Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב אני קונה רכב (ראשון) וכמו שזה נראה זה הולך להיות פולקסוואגן פולו מודל 97' ידנית שעד עכשיו טופלה בצורה ממש אבל ממש טובה ובאמת לא היו לה בעיות גדולות בעבר, דברים שגרתיים. את האוטו ההורים קונים לי ואם נצטרך יישור קו קטן אז גם זה עליהם. בעיקרון בביטוח הם גם יעזרו אבל פה אני לא בונה עליהם.

 

מהעבודה אני מכניס (לא לשכוח שאני שמיניסט) משהו כמו 1600-2000 שקל בחודש,לעיתים גם פחות.

לדעתכם אני יכול להחזיק את הרכב הזה בכבוד ? דלק, ביטוח, טיפולים קטנים פה ושם וכל מה שמסביב ? אני פשוט לא רוצה לקנות את האוטו ואחרי חודשיים למכור כי לא הצלחתי להחזיק אותו. אני ממש לא מבין מה העליות של רכב כזה ולפי מה שהבנתי זה אמור להסתכם ב 1000 שקל בחודש, יש לציין שאני לא הולך לקרוע את הכביש אלא רק נסיעות בעיר ולעיתים מאוד רחוקות בינעירוניות.

 

 

תודה מראש :)

פורסם

אני לא יכול לייעץ לך ישירות על פולו 97'.

 

אבל בגיל שלך, ועם ההכנסה הזאת אני לא ממש ממליץ.

גם לי ההורים קנו גולף 02' שטופלה מעולה ,נתונים מעולים,בדיקה טובה, ובכל זאת הוצאתי כ1500 ש"ח בהפתעה על תיקון של חיישן קטן ,וזה כמובן לפני דלק ,ביטוח (יקר מאוד לגרמניות !!)

 

גרמניות באופן כללי לא זולות להחזקה ,וכדאי לקחת בחשבון הפתעות שבמיוחד ברכבים ישנים יכולות לבוא כל רגע.

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

האמת שאחרי בדיקה קטנה (ולא וודאית) אני רואה שעם הביטוח והדלק אני עוד אצליח להסתדר, השאלה מה האמינות של הרכב, אם זה רכב שיוצא לדייט שבועי עם המוסך אני לא אוכל להחזיק אותו, הבנתי שהפולו דווקא נחשבות מאוד אמינות וחוץ מטיפולים שגרתיים ואולי בעיות ספציפיות אין משהו רציני.

 

(שוב, יש לציין שבאמת שמו על הרכב 8 עיניים ולא צפויות לקום לי תקלות כאלה ואחרות כל יום, עכשיו מה שנשאר לברר זה עד כמה הדגם עצמו אמין).

פורסם

מניסיון עם הפולו אמנם הרכב טוב ומהנה, אבל ברכבים בשנתונים האלה אתה לא יכול לדעת מתי המצערת תחזיר נשמתה לבורא, החלונות יחליטו שטוב להם בתוך הדלת ולא באוויר הצח (תקלות שחיכות ספציפית בפולו), הגיר יחליט לא לנסוע לפני שישופץ (לרכב אוטומטי), המצבר יחליט שנמאס לו 3 שנים רק לסובב את הסטארטר ורוצה שימחזרו אותו, או שמי הברז שמילאו לפני 5 שנים יסיימו את מלאכתם בלאכול את ראש המנוע.

 

עצה שלי אם אין לך תקציב מספיק גדול שיאפשר לך לתחזק את הרכב כמו שצריך ועדיין להיות מוכן להפתעות (ויהיו הפתעות) תוותר על זה.

שחכת בחישוב התקציב גם טסט ואת התיקונים הנלווים.

פורסם

מבחינת עלויות תחזוקה הרכב בינוני. לא יקר רצח ולא הכי זול.

ההוצאות תלויות בעיקר בכמות הנסיעות. אני למשל מבזבז 1000 ש"ח רק על דלק בחודש.

 

לרכב כזה לא עושים מקיף ולכן הביטוח יעלה לך פחות. בתקציב שלך הייתי אומר שזה גבולי. נראה לי שבשוטף התקציב יכול להחזיק אך מידי פעם יהיו לך הוצאות גדולות על תיקונים, כך שאם אתה לא מסוגל לחסוך מראש בשביל זה יהיה קשה לך לתחזק את הרכב.

 

מדובר ברכב מפונק- אם מתחזקים אותו טוב הוא אמין, אם לא אז לא...

פורסם

לי יש פולו קלאסיק 1600 בנזין שנת 98 מתוחזקת היטב עם 183000 ק"מ. אין שום בעיות מפתיעות. נוסע נהדר.

עלות טיפולים שנתית בסביבות 4000 ש"ח. לדעתי עדיף לטפל לפני שהבעיה מופיעה באמצע הדרך.

ביטוח: כ250 ש"ח לחודש (רק חובה וצד ג').

אני נוסע יחסית מעט, כך שהדלק עולה בסביבות 300-500 ש"ח בחודש.

רישיון וטסט שנתי כ 1000 ש"ח + 240 למוסך שיעביר את הטסט.

 

בקיצור לא הוצאה גדולה בהשוואה לרכב חדש.

אבל ברמת ההכנסה שלך, לדעתי כדאי לך להישאר בתחבורה ציבורית ולחסוך כסף למטרות חשובות יותר. אלא אם הרכב יכול לתרום להגדלת השכר.

פורסם
לי יש פולו קלאסיק 1600 בנזין שנת 98 מתוחזקת היטב עם 183000 ק"מ. אין שום בעיות מפתיעות. נוסע נהדר.

עלות טיפולים שנתית בסביבות 4000 ש"ח. לדעתי עדיף לטפל לפני שהבעיה מופיעה באמצע הדרך.

ביטוח: כ250 ש"ח לחודש (רק חובה וצד ג').

אני נוסע יחסית מעט, כך שהדלק עולה בסביבות 300-500 ש"ח בחודש.

רישיון וטסט שנתי כ 1000 ש"ח + 240 למוסך שיעביר את הטסט.

 

בקיצור לא הוצאה גדולה בהשוואה לרכב חדש.

אבל ברמת ההכנסה שלך, לדעתי כדאי לך להישאר בתחבורה ציבורית ולחסוך כסף למטרות חשובות יותר. אלא אם הרכב יכול לתרום להגדלת השכר.

אני כולה נער בן 17 למה שאני יצטרך הכנסה גדולה יותר ? כל הכסף הולך לאוטו ההורים נותנים לי מספיק לכל השאר, תמיד.

בכל מקרה, למה לא עושים לפולו ביטוח מקיף ? ויש לי כסף להשקיע מדי פעם מעבר לתקציב, זה ממש לא בעיה אם זה פה ושם ולא על תקן חודשי, ודלק אני לא ייצטרך הרבה כי אני ממש לא הולך לנסוע הרבה, הלוך חזור לבצפר (בקושי 3 קילומטר) ובערבים פה ושם, אבל אני עדיין חייב להחזיק אוטו בגלל שהאוטו המשפחתי לא יהיה נגיש בשבילי.

 

וחוץ מזה, למה צריך לעקוץ עם "תשאר עם תחבורה ציבורית" ? יש לי תקציב לאוטו בנפרד, מוכן כבר, רק צריך לתחזק את האוטו חודשית וכל עוד זה לא עולה על 2000 שקל אני מסודר.

פורסם

אם השאלה שלך האם יהיו הוצאות חריגות? התשובה בגרמניות זה כן . כי יתכן ולא תוציא שקל אחד מיותר, אבל סיכוי לתקלה שעלותה נמדדת באלפים גבוה פי שניים ברכבים האלה.

יפנית מצוקמקת או פיזו יותר לענין לתקציב שלך. גם אם תיפול בתקלה לא שגרתית המחיר זול מאוד לעומת גרמניות.

פורסם

אנחנו מדברים על פולו שנת 97 מנוע 1800?

אני יודע שזה אכן רכב טוב, ומנהנה לנהיגה.

 

אבל כמו כל הרכבים מקבוצת VAG זה יקר, אני מציע לך לחפש משהו זול יותר.

קובי

פורסם

מדובר בפולו 97' ידנית נפח 1600. מצד אחד אתם מכניסים אותי לחששות, מצד אחר אני מאוד נעול על האוטו.

אני עובד במלצרות ומכניס בחודש טוב טוב 2600 ובחודש רגיל 1600-2000 - לא כולל טיפים, חשבתי שלהחזיק פולו שלא תעלה יותר מדי פעמים לכביש חוץ מנסיעה קבועה של 6 וחצי ק''מ ביום תהיה קלה לאחזקה. כמובן שתהיה עזרה מההורים והכל אז נראה לי שבכל זאת אני אלך על האוטו בתקווה שהכל יהיה טוב.

 

 

 

תודה רבה לכולכם.

פורסם

מצטער אם הרגשת שניסיתי לעקוץ אותך עם "תשאר עם תחבורה ציבורית". ממש לא התכוונתי.

אצלי זה פשוט חלק מהחיים, לעבודה אני נוסע עם תחבורה ציבורית, כי זה פשוט יותר נוח מלחפש חניה כשאני חוזר.

 

אני לא עשיתי ביטוח מקיף כי, זה יקר יחסית בהשוואה למחיר הרכב. קניתי מנעול הגה, בנתיים זה עובד.

 

נראה שהאוטו מאוד חשוב לך, אז לך על זה והכל יסתדר.

פורסם

ידידי היקר ,החברים לא ניסו לבעס אותך אלה רק שתבין שרכב זו חייה לא צפויה במיוחד רכב ישן.

בקשר לפולו , לי היתה ידנית 1400 שטופלה רק במוסכי החברה שאמנם קרעו אותי אבל הרכב הייה חדש כן גם הפלסטיקים וכו אני יכול להבין אותך מדובר ברכב שניראה צעיר ויחסית אמין אני החזקתי אותו 7 שנים הרכב עשה 250 K עד שמכרתי ובבדיקת המכירה הבודק לא האמין שהרכב עשה את הקילומטרז

שורה תחתונה אם הרכב טופח באהבה עם הסטוריה מוכחת , ואים יש לך מכונאי אמין לך על זה ועוד דבר בקש לבדוק אותו בסורק במחשב החברה שלא תקבל עיזים כמו כרית או ABS לא תקינים ובנורות הכול תקין.

בהצלחה

פורסם
מצטער אם הרגשת שניסיתי לעקוץ אותך עם "תשאר עם תחבורה ציבורית". ממש לא התכוונתי.

אצלי זה פשוט חלק מהחיים, לעבודה אני נוסע עם תחבורה ציבורית, כי זה פשוט יותר נוח מלחפש חניה כשאני חוזר.

 

אני לא עשיתי ביטוח מקיף כי, זה יקר יחסית בהשוואה למחיר הרכב. קניתי מנעול הגה, בנתיים זה עובד.

 

נראה שהאוטו מאוד חשוב לך, אז לך על זה והכל יסתדר.

כנראה שהייתה אי הבנה מצידי, סליחה.

עקב הידע הדל שלי בכל הנושא, רק רציתי להבין כמה עולה להחזיק את הרכב על בסיס חודשי, אם אני יכול להחזיק אותו או לא אני כבר יכול להחליט לבד.

 

תודה על התגובה.

ידידי היקר ,החברים לא ניסו לבעס אותך אלה רק שתבין שרכב זו חייה לא צפויה במיוחד רכב ישן.

בקשר לפולו , לי היתה ידנית 1400 שטופלה רק במוסכי החברה שאמנם קרעו אותי אבל הרכב הייה חדש כן גם הפלסטיקים וכו אני יכול להבין אותך מדובר ברכב שניראה צעיר ויחסית אמין אני החזקתי אותו 7 שנים הרכב עשה 250 K עד שמכרתי ובבדיקת המכירה הבודק לא האמין שהרכב עשה את הקילומטרז

שורה תחתונה אם הרכב טופח באהבה עם הסטוריה מוכחת , ואים יש לך מכונאי אמין לך על זה ועוד דבר בקש לבדוק אותו בסורק במחשב החברה שלא תקבל עיזים כמו כרית או ABS לא תקינים ובנורות הכול תקין.

בהצלחה

האוטו שאני צפוי לקנות שמור מאוד ומטופל היטב, כמובן שאקח אותו לבדיקה ולמוסך (יש מומלץ בראשל''צ - ת''א ?).

אין ספק שפולו זה אוטו נפלא לצעירים ותהיה בחירה לא רעה.

 

אני מקווה שאצליח להחזיק אותו, ההורים התחייבו לעזור כשאצטרך.

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...