Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת קיה ספורטאז' 2011


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מה שחשוב לו זה בטיחות ונוחות,עדיף שילך על הפיגו 3008

 

הסתכלת בכלל ב NCAP??? קיה ספורטאז' החדשה מובילה בבטיחות גם על אודי Q5 ויונדאי ix35 וכל הקרוסאוברים האחרים וכך גם במבחן האמריקאי הכולל בדיקת התהפכות.

 

כמי שנהג בספורטאז', אני יכול להגיד שהיא בעלת התנהגות כביש מהנה למדי (יחסית למגבלות הרכב כמובן) עם היגוי אמנם קליל מידי לטעמי, אבל מאוד מהיר ומדויק והוא מפתיע בתחושת הקלילות שלו. המנוע ותיבת ההילוכים לא רעים בכלל אבל גם לא מצטיינים במיוחד והתיבה אם קצת לוחצים אותה ומרפים מתבלבלת אבל לא משהו היסטרי.

 

נקודת החולשה זו צריכת הדלק שתתקשה לעבור את ה- 1:9 כאן יש יתרון לקשקאי עם התיבה הרציפה. לקשקאי יש גם יתרון באיכות החומרים שהיא טובה יותר וכל החומרים רכים ונעימים למגע, אך ברמת הגימור הבסיסית, הוא פחות מאובזר. בכל מקרה איכות ההרכבה בקיה טובה למדי גם אם החומרים, כמו בכל הקוריאניות, לא רכים למעט במקומות בהם הנהג נוגע ברכב בזמן הנהיגה, כך שזה לא מפריע במיוחד. יתרון ברור של הספורטאז' על הקשקאי הוא במרווח הן לפי המידות והן בתחושת המרווח מלפנים בעיקר בזכות העיצוב הרוחבי של הדשבורד. הקשקאי יחסית צפוף לעומת הספורטאז' בעיקר מאחור ולנהגים גבוהים, אך זה פחות חשוב לכם הבנתי. גם תא המטען בקיה יותר גדול (לא זוכר את המידות אני אומר מתוך תחושה).

 

 

מבחינת נוחות, המתלים של קיה על הצד הרך יחסית כך שברוב הכבישים הוא מאוד נוח, אבל בכבישים מצולקים למדי, המתלים קצת מתבלבלים, אך לא משהו היסטרי.

בכל מקרה, השבוע התחילו בקיה להציע את הספורטאז' לנסיעת מבחן וזה לדעתי האישית פשוט חובה. כי על הנייר ויישיבה ברכב ללא תנועה, לא אומרת דבר לגבי איך מי שאמור לנהוג מתחבר לרכב וזה לדעתי חשוב יותר מכל אבזור עיצוב וכו'.

 

 

מבלי לפתוח דיון על ה-יטי ועל DSG והמנוע הקטן שלא מתאים לרכב הזה, אישית אני ביטלתי רכישה של יטי עבור הורי (כרכב שלישי/ מסחרית קטנה) לאחר נסיעת מבחן קצרה. צר לי, אבל רכב שאני צריך להתאים את עצמי אליו בכל יציאה מהרמזור ושלא נדבר על תמרון חניה, לא תודה, אותי אישית הוא פשוט עצבן לאחר 5 דקות של נסיעה. אם הוא היה מגיע בגרסת 1.4 עם 122 כ"ס אני מניח שהמצב היה שונה למדי וחבל כי אהבתי את כל השאר בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...