Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אקורד שנתון 91-95


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות רכב, הכוונה היתה הונדה סיוויק שנתון 94 (הצ'בק או קופה).

ואתמול משום מה אבא שלי הסיט את תשומת ליבי לאקורד משנתון 91-95 שעולה לא יותר מכמה אלפים מעטים מהסיוויק, מכיוון שזה נשמע נחמד חשבתי לחקור מעט על האקורד ומאחר שאין לי מושג ואני לא מכיר את הרכב הנ"ל רציתי לשמוע את דעתכם.

ומאיפה אני יכול למצוא מפרט מכני לגבי המנועים 2000 וה 2200 שיש לה.

 

ד"א, החשוב לי הוא האחיזה והמהירות של הרכב, מישהו יודע אם היא חזקה או חלשה יותר מהסיוויק הצ'בק ?

פורסם
ברצוני לקנות רכב, הכוונה היתה הונדה סיוויק שנתון 94 (הצ'בק או קופה).

ואתמול משום מה אבא שלי הסיט את תשומת ליבי לאקורד משנתון 91-95 שעולה לא יותר מכמה אלפים מעטים מהסיוויק, מכיוון שזה נשמע נחמד חשבתי לחקור מעט על האקורד ומאחר שאין לי מושג ואני לא מכיר את הרכב הנ"ל רציתי לשמוע את דעתכם.

ומאיפה אני יכול למצוא מפרט מכני לגבי המנועים 2000 וה 2200 שיש לה.

 

ד"א, החשוב לי הוא האחיזה והמהירות של הרכב, מישהו יודע אם היא חזקה או חלשה יותר מהסיוויק הצ'בק ?

 

האקורד מציעה יותר מהסיביק.

יותר מרווח פנים (DUHH), יותר פאר, יותר כוח, יותר נוחות - אבל גם יותר דלק.

סע על שתיהן ותחליט בעצמך...אין יותר טוב מזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

האקורד של 91-93 מוצלחת יותר מהדגם של 94-97

 

לשכן שלי היתה כזאת והיא נמכרה עם למעלה מ-500000 ק"מ

 

מיותר לציין שהמנוע לא נפתח מעולם, והמכונית נכנסה למוסך לצורך טיפולים שוטפים בלבד.

 

ההבדלים שצריכת הדלק אינם גבוהים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מקפיץ את ההודעה כי לא קיבלתי תשובות שסיפקו אותי - אז אם מישהו יודע....

חשובה לי המהירות של הרכב.

העדפה שלי היא לגיר רגיל על המועים 2.0 או ה 2.2

איך הם ביחס להצ'בק ? מהיר יותר\פחות.

אולי זה נשמע קצת טיפשי אבל זה חשוב לי.

תודה מראש לכל העונים

פורסם

אין בארץ אקורד מהשנתונים שציינת עם גיר רגיל.

 

(לפחות הן לא הובאו ביבוא סדיר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בין השנים 91-93 נמכרו מספר קטן מאד של אקורדים ידניים.ויורשה לי לחלוק על צביקה,שאני בדרך כלל מעריך מאד את דעותיו,האקורד החדשה מכונית טובה יותר,הרבה יותר נוחה לנסיעה,בטוחה יותר ועם בלמים עדיפים בהרבה(נקודת תורפה באקורד הישנה).500,000 קילומטר במנוע בנזין?לא הגיוני בעליל.רק מנועי דיזל טובים מסוגלים להגיע לקילומטרז' כזה,או מנועים אמריקאיים ישנים.מנועים של הונדה מחזיקים 250,000 ק"מ,וכשהם נגמרים,זה בדרך כלל ב"מכה" אחת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מישהו יודע כמה כוחות סוס יש בשתי המנועים הללו וכמה המנועים האלה עושים בגירסת האוטומט מ 0-100 ?

×
×
  • תוכן חדש...