מצטער אם הרגשת שניסיתי לעקוץ אותך עם "תשאר עם תחבורה ציבורית". ממש לא התכוונתי.
אצלי זה פשוט חלק מהחיים, לעבודה אני נוסע עם תחבורה ציבורית, כי זה פשוט יותר נוח מלחפש חניה כשאני חוזר.
אני לא עשיתי ביטוח מקיף כי, זה יקר יחסית בהשוואה למחיר הרכב. קניתי מנעול הגה, בנתיים זה עובד.
נראה שהאוטו מאוד חשוב לך, אז לך על זה והכל יסתדר.