Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתוך האוטו מותר לך לשים מה שאתה רק רוצה.. אף אחד לא יכול לעשות לך כלום על זה

מחוץ לאוטו זה כבר משהו אחר

 

וואלה?

אתה יכול לשים מה שאתה רק רוצה בתוך האוטו?

גם דוושות אלומיניום לא מקוריות? גם תפוח לידית הילוכים בלי סימונים של סדר ההילוכים? גם הגה לא מקורי? גם לנסוע בלי פח אשפה (זה בתוך האוטו... למי אכפת)?

 

ובקיצור - לא מדויק.

(או שתסביר את עצמך אם התכוונת למשהו אחר. :) )

:-)

פורסם

יפה , תבורך על הרעין...

לשים מתחת לכיסאות - "הבחור מהפורום שהמליץ" , במקרה זה אני? :wink:

 

ולגופו של עניין-

יש הבדל אחד קטן בין נאון כחול (שההרכב של הגז שלו כחול), לבין נכון לבן (הרכב גז לבן) עם כיסוי כמו שלך והוא - בהירות ועמעום האור.

נאון כחול מאיר דיי חזק (לא שזה ממש רצוי), והקומבינה שלך נותנת אור מעומעם, גם נחמד..

אני שמתי נאון, וסידרתי את הזווית והוספתי נייר דק כדי "להחליש" את העוצמה כי זה חזק מידי על השטיחים מאלומיניום(מט) שלי.

 

נאון עולה 70 שקלים, והאמת נשרף מהר,אחד כבר נשרף לי...

 

יפה עשית שחיברת מפסק נפרד למסר האורות, למטרת כיבוי לא רצוי.

תאורה1.JPG

תאורה4.JPG

I30 CW

פורסם

אחלה עבודה

 

כל הכבוד על איך שבמינימום כסף הוצאת את המקסימום ובצורה יפה מאוד!

 

תמשיך ככה תתעלם מכל אלה שקוראים לך חאפר כי אחרי הכל זה עינין של טעם.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

sagiisra פורסם: שני מאי 17, 2004 23:13 נושא ההודעה:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

בתוך האוטו מותר לך לשים מה שאתה רק רוצה.. אף אחד לא יכול לעשות לך כלום על זה

מחוץ לאוטו זה כבר משהו אחר

 

זה יפה שאתה כל כך בטוח בעצמך אבל מה שאמרת ממש לא נכון.

קודם כל אתה חייב אשפתון באוטו כי זה גם קנס וגם בלי זה אתה לא עובר טסט.

דבר שני חבר שלי שם באוטו חוטי נאון אדומים וחטף על זה דו"ח של 400 שקל אז כנראה שזה לא חוקי.

אי-אפשר לשם כל דבר באוטו אני ממליץ לפני ששמים דברים כאלה לברר בדיוק אם זה חוקי או לא. :idea:

 

חוץ מזה מאוד אהבתי את הרעיון והחסכון. תמשיך כך!

מחפש ראש מנוע של גולף GTI דור 3 או של פולו 16V!!

 

יש פתגם סיני עתיק: כשאין מה לומר תגיד יש פתגם שיני עתיק! ( זכויות שמורות ליפתח)!

פורסם
שאלה אחת... זה חוקי לשים בתוך האוטו את הדברים האלו, כאילו מבחינת החוק (אוכפי החוק לא נותנים דוחות או שטויות בסגנון על דברים כאלו?)

בתוך האוטו מותר לך לשים מה שאתה רק רוצה.. אף אחד לא יכול לעשות לך כלום על זה

מחוץ לאוטו זה כבר משהו אחר

וואלה?

אתה יכול לשים מה שאתה רק רוצה בתוך האוטו?

זה יפה שאתה כל כך בטוח בעצמך אבל מה שאמרת ממש לא נכון.

 

דבר שני חבר שלי שם באוטו חוטי נאון אדומים וחטף על זה דו"ח של 400 שקל אז כנראה שזה לא חוקי.

אי-אפשר לשם כל דבר באוטו אני ממליץ לפני ששמים דברים כאלה לברר בדיוק אם זה חוקי או לא

 

תקנה 350 - פנסים ואורות נוספים

 

(א) ברכב וכן בגרור ובנתמך לא יותקן פנס או מתקן מפיץ אור, נוסף על הפנסים והאורות שנקבעו בתקנות, אלא אם רשות הרישוי התירה התקנת פנסים נוספים או מתקני תאורה נוספים.

 

(ב)הוראות תקנת משנה (א) לא יחולו על הארת פנים הרכב, ובלבד שלא יהא בה כדי להפריע לנוהג באותו הרכב.

 

עמית

(בלי הערות מיותרות לגבי התקנה, כמו - אמרתי לך...אתה רואה... וכד')

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מוזר

אני שמעתי משוטר, שבתוך האוטו מותר לי לעשות מה שאני רוצה

בלי קשר אם זה עובר טסט או לא, אני מדבר מבחינה חוקית

יכול להיות שאני טועה, אני יבדוק את זה.

פורסם
מוזר

אני שמעתי משוטר, שבתוך האוטו מותר לי לעשות מה שאני רוצה

בלי קשר אם זה עובר טסט או לא, אני מדבר מבחינה חוקית

יכול להיות שאני טועה, אני יבדוק את זה.

 

אז פעם הבאה, אם אתה לא בטוח, אל תגיד .

פורסם

קודם כל, לדעתי ניתן לצבוע את הניאון בטוש לא מחיק - ויתקבלו תוצאות דומות.

 

לגופו של עניין הייתי שם את השרשור הזה ב"אוף טופיק" בעיקר בגלל סימני השאלה על חוקיות ההתקנה של תוספות כאלה ברכב...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יצא זול,יפה,ולא חאפרי בכלל.

אני אארגן לעצמי גם משהו כזה בקרוב.

 

ועוד לא הבנתי איפה חיברת את הניאון????

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...