Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

נסעתי אתמול בכביש חשוך, ועליתי במהירות די גבוהה על אי תנועה (שלא סומן בשום צורה שהיא, באמצע כביש בין עירוני... אבל תלונות על מועצה מקומית עמק יזרעאל, בהזדמנות אחרת).

מאז אותו אירוע, אני מרגיש רעידות די חזקות בנהיגה. הרעידות מורגשות בעיקר בהגה, אבל גם בשאר הרכב. במהירויות נמוכות אפשר ממש לראות איך ההגה עושה תנועות קטנות ולא מוסברות שמאלה וימינה.

האם למישהו יש מושג לגבי הנזק?

אני לוקח את הרכב למוסך ביום א', אבל אני די לחוץ והייתי שמח לשמוע את דעתכם.

תודה.

בני.

פורסם

הגורם לרעידות יכול להיות ג'אנט (או יותר) שהתעקמו מהמכה.

מתחילים מהפשוט (החלפה/יישור) וממשיכים לבדוק אם יש נזק נוסף אחר.

פורסם

האם זה משהו שרואים בבדיקה, או שצריך להחליף כדי לדעת אם זו הייתה הבעיה?

מה יכולה להיות עלותו של תיקון כזה? (מדובר בניסאן אלמרה 2003)

פורסם

קודם כל כבישים בינעירוניים הם באחריות של מע"צ ולא של המועצה האזורית עמק יזרעאל.

 

תמוה שקפץ לך אי תנועה לכביש... איפה זה היה? לגבי הנזק, האפשרויות הנפוצות במקרים אלו הם ג'אנט עקום ו/או כיוון פרונט.

פורסם
קודם כל כבישים בינעירוניים הם באחריות של מע"צ ולא של המועצה האזורית עמק יזרעאל.

 

תמוה שקפץ לך אי תנועה לכביש... איפה זה היה? לגבי הנזק, האפשרויות הנפוצות במקרים אלו הם ג'אנט עקום ו/או כיוון פרונט.

 

לגבי האחריות על הכביש - אתה צודק, כמובן. וגם לגבי זה שעמק יזרעאל היא מועצה אזורית ולא מועצה מקומית.

איי תנועה לא קופצים סתם ככה לכביש, ואותו אי תנועה היה ממוקם במקום הגיוני עבור שכזה - כלומר בפניה שמאלה. הבעיה בו הייתה שהוא לא סומן כראוי (כלומר לא סומן כלל), וגם לא היה סלול, אלא מלא בסלעים ואדמה, ובכביש לא מואר באמצע הלילה (הכביש בין חיפה לקריית טבעון, לשאלתך) הוא עשוי להיות די מסוכן. אבל, כמו שציינתי בהתחלה, מטרת האשכול לא הייתה לקבוע מי אשם בכך שעליתי על אותו אי תנועה, שכן כל מה אני רוצה לעשות זה לתקן את האוטו ולהמשיך הלאה.

 

אם כן, מה עשוי להיות המחיר של תיקון ג'אנט עקום ו/או כיוון פרונט?

 

תודה לכולם על העזרה, אגב.

פורסם

קודם כל אני באמת מנסה להבין היכן זה קרה, מהסיבה הפשוטה שגם אני נוסע בכבישים האלו על בסיס יומי - זה לא יהיה נעים אם אני אהרוס לעצמי ג'אנט מגנזיום...

 

הכביש בין חיפה לטבעון? אני מעלה בדעתי את כביש 762 המחבר בין נופית לצומת חסידים ומשם לקיבוץ יגור, אבל אז זה בתחום השטח של המועצה האזורית זבולון. בתחום המועצה האזורית עמק יזרעאל יש את כביש 75 מצומת העמקים דרך טבעון לצומת השומרים (ליד אלונים). אתמול נסעתי בכבישים אלו ולא ראיתי מפגעי תנועה.

 

במידה ויש בעיה עם הג'אנט והוא זקוק ליישור קל, יש פנצריות שעושות את זה ללא עלות או בעלות סמלית של כמה עשרות שקלים בודדים, אני אישית מטפל בבעיות מסוג אלו בפנצריה במתחם של המועצה האזורית מגידו - מנהל המקום הוא אדם זהב. במידה ויש צורך בכיוון פרונט, יש מכון ממוחשב בצ'ק פוסט - ביצעתי בזמנו לפיאט שהיתה לי תמורת כ- 250 ש"ח. במידה ותרצה את שמות המקומות ו/או טלפונים שלהם תגיד.

פורסם
קודם כל אני באמת מנסה להבין היכן זה קרה, מהסיבה הפשוטה שגם אני נוסע בכבישים האלו על בסיס יומי - זה לא יהיה נעים אם אני אהרוס לעצמי ג'אנט מגנזיום...

 

הכביש בין חיפה לטבעון? אני מעלה בדעתי את כביש 762 המחבר בין נופית לצומת חסידים ומשם לקיבוץ יגור, אבל אז זה בתחום השטח של המועצה האזורית זבולון. בתחום המועצה האזורית עמק יזרעאל יש את כביש 75 מצומת העמקים דרך טבעון לצומת השומרים (ליד אלונים). אתמול נסעתי בכבישים אלו ולא ראיתי מפגעי תנועה.

 

במידה ויש בעיה עם הג'אנט והוא זקוק ליישור קל, יש פנצריות שעושות את זה ללא עלות או בעלות סמלית של כמה עשרות שקלים בודדים, אני אישית מטפל בבעיות מסוג אלו בפנצריה במתחם של המועצה האזורית מגידו - מנהל המקום הוא אדם זהב. במידה ויש צורך בכיוון פרונט, יש מכון ממוחשב בצ'ק פוסט - ביצעתי בזמנו לפיאט שהיתה לי תמורת כ- 250 ש"ח. במידה ותרצה את שמות המקומות ו/או טלפונים שלהם תגיד.

 

פתחתי מפה, ואם אני לא טועה זה קרה בכביש 722 בפניה לבית הקברות של קרית טבעון. יכול להיות שטעיתי במועצה האזורית... אני זוכר שראיתי שלט "מועצה אזורית עמק יזרעאל" אבל אני לא בטוח אם זה היה לפני או אחרי אותו מקום.

 

אני מתכנן לקחת את הרכב למוסך בכל מקרה (טיפול 10,000 וכאלה). האם גם במוסך רגיל ידעו לעשות אתה התיקונים הנ"ל או שיישור פרונט זה משהו שעושים רק במכון מיוחד?

פורסם

כביש 722 זהו הכביש שמחבר בין יקנעם לטבעון (צומת התשבי-השומרים). הכביש הנ"ל מחולק, רק באמצע הכביש יש שלט לבן של מוא"ז עמק יזרעאל, חלקו השני שייך למוא"ז מגידו במידה ואיני טועה (ועדיין מע"צ אחראית על כולו). בכל מקרה, לא כל מוסך יודע לבצע את התיקונים האלה, זה תלוי אם באותו המוסך יש מחלקה של כיוון פרונט (בד"כ למוסכים המורשים יש מחלקה כזאת).

 

לא יודע מתי אתה מתכנן לגשת לטיפול 10K, אבל לגבי הרעידות לא הייתי מזניח את זה אלא ניגש במיידי לטפל. עדיף שתרים טלפון למוסך הספציפי כדי לשאול האם הם מתעסקים עם זה (חבל על הנסיעה).

×
×
  • תוכן חדש...