילוכים הרובוטיים. מכל מקום, אחת הסיבות לכך שהייתי מעוניין ביאריס היה נסיון טוב עם קורולה (רכשתי אותה בגיל פחות מ-3 ומכרתי בגיל מעל 12 שנה) - אמינות מופלגת והוצאות מוסך צנועות ביותר. ותביאי בחשבון - גם אני יקה שמטפל לפי השעון במוסך מוסמך יבואן.

 

מה רע בהילוכים הרובוטיים?

פורסם
1. בוא אני יתן לך סקירה על הרכבים שהיו לי במשך השנים 3 שנים מאזדה לאנטיס שנתיים מאזדה שלוש שנתיים טויוטה קורולה והיום אני עם גולף חוץ מחברה שלי יש לי שתי חברים קרובים שהיו בעלים של פיאט קרוב לשלוש שנים שתיהם. עכשיו בוא נצא מנקודת הנחה שאני מכיר יפניות מצד אחד ותאיטלקית הקטנה מצד שני אז אומנם אין שום גרנטי לגבי שום רכב בחיים וכל רכב זה כלי בפני עצמו כשאני עושה השוואה בין הרכבים שהחזקתי לעומת הרכבים שחברים שלי החזיקו,משקלל את זה שהוצאתי אלף שח יותר בשנה על טיפולים מצד אחד אבל מצד שני מכניס את ירידת הערך העצומה שחבריי הפסידו על האיטלקיה(18 אלף שח בשלוש שנים) את הביקורים התכופים במוסך כשהרכב הגיע לקילומטראז מתקדם אני כל פעם מחדש מגיע לאותה מסקנה והיא שהיפניות שהחזקתי עדיפות.נתקלתי בהרבה אנשים כמוך במהלך השנים שבאו ואמרו לי שזה שטוית וזה "אגדות עירוניות" והפיאט אמינות וכו,שורה תחתונה אמת היא דבר סובייקטיבי וברור לי שאני יוצא פה בהכללות גורפות שהרבה מחזיקי פונטו יחלקו עליהן אבל זאת דעתי והיא מבוססת על נסיון נטו ואני מסתמך על מספר מכוניות משני צידי המתרס אז הטענה של "כנראה שנפלת על פיאט לא משהו" מבחינתי לא תופסת.

בקשר לטענה שלך שפיאט חדשה עדיפה על טויוטה ישנה כי "הסיכוי שמוצר ישן יתקלקל יותר מאשר חדש גבוה יותר סטטיסטית" בוא נפרק את זה רגע-אם תיקח שתי מוצרים זהים אחד בן 5 שנים ואחד חדש אז הסיכוי שהחדש יתקלקל מהר יותר "סטטיסטית" הוא מדוייק ונכון כיוון שאתה מודד רכיב מול רכיב,חלק מול חלק ובעצם בלאי מול בלאי.

אבל ידידי והאבל פה הוא גדול אם אתה מודד שני מוצרים שונים לחלוטין מבחינה חיצונית ומכאנית ההנחה שלך מוטעית ומטעה כיוון שהחלקים הם שונים ההרכבה היא שונה המוצר הוא שונה ולכן ההשוואה "הסטטיסטית" שלך שלופה מהמותן וחסרת כל יסוד! מכאן אני בא וטוען שטויטה ראנקס שנת 2005/6/7 עדיפה על פיאט גרנדה חדשה כמעט בכל אספקט שקשור לעולם הרכב.נכון הביטוח שלו יקר יותר בכמה מאות שקלים כנ"ל הדלק אך זה מתקזז עם תיקוני מוסך מה שעושה את הטויטה "הישנה" עדיפה.רשמת בנוסף מספר של תקלות כביכול נפוצות אצל הטויוטה והסקת מזה שהמוצרים שלהן לא עדיפים על פני יצרניות רכב אחרות,האם מתקלות שכיחות בקונצרן מרצדס,במוו,ביואיק וכד' ניתן להסיק שגם להן אין "יתרון איכותי" על פיאט? אני מאמין שלא. כל מכונית מגיעה עם תקלות אופייניות ובתור אחד ששילם עכשיו 1500 שח על קולר חיצוני לגיר שמתחמם מהר מי כמוני יודע אני סך הכול אומר שהתקלות האופייניות בפיאט פונטו מעט אופייניות מדי. אם דעתינו עדיין חלוקות ואני מאמין שכן אני מאחל לך לצחוק כל הדרך לבנק בזמן שאתה נוסע בפונטו שלך אני כבר מזמן עברתי לגרמניות8)

 

כתבת הרבה מילים, אבל לא הוספת כלום. ואגב, אין לי פונטו, דווקא יש לי אוטו גרמני מאותה תוצרת כשלך ואני חושב שהוא אוטו בהחלט משובח ואיכותי. אבל אוטו זה לא קבוצת כדורגל ואין צורך אמיתי לקיים ויכוח אוילי מהסוג שאתה, אני ועוד כמה מנהלים כאן.

פורסם
מה רע בהילוכים הרובוטיים?
הילוכים רובוטיים, בצד יתרונותיהם כחסכון בדלק יחסית לתיבה אוטומטית רגילה ושמירה על ביצועים דומים לתיבה ידנית, "לוקים" בהעברת הילוכים מחוספסת ולעיתים מטלטלת. נסיעת מבחן במכונית אותה את שוקלת, בהנחה שהיא מצוידת בתיבה כזו, תבהיר לך עד מהרה את אופי הפעולה ואת השאלה אם היא מתאימה לך אם לאו.
פורסם
מה רע בהילוכים הרובוטיים?

 

בנסיעת המבחן אני דווקא אהבתי אותם, אבל אשתי, שהיא טיפוס הרבה פחות טכני, רוצה להתעסק כמה שפחות בתפעול הרכב, למשל בזינוק בעליה או בשליטיה בהילוכים בירידות ארוכות. דווקא הקופצנות של המעבר בין הילוך ראשון ושני לא הטרידו אותנו כלל כיון שהיתה כמעט בלתי מורגשת.

בעיה נוספת של תיבה רובוטית צפויה להיות קושי במכירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתה לא תגיד לי אילו מדבקות היו מודבקות על הפיאטים שהכרתי. :wink:

 

Fix It Again Tony דבק לפיאט בארצות הברית בשנות ה-70 ו-80 וזה הכינוי המקורי המקובל בעולם. Fix It Again Tomorrow זה סתם משחק מילים כמו Failure In Automobile Technology או כל דבר שאפשר לחשוב עליו.

 

חיפוש בגוגל Fix It Again Tony יניב את הערך בויקיפדיה:

 

Fiat was sometimes used as a jocular backronym for 'Fix it again Tony', referring to poor reliability

and problems

 

פיאט לא לבד:

 

  • VOLVO - Very Odd Looking Vehicular Object
  • BUICK - Big Ugly Indestructible Car Killer
  • TOYOTA - Too Often Yankees Overprice This Auto
  • KIA - Killed in Action
  • VW - Virtually Worthless

פורסם
כתבת הרבה מילים, אבל לא הוספת כלום. ואגב, אין לי פונטו, דווקא יש לי אוטו גרמני מאותה תוצרת כשלך ואני חושב שהוא אוטו בהחלט משובח ואיכותי. אבל אוטו זה לא קבוצת כדורגל ואין צורך אמיתי לקיים ויכוח אוילי מהסוג שאתה, אני ועוד כמה מנהלים כאן.

 

1.אני מסכים איתך,ויכוח טיפשי.

2.דרך אגב אם תחזור אחורה שים לב שרשמת פה דברים ממש ממש לא נכונים וכמו שאמרתי אתה לא רק טועה אתה גם מטעה ואני מקווה מאוד שתחשוב על זה להבא לפני שאתה יוצא בכל מיני הצהרות לא נכונות לגבי רכבים שכנראה אין לך שום היכרות אישית איתם אנשים עוד עלולים לקרוא את מה שרשמת ולחשוב שפונטו נמכרת מעל המחירון, גוועאלד!!! ואני מסכים עם כל מילה לגבי הגרמנייה שיז דה בסט

פורסם

אישי הצעיר ( אני מרשה לעצמי לנחש לפי סגנונך ) מהעובדה שאין לי פונטו לא בהכרח ניתן להסיק שאיני מכיר את האוטו הזה. אבל לא לשם כך נדרשתי להתייחס שוב לדבריך. לשון ה"אזהרה" שלך אינה פחות ממחוצפת ולמרות שאיני מצפה להתנצלות ממי שאיני מחשיב את התנצלותו, כדאי, אפילו בפורום וירטואלי כזה שבאופן טבעי מאפשר חופש ביטוי אפילו שיסוי ללא נטילת אחריות, לשקול דברים לפני כתיבתם ולהתייחס בכבוד ובנימוס לבני השיח שלך.

פורסם
אישי הצעיר ( אני מרשה לעצמי לנחש לפי סגנונך ) מהעובדה שאין לי פונטו לא בהכרח ניתן להסיק שאיני מכיר את האוטו הזה. אבל לא לשם כך נדרשתי להתייחס שוב לדבריך. לשון ה"אזהרה" שלך אינה פחות ממחוצפת ולמרות שאיני מצפה להתנצלות ממי שאיני מחשיב את התנצלותו, כדאי, אפילו בפורום וירטואלי כזה שבאופן טבעי מאפשר חופש ביטוי אפילו שיסוי ללא נטילת אחריות, לשקול דברים לפני כתיבתם ולהתייחס בכבוד ובנימוס לבני השיח שלך.

 

לא אגרר אחריך למשחקי ציניות,רק אוסיף ואומר שלשון ה"אזהרה" שבה השתמשתי מעבר לניסוחה "המחוצף" נועדה להשב את תשומת ליבך לאחריות שיש בהטעיית ציבור קוראים במיוחד "בפורום וירטואלי כזה שבאופן טבעי מאפשר חופש ביטוי".הבנתך ברכבים גדולה ככל שתהיה התקטנה מיהירותך ורצונך להוכיח את צדקתך.אפרופו כבוד,הרי ידוע שהכי קל זה לדרוש ואחר כך לתת, אני מזמין את "אישי הצעיר" לשוב אחורה להודעות שכתב (בשמחה גם אצטט) ולראות כמה "כבוד ונימוס" יש בהם

פורסם

כתבת הרבה מילים אבל לא הוספת כלום

נימת זלזול כמדומני.ודווקא ממש השקעתי בהודעה הזאת:cry:

או שתעלה פשוט שתי הודעות למעלה ושים לב לנימת ההודעה שלך ולזלזול הגלוי והסמוי שנוטף ממנה. ככה או ככה בוא נעצור את זה פה כי זה מתחיל להיות קצת גיי8)


×
×
  • תוכן חדש...