Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להרכיב לדים למספר בפסאט 09

יש לי בעיה שמתי שאני מרכיב את הלדים אז רשום לי בלוח שעונים שיש מנורה שרופה ואז אחרי כמה שניות האוטו מפסיק לתת זרם לשני המנורות ואין לי תאורה.

רציתי לדעת מה אפשר לעשות בשביל שלא ידלק לי המנורה בלוח ולא יתכבו לי הלדים?

חשבתי על להרכיב נגד אבל אני לא יודע איזה התנגדות צריך. או אם יש דרך VAG COM אופציה לשנות את ההגדרות של זה

 

תודה מראש.

פורסם

הרכבת נגד בטור למנורת לד עלולה לא להדליק את הלד. בכול מקרא אתה יכול לבדוק עם אומטר התנגדות של מנורה ולהרכיב בטור לכל לאד.

 

יום טוב יצחק

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
אני רוצה להרכיב לדים למספר בפסאט 09

יש לי בעיה שמתי שאני מרכיב את הלדים אז רשום לי בלוח שעונים שיש מנורה שרופה ואז אחרי כמה שניות האוטו מפסיק לתת זרם לשני המנורות ואין לי תאורה.

רציתי לדעת מה אפשר לעשות בשביל שלא ידלק לי המנורה בלוח ולא יתכבו לי הלדים?

חשבתי על להרכיב נגד אבל אני לא יודע איזה התנגדות צריך. או אם יש דרך VAG COM אופציה לשנות את ההגדרות של זה

 

תודה מראש.

 

חבר יקר, לרכב שלך הפיתרון של הרכבת נגד במקביל ללד לא יפתר את בעיה מכיוון שהמערכת לניטור מנורה שרופה היא מתקדמת לכן בכדי לרמות את מחשב הרכב עלייך להתקין מנורת לד עם מעגל אלקטרוני המתוכנן לפיתרון הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם

המנורה הזאת תפתור לי את הבעיה שיש לי ??

 

אם לא אתה יכול לתת לי אולי קישור למנורה שכן תתאים לי??

 

תודה מראש.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/White-3-LED-Light-Bulbs-C5W-Festoon-SMD-37mm-CANBUS_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZalgoQ3dLVIQ26ituQ3dUCIQ26otnQ3d4Q26poQ3dLVIQ26psQ3d63Q26clkidQ3d7108314493092147246QQ_trksidZp5197Q2em7QQcategoryZ36476QQitemZ300444953543

פורסם

כתוב שם שכן אבל לייתר ביטחון כתוב הודעה למוכר (יש אופציה כזו מימין למעלה) ותשאל אם התקלה לא תופיע. בד"כ הם עונים מהר.

פורסם

אתה צריך לדים מסוג CANBUS שבאים כבר נגד פנימי יחסית גדול, אלה לא יעשו לך בעיות עם התראות המערכת, בכך אתה נותן למערכת הcan bus "להאמין" שמחוברת נורה רגילה.

יחד עם זאת הלדים האלה יקרים יותר משמעותית.

 

יש רכבים שניתן בהם לשנות פרמטר שמגדיר את עוצמת הזרם בנורה שמדליקה התראה או לבטל את ההתראה כליל. אני לא יודע אם יש את זה ברכב שלך.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...