Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהבתי את המיקרו-שעון שפשוט יושב שם בכל מבחן ריסוק, כאילו כלום לא קורה.

 

O_O

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מבחן ריסוק פולסווגן חיפושית

 

 

מבחן ריסוק עם תוצאה מפחידה מאד.. פולסווגן טרנספוטר (חברה תשדלו לשמור מרחק מנהגים לא זהירים אם אתם נוהגים ברכב כזה)

 

 

מבחן ריסוק פיאט 126

 

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אמנם אין הרבה מה להוסיף על הבטיחות ברכבי אספנות, שהיא נמוכה יחסית לסטנדרט היום, אבל חלק מהסרטונים מדמים תנאים ממש קיצוניים. למשל הטרנספורטר שמתנגש חזיתית בקיר במהירות גבוהה ועם ארגז עמוס לגמרי.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

מבחן ריסוק שברולט בל אייר 1959 (לא חבל על האוטו?) עם שברולט מאליבו 2009

 

 

 

לעומת זאת שימו לב למרצדס 240 משנת ייצור 1980.

תא הנוסעים לא נפגע לחלוטין.

 

 

 

מבחן ריסוק בכמה מצבים vw T3

 

 

 

 

אבל ללא שום ספק וולבו עודנה המכונית הבטוחה ביותר בעולם בעלת כלוב הבטיחות החזק ביותר.

 

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

 

אבל ללא שום ספק וולבו עודנה המכונית הבטוחה ביותר בעולם בעלת כלוב הבטיחות החזק ביותר.

 

 

צר לי לאכזב אותך אבל דגמי וולבו השונים לא משיגים בהכרח ציונים טובים יותר במבחני ריסוק מהמתחרים שלהן

http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx

פורסם

לגבי המבחן ריסוק של הטרנספורטר, הרכב בן 8 שנים בזמן המבחן, נסע במהירות של 80 קמ"ש ונשא מטען של 1 טון. המבחן נועד לבדוק את מערכת הריסוק החדשה של ADAC בשנת 1999.

 

הסרטון הנ"ל נלעס בכל דרך אפשרי באינטרנט.

פורסם

להלן דוגמה - מחברות הבודדות שהקדישו מחשבה עמוקה לנושא הבטיחות בשנות השישים:

 

ואת הבדיקות סאאב ערכה על דעת עצמה - בלי שום רגולטור שהכריח אותם.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
להלן דוגמה - מחברות הבודדות שהקדישו מחשבה עמוקה לנושא הבטיחות בשנות השישים:

 

ואת הבדיקות סאאב ערכה על דעת עצמה - בלי שום רגולטור שהכריח אותם.

 

הסירטון הזה באמת מרשים. תא הנוסעים נשאר שלם, וזה רכב משנות ה60.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בשנות ה 60' וה 70' השבדים הובילו בנושא הבטיחות, והשקיעו רבות במבחני ריסוק והתהפכות, מה שסייע להם במכירות.

בוולבו היו כבר בשנת 73' מוטות הגנה לרוחב הדלתות, 4 חגורות בטיחות אוטומטיות, מוט הגה בעל 2 קריסות ושמשה קדמית רבודה.

בסוף שנות ה 90', במהלך שיווקי גאוני, השתלטה רנו עם הנושא והפכה אותו לכלי שיווק יעיל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לכתוב שרנו לא רואה מוסך זה מהלך שיווקי. מה שרנו עשו זה להוביל את תחום הבטיחות בהשקעה גדולה מאוד, כולל רישום פטנטים על פיתוחים במגאן2.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

גם הבטיחות של מטוסי קרב של פעם לא משהו

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...