Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנורות מחוברות מתחת לכיסא, לתומכות העליונות שלו, ככה זה לא מפריע להזיז אותו אחורה וקדימה כי זה לא יושב על המסילה שלו, אלא בתוך המסגרת העליונה שלו.

 

החוטים מושחלים לאורך הדלת (מתחת לפלסטיק) דרך הדשבורד. את החוטים של שתי המנורות הבאתי לתא כפפות (שאצלי הוא מתחת להגה), שם חיברתי את האדמה של שתיהן למפסק שני מצבים שהיה לי בבית, ואת השני לחוט של האורות (lighting Switch) שמגיע לרדיו דיסק (אצלי הוא כחול, אבל עדיף להשתמש במודד מתח כמו שאני השתמשתי בשביל לאמת את זה).

 

אני אביא תמונות נורמליות בערב של חיבור המפסק והאורות.

 

:!: אגב: לדעתי מי שמתקין רדיו דיסק ורמקולים עם איזולירבנד במקום להלחים קודם את החוטים הוא חאפר - ובלי הגזמה זה 99% אחוז מהמתקינים בארץ. אז תשתמשו במילה בחוכמה.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד על היצירתיות 8)

אין דבר יותר כיף מלהכין משהו בעצמך ולראות שהוא עובד והוא יצא כמו שאתה רצית !

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

פלורוסנט? :shock:

 

אני שמתי לדים כחולים וזה מאיר לי את הפרונט יפה מאוד

(מצטער שאין תמונות , אבל אין לי מצלמה דיגיטלית עם פלאש)

 

 

 

וכמובן- תתחדש ותהנה :!:8)

פורסם

לא רע בכלל.....אני קצת חושש מתגובה פה של אחד הכותבים

זה מעמיס על האלטרנטור...? צריך לבדוק תעניין.....

בגלל שאני עצלן אני יחבר את זה למצת וידחוף איפשהו רק שאני יצא עם מישהי או משהו כזה

כן עכשיו כולם בואו תוציאו את העצבים שלכם עליי ובמהקהלה כולם תצעקו חאפר חחח

פורסם

אז הנה התמונות שהבטחתי, שמראות קצת יותר טוב איך העסק הורכב ועובד.

 

(לפני שצועקים חאפר)

שימו לב שהמפסק מצופה בנייר דבק אך ורק למטרות הגנה נוספות. החוטים מולחמים אליו ועטופים בשרוולי בידוד - כי ככה מחברים חוטים באוטו ולא באיזולירבנד.

 

כמו שאתם רואים עוצמת האור דיי חזקה...

מי שרוצה להגביר אותה יכול לשים שטיחים דמוי אלומיניום או רעיון אחר שעלה לי (לא לצעוק חאפר, לא עשיתי את זה), לשים קרטון-מראה מתחת למושב להחזרת אור טובה יותר, יש חבילה של 6 כאלה ענקיים ב-9 שקל באופיס דיפו.

 

מקווה שעזרתי למישהו. תהנו.

רק אל תשכחו של מי הרעיון.

_IMG_0036.jpg

_IMG_0034.jpg

_IMG_0045.jpg

_IMG_0018.jpg

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
בתוך האוטו מותר לך לשים מה שאתה רק רוצה.. אף אחד לא יכול לעשות לך כלום על זה

מחוץ לאוטו זה כבר משהו אחר

 

וואלה?

אתה יכול לשים מה שאתה רק רוצה בתוך האוטו?

גם דוושות אלומיניום לא מקוריות? גם תפוח לידית הילוכים בלי סימונים של סדר ההילוכים? גם הגה לא מקורי? גם לנסוע בלי פח אשפה (זה בתוך האוטו... למי אכפת)?

 

ובקיצור - לא מדויק.

(או שתסביר את עצמך אם התכוונת למשהו אחר. :) )

 

אריאל כל השאלות ששאלת, עניתי בחיוב.

האם אני קרימינל ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה !!!

ומי שקרא לך חאפר, הוא כנראה מפונק ועצלן מידי בכדי לתפוס קצת יוזמה וקצת להפעיל את הראש בשביל למצוא פיתרון מעולה ובזול !

 

ועכשיו שאלה: האם צביעת המנורה בטוש לא מחיק יתן את אותה תוצאה ?

והאם זה יחזיק מעמד ?

 

ושוב כל הכבוד ! יצא יפה מאוד (ואני בד"כ לא אוהב את החארטות האלה)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני רוכב על קטנוע ואופנוע

עכשיו אני רוצה בקטנוע שלי לעשות את זה מתחת לכיסא והמצבר של האופנוע של הוא 12 ואט...מצבר קטן כזה עכשיו אני שואל אם זה כדיי לעשות קומבינה אני רוצה להרכיב אותו מתחת לכיסא בארגז שלי ושמה שאני להדליק אותו (לא חייב שיפתח אוטומטית יש לי מפסק)

אבל האם העניין יכול לגמור לי תמצבר רק כאילו שאני פותח את הכיסא זה לא אמור להעמיס לי על המצבר או על האלטרנטור ולגמור אותו?

תודה למבינים

פורסם

אחלה של רעיון פשוט מצוין......... להעצמת אפקט האור יש לי רעיון נחמד מאוד......

 

בחלק העליון של הפלסטיק שמכסה את המנורה לגלגל נייר כסף ככה שיחזיראת האור "המבוזבז"

פורסם

כבר כתבתי תגובה אבל חשבתי על משהו

אני רוצה שליד המחשב יהיו לי כאלו (איזה שניים) והרעיון ממש הדליק אותי

אני יכול לחבר את זה לשקע חשמל רגיל ?

איזה מחברים אני צריך?

המתח שיש בבית (220) לא יקצר את זה ?

 

תתן בבקשה פרטים אם אתה יכול

תודה

פורסם
כבר כתבתי תגובה אבל חשבתי על משהו

אני רוצה שליד המחשב יהיו לי כאלו (איזה שניים) והרעיון ממש הדליק אותי

אני יכול לחבר את זה לשקע חשמל רגיל ?

איזה מחברים אני צריך?

המתח שיש בבית (220) לא יקצר את זה ?

 

תתן בבקשה פרטים אם אתה יכול

תודה

קנה יעודיים למחשב, במארז גזור חור (שיהיה בגודל רוב המארז), תשים פלסטיק (יריעה או חתיכת פלסטיק דקה), את מנורות הניאון תשים בתוך המארז, והנה לך מחשב משופר!

להוספת צבע, אתה גם כן יכול לקנות מאווררים עם ניאון (הניאון מסתובב עם המאורר)

שיהיה לך MODING שמייח 8)

אתרים ותמונות קשורות:

sm314.jpg

sm839.jpg

sm1184.jpg

http://www.ksp.co.il

 

נ.ב. אם אתה רוצה להימנע מקריאות חאפר (ולאבד את ההרגשה שעשית משהוא בעצמך, שאף אחד אחר לא יכול להשיג) אתה יכול גם לקנות מארז כזה, מוכן.

המחירים מתחילים מ 260 וצפונה.

פורסם

אני רק מקווה שלא שכחת לשים פיוז שלא תיהיה לך שריפה קטנה באוטו. :o

 

ומי לעאזזל מתקין רדיו דיסק עם מלחם?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...