Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט איביזה 2001 הוא רוצה 45 אלף קילומטר (מנוע טורבו) ויש נגיעה בסשי

 

כדאי ? ( יד שניה ונראה מצוין מצב מכני טוב הכל טוב חוץ מהנגיעה)

פורסם
סיאט איביזה 2001 הוא רוצה 45 אלף קילומטר (מנוע טורבו) ויש נגיעה בסשי

 

כדאי ? ( יד שניה ונראה מצוין מצב מכני טוב הכל טוב חוץ מהנגיעה)

 

מי זה סשי ולמה שנרצה לגעת בו?

 

איביזה 2001 הוא רוצה 45 אלף קילומטר? איפה הוא רוצה את הקילומטרים? אה, וכמה כסף יש על המד באוטו?

 

האם לקחת את הרכב לבדיקה במכון? אם כן - כתוב כאן מה נכתב שם על הנגיעה בשלדה, ועד כמה היא חמורה. כמו כן, כמה מתחת למחירון הוא מבקש גם יהיה נתון שימושי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איזה נגיעה?

 

אם זה קצה שלדה, זה עניין של מחיר, קח בחשבון שלא יהיה קל למכור. (וזה בעדינות) תנסה להוריד כמה שיותר במחיר, אם אתה לא מצליח להוריד כמעט, וותר.

 

אם מדובר בפגיעה קשה הייתי מוותר על הרכב.

 

עד כמה הפגיעה קשה, בשביל זה יש בדיקה \ פחח מקצועי שיכל להגיד לך עד כמה הדבר קריטי.

 

גיא.

פורסם
סיאט איביזה 2001 הוא רוצה 45 אלף קילומטר (מנוע טורבו) ויש נגיעה בסשי

 

כדאי ? ( יד שניה ונראה מצוין מצב מכני טוב הכל טוב חוץ מהנגיעה)

 

מי זה סשי ולמה שנרצה לגעת בו?

 

איביזה 2001 הוא רוצה 45 אלף קילומטר? איפה הוא רוצה את הקילומטרים? אה, וכמה כסף יש על המד באוטו?

 

האם לקחת את הרכב לבדיקה במכון? אם כן - כתוב כאן מה נכתב שם על הנגיעה בשלדה, ועד כמה היא חמורה. כמו כן, כמה מתחת למחירון הוא מבקש גם יהיה נתון שימושי.

 

רוני

 

סשי , זה בחור הגרוזיני מתכנית הטלוויזיה "שמש" בערוץ 2 .

ועכשיו ברצינות , מה זה נגיעה בשאסי?

האם מדובר בקצה שלדה?

האם מדובר בפגיעה באחת הקורות?

 

בכל מקרה אם מדובר בנגיעה באחת הקורות , כלומר פגיעה בעלת משמעות גבוהה

על פי הבדיקה אני מציע לא לגעת ברכב.

 

אם מדובר על נגיעת קצה שלדה - מדובר על רכב שלא יושפע בטיחותית מן הפגיעה

והפגיעה היחידה שלו היא באגו של הרוכש , אם לא אכפת לך פסיכולוגית לנהוג

על רכב שיש לו קצה שלדה , לך על זה .

הייתרון הוא : מחיר נמוך יחסית - אחרי ההורדה של הקצה שלדה , אבל במכירה

הייתרון מתפוגג.

 

 

בהצלחה.

פורסם

לא רציתי ללכת איתו לבדיקה כי הוא אמר לי מראש שיש נגיעה וזה שווה 2 אחוז במחירון

לפי מה שהבנתי זה ממש נגיעה קטנה

 

ורק אם אני ירצה את האוטו באמת אז אני יקח אותו לבדיקה

 

בנתיים אני ממשיך לחפש אפילו שאני לא מוצא שום דבר אחר

 

 

תודה בכל מקרה

פורסם
לא רציתי ללכת איתו לבדיקה כי הוא אמר לי מראש שיש נגיעה וזה שווה 2 אחוז במחירון

לפי מה שהבנתי זה ממש נגיעה קטנה

 

ורק אם אני ירצה את האוטו באמת אז אני יקח אותו לבדיקה

 

בנתיים אני ממשיך לחפש אפילו שאני לא מוצא שום דבר אחר

 

 

תודה בכל מקרה

 

הוא אמר שני אחוזים? הוא ודאי צוחק. כל פגיעה בשילדה, גם הקטנה ביותר, מורידה הרבה יותר מזה. כמה הוא מבקש על הרכב? למה הוא מוכר את הרכב אם הרכב בן שלוש שנים והוא כבר יד שנייה? זה אומר שאתה תהיה יד שלישית לרכב בן שלוש וזה כבר חריג. תבדוק מתי הוא קנה אותו. זה נשמע כאילו הרכב נדפק והוא מנסה להפטר ממנו, במיוחד אם הוא משחק אותה כל-כך בקיא בחומרת הפגיעה, אבל טוען שהיא מורידה רק שני אחוזים. אם הוא אכן בדק את הפגיעה בשילדה ואמרו לו שזו רק נגיעה, הוא צריך לדעת שזה יותר משני אחוזים.

פורסם
לא רציתי ללכת איתו לבדיקה כי הוא אמר לי מראש שיש נגיעה וזה שווה 2 אחוז במחירון

לפי מה שהבנתי זה ממש נגיעה קטנה

 

ורק אם אני ירצה את האוטו באמת אז אני יקח אותו לבדיקה

 

בנתיים אני ממשיך לחפש אפילו שאני לא מוצא שום דבר אחר

 

 

תודה בכל מקרה

 

הוא אמר שני אחוזים? הוא ודאי צוחק. כל פגיעה בשילדה, גם הקטנה ביותר, מורידה הרבה יותר מזה. כמה הוא מבקש על הרכב? למה הוא מוכר את הרכב אם הרכב בן שלוש שנים והוא כבר יד שנייה? זה אומר שאתה תהיה יד שלישית לרכב בן שלוש וזה כבר חריג. תבדוק מתי הוא קנה אותו. זה נשמע כאילו הרכב נדפק והוא מנסה להפטר ממנו, במיוחד אם הוא משחק אותה כל-כך בקיא בחומרת הפגיעה, אבל טוען שהיא מורידה רק שני אחוזים. אם הוא אכן בדק את הפגיעה בשילדה ואמרו לו שזו רק נגיעה, הוא צריך לדעת שזה יותר משני אחוזים.

 

 

א. בנוגע לאחוזים , אולי לפי "הספר" פגיעה כזו אכן שווה ירידת ערך של 2 אחוזים

במחירון , אולם צריכים לבדוק .

בפועל על נגיעת או פגיעת קצה שלדה מורידים יותר.

 

ב. לרכבים ספורטיביים בכלל ולסיאט איביזה טורבו בפרט , יד שניה לשנת 2001

היא יד טבעית לחלוטין , ומסתובבות הרבה יד 2 בשוק ( וגם הרבה מעבר נתקלתי ביד 4 )

יד שלישית לרכב בן 4 ( אנחנו אוטוטו בשנת דגם 05 , מה גם שסביר להניח שהרכב

עלה לכביש לפני 2001 ) היא לא חריגה יותר מידי , כמובן בתנאי שתחזיק את הרכב

ולא תמכור חודש אחרי כמו חבר פורום מסוים :idea: .

 

ג. בדיקה תעשה את העבודה הכי טוב ואז אפשר ליהיות חכם , עד אז אפשר או לחפש

רכב אחר , או להתפשר על מחיר טרום בדיקה .

 

 

בהצלחה , לירן.

פורסם

זה יד ראשונה ולא שניה והוא רוצה 72 אלף

ונגיד אני יכול להוריד אותו ל 70

 

השאלה מה עושה הנגיעה לאוטו מבחינה של ביצועים

פורסם
זה יד ראשונה ולא שניה והוא רוצה 72 אלף

ונגיד אני יכול להוריד אותו ל 70

 

השאלה מה עושה הנגיעה לאוטו מבחינה של ביצועים

 

אם זאת רק נגיעה, סביר להניח שלא תרגיש אותה...

 

אם זאת מכה חזקה, זה כבר מסוכן, ביחוד ברכב ספורטיבי...

מגאן 265

פורסם

או שלדה , או קצה שלדה .

 

שלדה - לא נוגעים - מסוכן במקרים מסויימים ( אין לי כוח להכנס לזה)

קצה שלדה - משפיע על האגו וגודל איבר המין של הנהג .

 

מה המחירון של הרכב?

פורסם
מחירון 80

הוא רצה בלי הנגיעה (שלא ידעתי ) 75

בסוף הוא אומר לי 72

 

60-65K אם הרכב במצב טוב, אחרת לא כדאי לך להתעסק עם זה.

אתה תאכל הרבה קש שתרצה למכור, אז לפחות תן לעצמך סיבה לאכול את הקש הזה בדמות מחיר רכישה נמוך.

 

כמה זמן הוא מנסה למכור?

אם זה רק החודש הראשון שלו חכה קצת...

הוא לאט לאט יירד ויירד...

ואז או שאתה תמצא רכב יותר טוב, או שיהיה לך סיכוי לקחת אותה ביותר זול.

 

ברכישת רכב משומש אין מה למהר, אלא אם כן בוער לך שיהיה לך רכב עכשיו....

פורסם
מחירון 80

הוא רצה בלי הנגיעה (שלא ידעתי ) 75

בסוף הוא אומר לי 72

 

 

8-10 אלף מתחת למחירון על הנגיעה נראה לי הגיוני , רק לשים לב שאכן מדובר

בנגיעה .

×
×
  • תוכן חדש...