Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הדגם ה"חלש" מפתיע לטובה מה יגידו על ה-1.8 טורבו TSI

אחלה כתבה:http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1788366&m=1&mid=109447

 

אכן כתבה וכתיבה טובה.

ידוע שה- 1.8 הוא מנוע מוצלח מאוד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המנוע הנ"ל אכן מפתיע בביצועיו ביחס למנוע 1.2

היתרון מבתבטא בצריכת דלק נמוכה במיוחד ביחס לביצועים וכן ביחס למחיר האטרקטיבי.

אך האם זה מספיק ביחס לעיסקת ה1.8TSI?

אם הלאון 1.2 בגירסת האקסלנס עולה 121K, לא עדיף להוסיף אלפיים שקל (בעבור צבע מטאלי)

לוותר על חלון הגג ולקחת לאון 1.8TSI עם 38 כ"ס יותר?

200 שקל לסוס זה מבצע שלא מוצאים גם אצל רמי לוי.

אומנם צריכת הדלק גבוהה יותר ב10-15% אך התמורה והסחירות העתידית שווים את זה לדעתי.

ולא נדבר על פוטנציאל שיפור גבוה :wink:

בפועל סיאט מכרו את גרסת הבסיס במחיר של 108K כולל מערכת המולטימדיה, אז גם גירסת האקסלנס והצבע

לא אמורים למשוך את המחיר אל מעבר ל 118K כןלל הכל אם יש ללקוח טיפה חוש התמקחות.

גם אז, הפער במחיר והחסכון בדלק לא שווים את ההפרש ועדיף ללכת על המנוע החזק.

וולמי שההבדל עושה את כל ההבדל אז שירכוש לאון 1.8 בצבע לבן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המחיר שבוואלה מתייחס, כך אני מבין למחיר המחירון. מחיר המבצע, שלהבנתי לא הסתיים עדיין, שונה ונמוך יותר, מכאן חוסר הפרופורציה אליו נדרש קודמי.

פורסם

אני יודע שאלה מכוניות קצת יקרות לאחזקה, אבל מצד שני הן באותו המחיר כמו מאזדה 3 אקטיב.

אבל פאק! למה אין כאלה דברים בליסינג ותמיד מביאים את כל היפניות הזולות לאחזקה.

 

או במילים אחרות, אני רוצה אחת כזאת.. היא תעשה אותי מאושר

Polo 2012

פורסם
המנוע הנ"ל אכן מפתיע בביצועיו ביחס למנוע 1.2

היתרון מבתבטא בצריכת דלק נמוכה במיוחד ביחס לביצועים וכן ביחס למחיר האטרקטיבי.

אך האם זה מספיק ביחס לעיסקת ה1.8TSI?

אם הלאון 1.2 בגירסת האקסלנס עולה 121K, לא עדיף להוסיף אלפיים שקל (בעבור צבע מטאלי)

לוותר על חלון הגג ולקחת לאון 1.8TSI עם 38 כ"ס יותר?

200 שקל לסוס זה מבצע שלא מוצאים גם אצל רמי לוי.

אומנם צריכת הדלק גבוהה יותר ב10-15% אך התמורה והסחירות העתידית שווים את זה לדעתי.

ולא נדבר על פוטנציאל שיפור גבוה :wink:

בפועל סיאט מכרו את גרסת הבסיס במחיר של 108K כולל מערכת המולטימדיה, אז גם גירסת האקסלנס והצבע

לא אמורים למשוך את המחיר אל מעבר ל 118K כןלל הכל אם יש ללקוח טיפה חוש התמקחות.

גם אז, הפער במחיר והחסכון בדלק לא שווים את ההפרש ועדיף ללכת על המנוע החזק.

וולמי שההבדל עושה את כל ההבדל אז שירכוש לאון 1.8 בצבע לבן.

 

עידן

ולמה נראה לך שהצרכן הממוצע מעוניין להעלות את צריכת הדלק, ופוטנציאל שיפורים?

ועד כל זה על חשבון הדוואין של החלון בגג

×
×
  • תוכן חדש...