Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Gran turismo 5 הגיע


mcqueen234
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בצוהוריים קניתי את המשחק.

הרגשה הראשונה - סוף סוף, אחרי אין ספור דחיות.

מה הם עשו כל כך הרבה זמן עדיין לא ברור, אולי עבדו על הגרפיקה של המשחק כי הגרפיקה מטורפת, מכוניות נראות ממש אמיתיות וגם המסלולים. יש יותר מ1000:lol: מכוניות ו20 מסלולים עם ואריאציות שונות. יש כל כך הרבה מכוניות שאף פעם לא שמעתי עליהם - פשוט תענוג.

אחרי LFS הפיזיקה במשחק לא באותה רמה אבל שיפור משמעותי לאומת הפרולוג - הרכב מפרפר בתאוצה ממקום ומשאיר אחריו פסים שחורים שזה לא היה בפרולוג, גם העשן הוא יפה, וכל רכב מתנהג ממש כמו שמצפים ממנו שהוא יתנהג - תת היגוי, יתר היגוי - מאולה.

מה דעתכם, עוד מישהו קנה את המשחק??

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם היו עושים גרסה למחשב, הייתי קונה (לא מוריד, קונה!).

 

כל עוד יש רק לפלייסטיישן, שיחנקו.

זה משחק שהוא של חברת סוני, אין להם שום סיבה להוציא אותו למחשב.

TFSI Power

פורסם

אירוע מוטורי הכי הגדול של ישראל ב-3 שנים אחרונות קרה ואף אחד לא מזכיר את זה אפילו?

 

מפורומים בחול צריך לגלות את זה?....

 

בכל מקרה - יש גם גרסאות לאספנים.

שימו לב שהן שונות בין אוסטרליה, אירופה, ארה"ב וכו'.

 

אני את הגרסה אמריקאית אהבתי ביותר לכן הלכתי עליה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני קניתי את המשחק היום. פה בארץ - ENJOYSTICK.

 

גרפיקה לא נורמלית. חווית משחק דומה מאוד ל GT4 ומאוד ריאליסטית. המון רכבים (גם קלאסיים). התקנה ארוכה...

 

צריך עכשיו איזה יומיים חופש..

...CASKA for life

פורסם

בן שלי אומר שעוד לא הצליחו לפרוץ.

 

אני בכל מקרה כזה פריק של זה שקניתי גרסה של אספנים.

על פני כמה שנים של שימוש זה מתגמד.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני בכל מקרה כזה פריק של זה שקניתי גרסה של אספנים.

 

סליחה על הבורות, אבל מה מיוחד בגרסת האספנים הזאת? במה שונה מהגרסה הרגילה?

פורסם

וואי וואי אתם מהללים את המשחק אבל חצי ממנו זה COPY PASTE PS2 TO PS3 המודלים של המכוניות וכו'

 

מנוע הנזק במשחק פשוט בדיחה גרועה , ומעליב

אתה נכנס עם אוטו ב300 קמש לתוך קיר ומה קורה לרכב ? מריחה של צבע וקימוט בפח , מזה ראליסטי צריך להוציא רישיון רק בשביל לשחק

 

הדבר היחידי שאהבתי שם זה אפקט הגשם והשלג וזה כאין וכאפס לעומת מה שבאמת הולך להפיל את כולם

 

SHIFT 2 זה משחק שלא תרצו לפספס !

פורסם

אתה נכנס עם אוטו ב300 קמש לתוך קיר ומה קורה לרכב ? מריחה של צבע וקימוט בפח , מזה ראליסטי צריך להוציא רישיון רק בשביל לשחק

 

!

 

מה ציפית לראות ? שמסוק של מד"א ינחת בזירה, יבצע בך פעולות החייאה וביום למחרת לעבור על התמונות ב-HNN (או איך שלא קוראים לאתר הזה..) ?

 

:lol:

 

פשוט אל תכנס בקיר....:wink:

 

 

למי ששאל, גרסאות האספנים כוללות פרט למשחק ספר עם מידע אודות המסלולים (אורכים,יישורות,פניות,הפרשי גובה וכו'), מידע אודות כוחות פיזיקליים המשפיעים על הרכב תחת בלימה\האצה\פנייה, מידע אודות הרכבים ומידע מורחב אודות רכבים יותר "אייקוניים" ועוד.

לי יש את הגירסה הזאת.

גירסה אחרת היא כוללת בתוכה מודל של SLS בקנ"מ 1:43, יש גירסאות שכוללות חולצות\מדבקות, יש גרסאות שכוללות את המכשיר PS3 עצמו בגירסה שצבועה במיוחד למשחק (צבע כחול), ויש גרסאות שמגיעות עם הגה ודוושות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

למי ששאל, גרסאות האספנים כוללות פרט למשחק ספר עם מידע אודות המסלולים (אורכים,יישורות,פניות,הפרשי גובה וכו'), מידע אודות כוחות פיזיקליים המשפיעים על הרכב תחת בלימה\האצה\פנייה, מידע אודות הרכבים ומידע מורחב אודות רכבים יותר "אייקוניים" ועוד.

לי יש את הגירסה הזאת.

גירסה אחרת היא כוללת בתוכה מודל של SLS בקנ"מ 1:43, יש גירסאות שכוללות חולצות\מדבקות, יש גרסאות שכוללות את המכשיר PS3 עצמו בגירסה שצבועה במיוחד למשחק (צבע כחול), ויש גרסאות שמגיעות עם הגה ודוושות.

 

תודה!

 

 

עכשיו שאלה נוספת שמתבקשת:

היכן רוכשים G27 בארץ?

אם יש מספר אפשרויות, איפה הכי זול?

פורסם
סליחה על הבורות, אבל מה מיוחד בגרסת האספנים הזאת? במה שונה מהגרסה הרגילה?

 

תריץ בגוגל

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אם היו עושים גרסה למחשב, הייתי קונה (לא מוריד, קונה!).

 

חוץ מזה שהמשחק הזה ספציפית כמו שנאמר מפותח ע"י סוני עצמה (פוליפוני שייכים לסוני)

המחשב לא באמת מוכר יחידות.

לדוגמא בCOD 6 - המכירות לקונסולות עמדו סביבות ה15 מליון יחידות , למחשב 400 אלף.

 

רוצה לנחש איפה היתה הכי הרבה פיראטיות?

 

לא סתם חברות לא דואגות יותר למחשב.

 

ליביו (שרוצה לחזור לשחק בGT5 , חבל שיש עבודה והתחייבויות אחרות :) )

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...