Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לסטודנטית במשפחה פיאט פונטו דינמיק 16V 2005. הרכב בדיוק עבר טסט לפני הרכישה. הרכב נעול בצמיגים פאר

 

תוצרת כחול -לבן : אליאנס A-140. הקדמיים מאמצע 2008 , הזוג האחורי מ- 2005 !

 

באופן מפתיע כל ארבעת צמיגי האליאנס נראים טריים, ללא סדקים ויובש , עומק חריצים מלא. לדברי המוכרת הם הוחלפו

 

ממש לא מזמן (קצת מוזר בהתחשב בתאריך הייצור - כנראה שכבו באיזה מחסן).

 

היות וברורה לי חשיבותם הקריטית של צמיגים איכותיים ובמצב טוב אני מתלבט.

 

יש לי דעה ברורה נגד צמיגים ישנים ודעה קדומה נגד צמיגי אליאנס . בהתאם ציפיתי להתנהגות כביש מחפירה , אולם במפתיע

 

הצמיגים שקטים ואוחזים בכלל לא רע.

 

הדילמה ?

 

נתקלתי בפרסום בלאומי קארד על מבצע 1+3 חינם ברשת טייר קלאב. בררתי מחירים .

 

למידה הנחוצה לנו - 165/70/14 קיבלתי שתי הצעות :

 

1. צמיגי הנקוק אופטימו H-415 במחיר 677 לרביעייה ועוד 240 להתקנה ואיזון. (917 , או 229 לצמיג)

 

2. צמיגי פאלקן 828 במחיר 747 + 240 להתקנה ואיזון. (987 , או 247 לצמיג).

 

מחירים אלו נמוכים ממחירי TYRES4U לצמיגים סיניים עלומי שם.

 

האם כדאי לכלל לשדרג מאליאנס הקיימים , שאינם רעים , לאחת מההצעות ?

 

לא מתאים לי לעלות מדרגת מחיר לצמיגי איכות ברמה גבוהה (מישלן, קונטיננטל וכו')

 

אם כן, איזו מחלופות המבצע בטייר קלאב עדיפה?

 

דרך אגב, מדובר בנהגת צעירה עם שימוש סטנדרטי מתון , רובו בעיר.

פורסם

מה יותר פשוט מביצוע בדיקת חורף לאוטו.

שם יתן לך איש מקצוע חוות דעת כללית גם על תקינות הצמיגים.

גם לא יזיק לעבור בין כמה פנצריות ולשאול לדעתם.

אני מכיר לפחות מקום אחד שהבעלים אדם אמין ונחמד.

שלח אליי בה"פ .

בכל מקרה אתה מתייחס לנושא בטיחותי חשוב ולכן כדאי שבעל מקצוע יתן לך חוות דעת.

סופ"ש נעים!

צ'צ'יק

פורסם

צמיגים מ2005 לא ניתן בכלל לשיקול. להחליף ויפה שעה אחת קודם. לגבי אלה שמשנת 2008 אתה יכול להעביר אותם אחורה ולסוע עליהם עד שתרגיש שהם לא בסדר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בשביל מה להעביר אותם אחורה?

צריך דחוף להחליף את האחוריים .

לא צריך לקפוץ מדרגות לצמיגים יקרים מאוד, אבל אני בהחלט מציע לקנות זוג צמיגים יותר איכותיים ממה שמוכרים בטייר קלאב ,

ההמלצה שלי, זה צמיגי קלבר HP2:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=70&s=165&m=27

 

ויש סיכוי טוב למצוא את אותם קלבר בפנצ'ריות בסביבתך במחיר יותר זול מאשר בלינק .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כשתילך לצמיגאים , אין ספק שכולם יסתכלו על הצמיג, יסתכלו עליך ויצקצקו בלשונם. ויגידו לך שאתה חייב להחליף.

אם הצמיג תקין , ניתן לנסוע עליו.

את הצמיגים הטריים יותר יש לשים מאחור, ואת הישנים יש לשים מלפנים.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

בחברה שבה אני עובד יש צי רכבים ענק ומרביתם ריכבי טנדר 4*4.

החברה עובדת עם ספק שנותן לה צמיגי אליאנס והם טובים מאוד ביחס למחיר.

זה צמיג טוב שנותן תמורה נאה בעבור המחיר-וכיוון שהיא סטודנטית בת אז היא גם לא משתוללת בכביש ולכן אין לך מה לחשוש.

סה"כ תחליף את הישנים וזהו{2005]

פורסם

צמיגים מחוזקים (למסחריות וטנדרים) של אליאנס יותר מוצלחים מצמיגים רגילים מבחינת אורך החיים.

אבל האחיזה שלהם לא כל כך טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב התשובה בגוף השאלה (או - הכותרת).

 

האם לקחת צ'אנס?..

 

תחליף ידידי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לדעתי אתה יכול לנסות לבקש איזה שהוא זיכוי על הצמיגים הישנים, לצערי תמיד יש דורש לצמיגים משומשים במצב טוב.

כמה עולים זוג אליאנס חדשים?

פורסם

תן לי לנסח את הכותרת מחדש: "האם לקחת צ'אנס עם החיים?"

או: "האם כדאי להאריך את מרחק הבלימה בכמה מטרים?"

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כמובן שטעיתי. צמיגים טריים ישבו מאחורה והאליאנס 2008 ישארו מקדימה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

איך אתה עוד חושב בכלל?

דווקא בגלל שמדובר בסטודנטית שבסה"כ לא מיומנת בנהיגה אתגרית, עוד הייתי עושה את המקסימום כדי להעלות את רמת הבטיחות ולא לחשוב אם לקחת צ'אנסים.

 

 

כשקניתי את הספייס 16V לאחותי, הדבר הראשון שהתבצע, עוד בדרך הביתה ממכון הבדיקה בהרצליה לקריות - זה עצירה בצמיגיה והחלפה של כל הצמיגים (זוג קונטיננטל מ-2008, אליאנס אחד מ-2005 וסיני אחד 2010) לארבעה צמיגי קונטיננטל חדשים - ושים לב לשוס - הגדלה של המידה ל-14\185 במקום 14\165.

 

עלה 1200 ש"ח. בסה"כ עוד 250 שקלים מעל מה שרצית להוציא, אבל תראה מה קיבלת - צמיג איכותי, טרי ורחב יותר!

פורסם

בל לזלזל בחברה ששאלו עליה למעלה. (כי אין לי ניסיון איתם)

 

אני יודע מהפונטו שלי שזה הבדל ענק בין צמיג בינוני ומטה לבין צמיגים טובים. היו לי סאבה (שלא נדע), גודייר GT3 וקלבר דיינקסר HP2 ומהאחרונים אני הכי מרוצה. אחרי 3 שנים הם נראים קצת יבשים. עוד מומלץ מניסיון - מישלין אנרגי. לדעתי מקריאה באינטרנט לא מעט מהצמיגים במידה המקורית של הפונטו הם לטעמי צמיגים בינוניים ומטה. ההבדל במחיר הוא בסך הכל עוד 150-300 ש"ח לרביעייה טובה.

 

האם הגדלת הצמיגים (בפונטו) מ- 165/70 ל- 185/60 לא יוצרת יותר עומס על מערכות ההיגוי (כגון ציריות וכולי). שווה לעשות דבר כזה ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...