Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תכניסי לראש היטב - אף מאזדה 3 לא חסכונית (ו1:10 זה לא חסכוני,אפילו לא קרוב)

 

אלא אם כן תמצאי או תייבאי ידנית (עדיפות ל MPS) ;)

 

מה דעתך על פולו 2006 אוט'? או אם תמצאי פאביה/איביזה ודומותיהן.

 

תודה על התגובה.

אני עדיין אשה בלונדינית - אני צריכה (לא רוצה, או מעדיפה - צריכה) תיבה אוטומטית/רובוטית.

 

מכרתי את הפולו 2001 שלי, וזה אחרי שחצי משכורת הלכה על טיפולים וכו'. הייתי יד ראשונה, ואני עדיין פולנייה, והטיפולים נעשו רק במוסך המרכזי, ומעבר למחיר השחיטה, הטיפולים השגרתיים פשוט יקרים להחריד. לא רוצה שוב להתקרב לפליקס, תודה.

 

על פאביה לא ממש שמעתי, חוץ מזה שראיתי שהיא מאד דומה למיני (שאני מאד אוהבת). אבל מבחינת איכות אמינות וכו'? אין לי שמץ של מושג.

 

שוב תודה

הילה

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק כמו שאמרת האלטו/107 נועדה לנסיעות עירוניות בעיקר ופותחת השרשור ציינה שרוב נסיעותיה הן בינעירוניות אז אומנם היצרן מדווח על צריכת דלק נמוכה ותמרורי ארץ ישראל עומדים כמו שאמרת על תשעים קמ"ש כל זה לא משנה תעובדה שבכביש בינעירוני צריכת הדלק של הרכב תעלה משמעותית אז אם ההבדל החודשי של צריכת הדלק לא יעמוד על יותר מ200 שח בחודש לעומת הטויוטה שציינתי ונוסיף כאן גם את גורם ירידת הערך הענק שפותחת השרשור תאבד ברגע שהיא תוציא את הרכב הזה מהחברה אני חושב שזאת תהיה טעות לקנות אותו. שלא נדבר על האמינות/שמירת ערך/חווית נהיגה שהיא תקבל ברכב כמו טויוטה לעומת המכוניות הנ"ל אבל שוב זאת רק דעתי8)

פורסם
תקשיבי את קונה אוטו בשישים אלף שקל זה סכום לא מבוטל ועד עכשיו כל מי שהמליץ לך פה על אוטו המליץ לך על מכוניות שאני בספק אם הוא היה קונה אותם לעצמם (גראנדה פונטו?! נו באמת 60 אלף שקל בשביל פיאט שאחרי שנתיים תהיה שווה 45 במקרה הטוב) רשמת ש65 אחוז מהנסיעות שלך יהיו בינעירוניות אז לדעתי זאת תהיה טעות לבחור בסופר מיני עם מנוע 1000 סמק שתאכל לך דלק כל פעם שתעלי את ה80 קמ"ש. אם כמעט שני שליש מהנסיעות שלך יהיו בינעירוניות לכי על מנוע 1400 לפחות. בתקציב שלך אני הייתי הולך על טויוטה ראנקס זה אוטו אמין חזק ומפנק בצורה בלתי רגילה יש לו שמירת ערך מדהימה ושוק אדיר הוא אוטו יפה ויש בו אלמנט של ספורטיביות. זה אוטו טיפה יקר אולי תצטרכי לרדת ל2004 אבל זה אוטו ששווה את זה והוא לא יקרע אותך מבחינת דלק. אם החלטת כבר להשקיע ושישים אלף זאת השקעה לכי על הכי טוב.

 

 

אחינו, מאיפה הגעת? מהירח?

 

אוטו בן *ונה, עושה את העבודה שלו בצורה מעולה. משרת כמו גדול בציי רכב בתור רכב שקורעים אותו ללא בעיות כלל.

הטיפולים שלה זולים כמו כל רכב מיני אחר והם כל 30 אלף ק"מ או שנה.

יש לה הגה חשמלי שנותן פיתרון מצוין לנסיעה בעיר, יש לה אבזור בטיחותי מעולה - וצריכת דלק של 1:15 בעיר.

יש אחת כזו לאבא שלי, שנקנתה לאחר ההצלחה של 2 פונטו ספייס שיש אצלנו במשפחה ומפגינות צריכת דלק מזערית ואמינות מעולה (שתיהן יוצאות ציי רכב).

 

סתם בשביל העניין - מה זה משנה כמה תהייה שווה הגרנדה פונטו עוד X שנים? גם ככה פיאט משומשות נמכרות מעל המחירון (בהנחה והן טובות). רק תסתכל על כמות האנשים בפורום ששילמה 5K מעל המחירון על פיאט פנדה...ותאמין לי שהם לא פראיירים.

 

 

לגבי הRUNX - הוא ספורטיבי כמו סבתא בת 70 (זה גם קהל היעד) והוא ישן. למה לקנות רכב בן 7 כשאפשר לקנות רכב בן 3 באותו התקציב? ולמה לקנות רכב שיצרוך דלק כמו כל רכב משפחתי רגיל בתקופה שבה ליטר 95 עולה 7 ש"ח עם אופציות להתייקרות, לא להוזלה?

פורסם

אוקיי - להלן מסקנותיי (אני מכדור הארץ, ללא כל ידע שלא קשור לבגדים - אגב, אם אתם צריכים עזרה עם בגדים, אני הכתובת שלכם).

 

מנוע 1000 סמ'ק - מההתחלה הפחיד אותי, נשמע לי קטן מדי, ומתקלקל מהר מדי. אינני מבטלת בהינף יד את העובדה שישראל קטנטונת ושנסיעה של חצי שעה לכפר סבא שווה לנסיעה בתוך ברלין או פריז, אבל המהירויות אכן שונות - בברלין ופריז תסע מקסימום 50, כשבישראל אם אני לא אהיה על לפחות 100 בדרך לכפ'ס, אני כנראה אצטרך פן דחוף מרוב עצבים. ואם זה אומר שאני אשלם את הדלק ששווה למכונית גדולה יותר, אז איפה החסכון כאן? כל הפרסומות האלה של מת'א לי-ם בשלושה ליטר דלק נראות לי טו גוד טו בי טרו, אבל אשמח לאיזו סטירת מציאות נעימה.

 

שנתון/קילומטרז' - מעדיפה רכב חדש ככל הניתן. אין מה לעשות. יתרה מכך - חברה שלי (תמר) סיפרה לי שקנתה רכב מהשכרה ושהוא פשוט מעולה ומוצלח ואמין וכו'. אז שמתי פעמי ליד 2, והסתכלתי על הפנטזיה שלי - יונדאי i30.

 

וראה זה פלא: מצאתי שנת 2008 (הפרימיום) 108K קילומטר, יד ראשונה השכרה, יש שנייה פרטי - בשישים אלף שקלים בדיוק. טסט חודש הבא.

 

ואני מאד סקרנית לדעת - מה חברי הפורום היקרים אומרים?

 

תודה רבה. רבה. רבה.

פורסם

כל כך שיבחת את הגרנדה פונטו לרגע חשבתי שאתה מדבר על מרצדס אם נניח לרגע את העובדה שאתה לא אובייקטיבי "לאבא שלי יש כזאת" בוא נסתכל מה היא תקבל אם היא תקנה גרנדה פונטו. ציינת בכזאת התלהבות שזה רכב ליסינג שאפשר בקלות לקרוע אותו וזה בדיוק העניין שאם היא תקנה רכב ליסינג היא תקנה רכב "קרוע" ותוסיף לזה את העובדה שאנחנו מדברים על פיאט ויש לך מתכון לצרות. הרכב הזה הוא ממוצע ובינוני בכל קנה מידה הוא לא מאובזר משעמם ובעל ירידת ערך גבוהה במקרה הטוב. הדבר היחיד שאני אציין לזכות הרכב הזה זה את צריכת הדלק אבל בתור אחד שהגיע מהירח ובעל בינה חייזרית מתקדמת אני יכול להגיד לך שאם תעשה ממוצע שנתי של הוצאות טיפולים ודלק במכונית כמו טויוטה לעומת מכונית כמו גרנדה פונטו אתה תראה שההבדלים מתקזזים עד לכדי זניחים לחלוטין.

פורסם
כל כך שיבחת את הגרנדה פונטו לרגע חשבתי שאתה מדבר על מרצדס אם נניח לרגע את העובדה שאתה לא אובייקטיבי "לאבא שלי יש כזאת" בוא נסתכל מה היא תקבל אם היא תקנה גרנדה פונטו. ציינת בכזאת התלהבות שזה רכב ליסינג שאפשר בקלות לקרוע אותו וזה בדיוק העניין שאם היא תקנה רכב ליסינג היא תקנה רכב "קרוע" ותוסיף לזה את העובדה שאנחנו מדברים על פיאט ויש לך מתכון לצרות. הרכב הזה הוא ממוצע ובינוני בכל קנה מידה הוא לא מאובזר משעמם ובעל ירידת ערך גבוהה במקרה הטוב. הדבר היחיד שאני אציין לזכות הרכב הזה זה את צריכת הדלק אבל בתור אחד שהגיע מהירח ובעל בינה חייזרית מתקדמת אני יכול להגיד לך שאם תעשה ממוצע שנתי של הוצאות טיפולים ודלק במכונית כמו טויוטה לעומת מכונית כמו גרנדה פונטו אתה תראה שההבדלים מתקזזים עד לכדי זניחים לחלוטין.

 

בואו נעצור לרגע, ילדודס וחייזרים: פותחת השרשור הזה (אנוכי) לא תקנה טויוטה (יקר מדי לשנתון סביר), ולא תקנה פיאט גרנדה (ירידת ערך היסטרית). גם אם אני טועה בהשערותיי בסוגריים ויש כאלה שחושבים כמוני ואפילו יכולים להוכיח שאני טועה - זו תחושת הבטן שלי. רכשתי פולו 2001 בכמעט 70 אלף שקל ומכרתי אותו בפחות משלושים אלף - ירידת ערך של 40 אלף - לא כיף (ולא לקחו לו עשר שנים לרדת ככה).

 

בכל אופן - אני יודעת שרכב זה לא עניין חסכוני, אך מעדיפה להפסיד כמה שפחות - בטיפולים או במכירה. אם אקנה רכב עם 5-6 שנים על הכביש, ואמכור אותו עוד 3-5, אפסיד הרבה. אם אקנה רכב בעל בעייתיות בערכו (גם אם לוי יצחק שונא אותו, גם אם כל הציבור מטומטם) לא משנה למה - אמכור אותו למישהו שישלם לי פחות עליו בגלל שזו התפיסה לגבי הרכב הזה. לא רוצה להפסיד סתם, גם אם כולם מטומטמים.

 

בקיצור, אנא לקרא את השרשור החדש שלי לגבי היונדאיי. אשמח לתגובות גם שם!

תודה תודה.

הילה הילה.

פורסם

היונדאי שציינת זה אוטו מעולה יש אותו לידידה שלי והיא ממש מרוצה ממנו אני הייתי ממליץ לך אולי לבדוק את האיי 20 היא קצת יותר צעירה ופחות משפחתית מבחינת לוק. בקשר לאופציות שציינת כדאי שתחפשי רכב שלא היה בהשכרה כי זה מגדיל את ירידת הערך שלו משמעותית וסביר להניח שהרכב ידע ימים קשים אצל אנשים עם רגל כבדה על הגז8)

פורסם

שתי הערות קצרות:

1. אני באמת לא מבין את הרעיון של לדבר על סחירות גרועה, כאשר מדברים על קניית רכב משומש. כאשר קונים רכב חדש אני מבין שזה שיקול, אבל אם גם ככה קונים רכב משומש, אז קונים בזול ומוכרים בזול. אני לא מבין מה הבעיה עם זה. להיפך - לדעתי ההפסד במכירה קטן מהרווח בקנייה - וזאת כי ככל שעובר הזמן גם ככה המחיר של הרכב (כל רכב) יורד, ואז ההבדלים בין רכבים סחירים ללא סחירים מצטמצמים לסכומים חסרי משמעות.

2. בלי קשר לאיכות הרכב, אוטו זה דבר שחלקנו מבלים בו חלקים גדולים מהיום שלנו, ובכל מקרה כדאי שהוא יהיה לנו נעים ויגשים (עד כמה שניתן) את השאיפות שלנו. אז שוב, בלי להתיייחס לאיכות הרכב (במקרה שלך I30), פשוט כי אני לא מכיר אותו טוב, ובהנחה הסבירה מאוד שהוא ממש לא "נפילה", גם אם לדעתי לא הדבר הטוב והמתאים ביותר שאת יכולה להשיג בכסף שלך - לדעתי לכי על זה. לדעתי לקנות את הרכב שרצית וחלמת עליו (וכן, אני יודע שאנחנו לא מדברים על מרצדס אלא "כולה" על יונדאי) שווה הרבה יותר ממערכת שמע יותר טובה או כסאות קצת יותר נוחים.

פורסם
שתי הערות קצרות:

1. אני באמת לא מבין את הרעיון של לדבר על סחירות גרועה, כאשר מדברים על קניית רכב משומש. כאשר קונים רכב חדש אני מבין שזה שיקול, אבל אם גם ככה קונים רכב משומש, אז קונים בזול ומוכרים בזול. אני לא מבין מה הבעיה עם זה. להיפך - לדעתי ההפסד במכירה קטן מהרווח בקנייה - וזאת כי ככל שעובר הזמן גם ככה המחיר של הרכב (כל רכב) יורד, ואז ההבדלים בין רכבים סחירים ללא סחירים מצטמצמים לסכומים חסרי משמעות.

2. בלי קשר לאיכות הרכב, אוטו זה דבר שחלקנו מבלים בו חלקים גדולים מהיום שלנו, ובכל מקרה כדאי שהוא יהיה לנו נעים ויגשים (עד כמה שניתן) את השאיפות שלנו. אז שוב, בלי להתיייחס לאיכות הרכב (במקרה שלך I30), פשוט כי אני לא מכיר אותו טוב, ובהנחה הסבירה מאוד שהוא ממש לא "נפילה", גם אם לדעתי לא הדבר הטוב והמתאים ביותר שאת יכולה להשיג בכסף שלך - לדעתי לכי על זה. לדעתי לקנות את הרכב שרצית וחלמת עליו (וכן, אני יודע שאנחנו לא מדברים על מרצדס אלא "כולה" על יונדאי) שווה הרבה יותר ממערכת שמע יותר טובה או כסאות קצת יותר נוחים.

 

אתה צודק לחלוטין - אולם ההתלבטויות הן שונות ומשונות - תכלס אין לי בעיה עם השכרה, וכדי לקנות את רכב "חלומותיי" - ה-I30, אני צריכה לחשוב על עוד פרמטרים. אכן, אני נמצאת הרבה זמן ברכב, אך גם אני וגם בן זוגי סטודנטים, וכפי שאמרו כאן - מחירי הדלק רק מאמירים ולא מתכוונים לרדת.

 

בשל כך, לקנות רכב שצורך 1:10 זה עניין בעייתי. ראיתי את האתר KML ונפקחו עיני לאופציות נוספות.

 

אבקש בהזדמנות זו להודות לכל מי שעזר עד כה!

הילה.

פורסם

היי, סורי לא היה לי כוח לקרוא את כל השרשור (המרשים יש לומר)

אבל נראה לי שהשיקולים שלנו דומים... למעט בטיחות שלא הזכרת שאצלי הוא ערך עליון

(נוסעת עם תינוקת).

לאור התקציב והדרישות יכול להיות ששוה לך לשקול גם גולף 2005 - בערך 60 אלף ש"ח

אוטו מהמם בעיני.

פורסם
כל כך שיבחת את הגרנדה פונטו לרגע חשבתי שאתה מדבר על מרצדס אם נניח לרגע את העובדה שאתה לא אובייקטיבי "לאבא שלי יש כזאת" בוא נסתכל מה היא תקבל אם היא תקנה גרנדה פונטו. ציינת בכזאת התלהבות שזה רכב ליסינג שאפשר בקלות לקרוע אותו וזה בדיוק העניין שאם היא תקנה רכב ליסינג היא תקנה רכב "קרוע" ותוסיף לזה את העובדה שאנחנו מדברים על פיאט ויש לך מתכון לצרות. הרכב הזה הוא ממוצע ובינוני בכל קנה מידה הוא לא מאובזר משעמם ובעל ירידת ערך גבוהה במקרה הטוב. הדבר היחיד שאני אציין לזכות הרכב הזה זה את צריכת הדלק אבל בתור אחד שהגיע מהירח ובעל בינה חייזרית מתקדמת אני יכול להגיד לך שאם תעשה ממוצע שנתי של הוצאות טיפולים ודלק במכונית כמו טויוטה לעומת מכונית כמו גרנדה פונטו אתה תראה שההבדלים מתקזזים עד לכדי זניחים לחלוטין.

 

 

מה זה אובייקטיבי? אחד שאין לו את הרכב הזה? :| הרכב נקנה אחרי סקר שוק מקיף ונבחר כטוב ביותר בתקציב שלו.

אחת חדשה עלתה 79K. קורולה חדשה עולה 120K. כבר סיפתח של 41K לרעת הקורולה.

אח"כ תיקח צריכת דלק של 1:10 אל מול 1:15, טיפולים כל 15 אלף ק"מ מול 30 אלף ק"מ בגרנדה...

 

אז אתה אדם פיקח - קח בחשבון 5 שנים עם הרכב. 15 אלף ק"מ בשנה. 75 אלף ק"מ.

בטויוטה אתה תצטרך לקנות 7500 ליטר דלק. בגרנדה תצטרך לקנות 5000 ליטר. במחיר של 7 ש"ח לליטר:

17,500 ש"ח הוצאה מיותרת. איזה יופי...תכניס את זה לממוצע.

 

לגבי ירידת ערך - קורולה בת 3 נמכרת כיום מההשכרות ב-60 אלף ש"ח, עם 100 אלף ק"מ. ז"א ירידת ערך של 50%, או 60 אלף ש"ח. גרנדה פונטו בת 3 נמכרת בהשכרה ב-45K, ז"א ירידת של 35K.

דהיינו ההפרש הוא 25K לטובת הפונטו. :shock: :shock: :shock: :shock: מדהים...

 

סוף פסוק אחרי 5 שנים:

41K תוספת במחיר רכישה.

17.5K תוספת במחיר הדלק.

ירידת ערך היסטרית לקורולה...

 

אז מה אתה יודע יא זלמה...מסתבר שיותר כלכלי לקנות פיאט. זה אגב מה שעושים באירופה.

 

לגבי מכירה מעל המחירון - תתפלא. אני יודע שאתה חדש, אבל תחזור קצת אחורה לשרשורי ייעוץ ברכישה ותראה בכמה נמכרות היום פיאט פנדה, או פונטו ספייס שמורות.

פורסם
מה זה אובייקטיבי? אחד שאין לו את הרכב הזה? :| הרכב נקנה אחרי סקר שוק מקיף ונבחר כטוב ביותר בתקציב שלו.

אחת חדשה עלתה 79K. קורולה חדשה עולה 120K. כבר סיפתח של 41K לרעת הקורולה.

אח"כ תיקח צריכת דלק של 1:10 אל מול 1:15, טיפולים כל 15 אלף ק"מ מול 30 אלף ק"מ בגרנדה...

 

אז אתה אדם פיקח - קח בחשבון 5 שנים עם הרכב. 15 אלף ק"מ בשנה. 75 אלף ק"מ.

בטויוטה אתה תצטרך לקנות 7500 ליטר דלק. בגרנדה תצטרך לקנות 5000 ליטר. במחיר של 7 ש"ח לליטר:

17,500 ש"ח הוצאה מיותרת. איזה יופי...תכניס את זה לממוצע.

 

לגבי ירידת ערך - קורולה בת 3 נמכרת כיום מההשכרות ב-60 אלף ש"ח, עם 100 אלף ק"מ. ז"א ירידת ערך של 50%, או 60 אלף ש"ח. גרנדה פונטו בת 3 נמכרת בהשכרה ב-45K, ז"א ירידת של 35K.

דהיינו ההפרש הוא 25K לטובת הפונטו. :shock: :shock: :shock: :shock: מדהים...

 

סוף פסוק אחרי 5 שנים:

41K תוספת במחיר רכישה.

17.5K תוספת במחיר הדלק.

ירידת ערך היסטרית לקורולה...

 

אז מה אתה יודע יא זלמה...מסתבר שיותר כלכלי לקנות פיאט. זה אגב מה שעושים באירופה.

 

לגבי מכירה מעל המחירון - תתפלא. אני יודע שאתה חדש, אבל תחזור קצת אחורה לשרשורי ייעוץ ברכישה ותראה בכמה נמכרות היום פיאט פנדה, או פונטו ספייס שמורות.

 

 

 

1.ההגיון שלי אומר שאם קורולה חדשה עולה 120 ופונטו חדשה עולה 79 אז ההבדל של ה"41" הזה אומר משהו לא?!? תקן אותי אם אני טועה. בזמן שאני קורא את מה שאתה רושם אני שם לב שאתה מדבר על קורולה רגילה בזמן שאני מדבר על קורולה ראנקס!אבל יא זלמה הכי קל קודם לכתוב ואחר כך לקרוא8) .ראנקס שנת 2005 ממוצעת נמכרת באיזור ה65 אלף שח ולרוב כמה אלפים מעל המחירון כיוון שידוע שזה רכב טוב אמין ובטיחותי ששומר על הערך שלו! אז אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהגרנדה תראה יותר מוסך והיא תראה יותר מוסך אז הבדלי הדלק שציינת זניחים לעומת המכונית שאתה מקבל והערך שהיא שומרת.אגב אם כבר נתונים יבשים לא סתם טויוטה נמכרת יותר מפיאט ובהרבה אז או שאתה חכם בין טיפשים או שאני חלק ממיליארד טועים

פורסם

צ'רצ'יל אמר - "אני מאמין גדול בדמוקרטיה עד שאני פוגש את הבוחר הממוצע".

 

נתוני מכירות בארץ לא מעידים על כלום. מאזדה היא האוטו הנמכר ביותר פה, בעוד באירופה ובארה"ב לא תראה כאלה כמויות.

 

לפני 20 שנה השלישיה הפותחת הייתה סובארו, פיאט, מיצובישי - היום זה מאזדה, טויוטה, יונדאי.

 

אז, מה זה אומר? כלום. יבואנים שיודעים להתנהל ירשו את מקומם של אלה שידעו להתנהל וטבלת המכירות השתנתה.

 

גם אופל מוכרת מאות אלפי מכוניות בשנה ופה בארץ בקושי רואים אותן. לא רלוונטי כלל לאיכות הרכב.

 

 

לעניין המחיר - הפונטו היא רכב סופר מיני, הקורולה היא משפחתית. הפונטו משווקת בהנחה ניכרת כדי להחזיר אותה לטבלת המכירות, טויוטה לא צריכים לעשות שום מבצע. הפראיירים באים לבד. אז סיפתח - 41K הפרש לרעת הטויוטה.

 

לגבי RUNX - עדיין לא הסברת לי למה לקנות רכב שנת 2005 כשאפשר לקנות רכב שנת 2008.

 

ולא - X יראה יותר מוסך מ-Y זה לא נימוק. זה חרטא של אחד שאין לו ולא היה לו מכונית כזו ולא מכיר אותה.

 

מחיר של RUNX שנת 2006 במחירון הוא 73,500 ש"ח. עוד 5500 שקל ואתה קונה רכב שנת 2011...

 

אתה איש מכירות רציני - בוא תספר לי למה כדאי לי לקחת רכב בן 5 עם 100 אלף ק"מ (במקרה הטוב) כשאני יכול לקחת אחד חדש בתוספת של 5500 ש"ח. יאללה זלמה...שחק אותה.

פורסם
לעניין המחיר - הפונטו היא רכב סופר מיני, הקורולה היא משפחתית. הפונטו משווקת בהנחה ניכרת כדי להחזיר אותה לטבלת המכירות, טויוטה לא צריכים לעשות שום מבצע. הפראיירים באים לבד. אז סיפתח - 41K הפרש לרעת הטויוטה.

.

 

במציאות ההפרש הוא 31K ולא 40, אגב השאלה האמיתית היא האם פותחת האשכול זקוקה לכול הדברים האילו שמשלמים אליהם יותר והם:

א. מנוע גדול וחזק יותר אך בזבזני יותר בדלק במדינתינו הקטנה ועם התיבה הרובוטית הגרנדה 1.4 תהיה זריזה מספיק ואין צורך ב1600 הזללן.

ב.גודל ממשי, כמו בכול דבר יש צורך לשלם על משקל הטויוטה גדולה יותר ושוקלת יותר לכן תשלם יותר.

ג.שם- פראיירים לא באים לבד חברים שולחים אותם ואם טויוטה ומאזדה מובילות בטבלט המכירות בארץ בזכות אותו הפרסום שיש להם למה להם להוריד במחיר? למה להם למכור לך בפחות אם הם ימכרו למישהו אחר ביותר?

 

 

אגב מחקרים שמקורם בבריטניה בין ציי הרכב (סטטיסטיקה) אומרים כי שיעור התקלות בטויוטה הוא 17% אותו הדבר כמו בפיאט.


×
×
  • תוכן חדש...