Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שני - בתקציב של כ- 20000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מעוניין לקנות רכב קטן לנסיעות של כ- 50 ק"מ ביום (מתוכם כ- 40 בינעירוניות).

תא מטען פחות חשוב.

נקודות חשובות עבורי: צריכת דלק חסכונית, אמינות מכנית גבוהה (מינימום מוסך כמובן), 4/5 דלתות, מזגן חזק.

 

התקציב שלי: 15000 - 20000 ש"ח.

 

אני מתלבט בין האפשרויות הבאות, במודלים של סביב 2000:

 

1. יונדאי גטס

2. דייהטסו סיריון

3. מזדה 121

4. מזדה לנטיס

5. סוזוקי יורוסוויפט

6. סיאט איביזה

7. דייהטסו שרייד סדאן 1.5

8. פז'ו 206

9. יונדאי אטוס

10. פולקסוואגן פולו

11. פיאט פונטו

 

אני יודע שחלק מהרכבים שציינתי עוברים את ה- 20000 ש"ח אבל אם זה שווה, אז גם שווה לבדוק גירוד של עוד כמה אלפים לתקציב.

אם יש המלצות טובות על רכבים שלא ציינתי, אשמח לשמוע.

 

תודה מראש על העזרה.

פורסם

נקודות חשובות עבורי: צריכת דלק חסכונית, אמינות מכנית גבוהה (מינימום מוסך כמובן), 4/5 דלתות, מזגן חזק.

 

אם אלו הדרישות העיקריות שלך אז הסוויפט וה-121 הן המתאימות ביותר לדרישות שלך.

הסוויפט לא ממש מצטיינת בשאר התחומים ו-121 במצב טוב קשה למצוא היום, אז קח את זה בחשבון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כמו שאמרת - קשה למצוא רכבים כאלה בשוק.

אם לא סוויפט ולא 121, על מה כדאי ללכת? אני שומע חוות דעת מעולות על יונדאי אטוס ודייהטסו שרייד סדאן (1500 סמ"ק).

פורסם

סוויפט דווקא לא קשה כל כך למצוא.

האטוס היא אופציה סבירה רק אם ה-40 קילומטרים שאתה עושה כל יום בנסיעה בין-עירונית הם בפקקים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שרייד עדיפה על סויפט, סויפט היא אותה סויפט של סוף שנות ה80.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...