Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שהמדינה תפספס כזאת הזדמנות פז לעשוק את האזרח?

 

אני מתפלא שעדיין אין מיסוי על האוויר שאנחנו נושמים.

 

ברגע שהוא יהיה נקי ימסו גם אותו .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה היא כמה יעלה התידלוק. אם ליטר בנזין יעלה 7 שקלים ותמורתו ניסע 12 ק"מ וכתחליף נטען מצבר שיספק לנו את אותם 12 ק"מ תמורת 5,80 שקלים, בכל זאת יש כאן חיסכון.

6,000 ק"מ נסיעה על חשמל בכל זאת יחסכו כ-7,000 ש"ח בהוצאה השנתית.

.

 

תחשב שוב ותחזור עם תשובה מתוקנת... :shock:

פורסם

כנראה שבשלאף שטונדה לא מרוכזים מספיק.

 

מה זה משנה 100 שקל יותר, שני שקל פחות :wink:

כולה ברח אפס. אפס זה אפס, ביג דיל.

 

ובנימה רצינית יותר: 600 שקל.

כשמקצצים בקיצבה כלשהי כמה עשרות שקלים בחודש, אזי 600 שקל זה המון כסף במושגים של האוצר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר ,

 

אני נדהמתי כשראיתי את תגובתך , לומר שיש כאן סוג של חיסכון ?! יש כאן סוג של עושקות !

אולי אתה מנסה לראות את הצד החיובי , אבל זה העיניין , שאין כאן ...

 

כול שבוע מס חדש , יש הימורים מה יהיה שבוע הבא ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

די לחכימא ברמיזא.

 

למטבע שני צדדים. תלוי מאיזה צד אתה מסתכל:

אם אתה מסתכל מצד האוצר- הם בוודאי מאוכזבים מכך שהציבור חוסך 600 שקל.

אם אתה מתסתכל מצד הציבור שקיצבתו קוצצה ב-400, הם אלה שעצובים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כול שבוע מס חדש , יש הימורים מה יהיה שבוע הבא ?

 

במעמד זה אני מבקש להזכיר לך שיש מס של 25% על רווחים מהגרלות והימורים! :lol: (או בעצם :x )

 

 

אמר כבר אגסי בראיון קודם שהחברה שלו תאפשר חסכון של 10% לעומת תדלוק בדלק.

 

אם החסכון שלי זה 10% אז שלא יעשה לי שום טובה.

 

חודשיים, אני צופה שתוך חודשיים יציעו איזה קומבינה שתאפשר להטעין ממתח בייתי.

 

איפון 4 פרצו? PS3 פרצו? אז גם את אגסי ינקנקו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עוד מעט יתחילו לקחת מיסים על מה שאנחנו משאירים באסלה אחרי החמין של שבת. אל תתפלאו אם תראו סעיף על זה מתחת לחשבון המים והארנונה.

ואחר כך גם יהיה מס על זכות הדיבור, חבר'ה תתחילו לחסוך ואני יפסיק לתת לאנשי הממשל רעיונות:-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

 

אני מתפלא שעדיין אין מיסוי על האוויר שאנחנו נושמים.

 

זה נקרא "זמן אוויר" ב-4 הרשתות הגדולות.

 

זה היה צפוי- תיארתי לעצמי שיש פה אחושילינג קאצ' עם בטר פלייס, רק לא הבנתי איפה הוא יהיה.

נחמד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
עוד מעט יתחילו לקחת מיסים על מה שאנחנו משאירים באסלה אחרי החמין של שבת. אל תתפלאו אם תראו סעיף על זה מתחת לחשבון המים והארנונה.

 

תסתכל טוב, אתה משלם שם אגרת ביוב (ואני ממש לא צוחק!)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואחר כך גם יהיה מס על זכות הדיבור, :-P

 

לדעתי, זהו מס מבורך!

אולי אנשים יפסיקו לדבר בו-זמנית ויתחילו להקשיב אחד לשני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
השאלה היא כמה יעלה התידלוק. אם ליטר בנזין יעלה 7 שקלים ותמורתו ניסע 12 ק"מ וכתחליף נטען מצבר שיספק לנו את אותם 12 ק"מ תמורת 5,80 שקלים, בכל זאת יש כאן חיסכון.

6,000 ק"מ נסיעה על חשמל בכל זאת יחסכו כ-7,000 ש"ח בהוצאה השנתית.

.

 

קובעי המיסים יחשבו זאת לפניך ואני חושב שהמקס' שתחסוך יהיו 10 שקלים שנתית...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

די לבכות, המדינה שלנו קטנה ללא שום אוצרות טבע או יכולת הכנסה עצמאית . וכמדינה היא צריכה לדאוג לכל אזרחיה שלא עובדים ובעיקר עסוקים בלימוד ועשיית ילדים , או רק עשיית ילדים. וצריכה לדאוג לכל הפיות הרעבים ולכיסים העמוקים ולקרובי הכיסים ולחברי הכיסים ולפעמים גם צריך לתפור חליפה חדשה כדי שלכיס מקורב יהיה איפה להתמקם . והם יושבים להם במעמקי המסדרונות של כוורות הענק של הבירוקרטיה הישראלית ואפילו עם להביור לא תצליחו להזיז אותם.

בקיצור די להתבכיין על כל המיסים אם יש לכם כסף לקנות מכונית חדשה אז למה שלא תתנו גם כמה שקלים למען אותם עניים ומסכנים ורעבים שרק מחכים לכם.

במחשבה שניה אם יש לכם באמת מספיק כסף למכונית חדשה אולי כדאי לא לקנות אותה אלה להמשיך לחסוך עוד כמה שנים ופשוט להעלם מפה , שישארו רק הפיות והכיסים ללא המימון למלא אותם ואז זה יהיה מעניין באמת.

שבת שלום לכולם ושלא נדע עוד מיסים חדשים לעולם.

פורסם

אוקיי, אני באמת מקווה שכתבת את התגובה הזאת מעייפות כי אחרת אין הצדקה לכל כך הרבה שטויות בבת אחת.

מה הקשר בין יכולת לקנות רכב חדש לבין הוספת מיסים קבועה, אתה אומר שאם יש לי כסף לקנות רכב חדש אז זה אומר שצקיך להתכופף ולקבל בהבנה ורוגע כל גזרה שיטילו עלינו?

אם אני רוצה לתרום לעניים ולילדים רעבים אני יעשה את זה מרצוני לא על ידי כפייה כזאת או אחרת.

50 אחוז מהמשכורת ואפילו יותר הולכים רק על תשלומי מיסים כאלה ואחרים, אני סמוך ובטוח שבעוד עשור מצב האזרחים יהיה שחור מאוד ואלה שעשירים ימשיכו להתעשר ואלה שיושבים שם בבית הנבחרים שלנו ימשיכו להשמין ולא לעשות כלום.

ודווקא יש לנו משאבים, אפילו מאוד מאוד חשובים כמו הגז שאגב ביינתים אין צפי מתי הוא יתחיל להישאב, תשאל אותי למה, בגלל החבר שלנו ''אדון מס''.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...