Jump to content

PoloClassic98

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PoloClassic98

  1. מצטער אם הרגשת שניסיתי לעקוץ אותך עם "תשאר עם תחבורה ציבורית". ממש לא התכוונתי. אצלי זה פשוט חלק מהחיים, לעבודה אני נוסע עם תחבורה ציבורית, כי זה פשוט יותר נוח מלחפש חניה כשאני חוזר. אני לא עשיתי ביטוח מקיף כי, זה יקר יחסית בהשוואה למחיר הרכב. קניתי מנעול הגה, בנתיים זה עובד. נראה שהאוטו מאוד חשוב לך, אז לך על זה והכל יסתדר.
  2. לי יש פולו קלאסיק 1600 בנזין שנת 98 מתוחזקת היטב עם 183000 ק"מ. אין שום בעיות מפתיעות. נוסע נהדר. עלות טיפולים שנתית בסביבות 4000 ש"ח. לדעתי עדיף לטפל לפני שהבעיה מופיעה באמצע הדרך. ביטוח: כ250 ש"ח לחודש (רק חובה וצד ג'). אני נוסע יחסית מעט, כך שהדלק עולה בסביבות 300-500 ש"ח בחודש. רישיון וטסט שנתי כ 1000 ש"ח + 240 למוסך שיעביר את הטסט. בקיצור לא הוצאה גדולה בהשוואה לרכב חדש. אבל ברמת ההכנסה שלך, לדעתי כדאי לך להישאר בתחבורה ציבורית ולחסוך כסף למטרות חשובות יותר. אלא אם הרכב יכול לתרום להגדלת השכר.
×
×
  • תוכן חדש...