Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה עולה מגב אחורי, מחיר ממוצע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

רציתי לדעת כמה אמור להחליף מגב אחורי, לרכב 1600 סמ"ק.

ובנוסף, האם זה מגיע באריזה - מגב אחד או זוגי?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

לא הבנתי למה נפח המנוע משנה את מחירו של המגב.

האם מגב אחורי של 206 1600 סמ"ק יקר יותר ממגב אחורי של 206 1400 סמ"ק, וזול יותר ממגב של 206 2000 סמ"ק?

 

בחנויות חלפים לרוב מודעים לבעיות האלו ויסכימו לפתוח בשבילך אריזה ולמכור מגב בודד.

אם תיגש לרכוש מגבים בחנות כמו אוטו-דיפו או הום-סנטר כנראה שלא יפתחו לך אריזה סגורה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ישנם אריזות גם של מגב בודד.

אגב, ישנם רכבים אשר לא ניתן לקנות רק מגב, יש צורך לקנות זרוע מושלם המייקר כמובן את העסק.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חבל על ההשוואות. כעת תלך שבוע עצוב כי שלמת 10 ש"ח יותר?

 

מגב אחורי לסניק, בשנה שעברה ב"אוטו מודיעין" בפ"ת - 30 ש"ח. ומצבו עדיין טוב.

את הקדמיים אני קונה באיביי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

במקרים רבים, כמו אצל BOSCH למשל, אותו מגב אחורי שהוא בדרך כלל 13 או 14 אינץ', נמצא גם בסט של קדמיים למכוניות מיושנות יחסית , ואז אתה מגיע למצב בו מגב בודד עולה 60-70 ש"ח , וזוג עולה 70-80 ש"ח , אז עדיף כבר הזוג.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

השימוש שלכם במג האחורי כ"כ תכוף שאתם חייבים אחד חדש לחלוטין?

אני קניתי את הרכב שלי כיד 2, כאשר המגבים הקדמיים דרשו החלפה והמגב האחורי נדרש להזרק לפח (גומייה קרועה).

 

קניתי 2 חדשים לקדימה והעברתי את אחד הקדמיים לאחורה (השאיר פס לא מנוגב ומעצבן בקצוות. לא משהו קריטי, אבל מסמן סוף חיים והעדפתי לפתוח דף חדש).

 

כבר חצי שנה שלא הפעלתי אותו - מה אתם עושים איתו כ"כ הרבה?

פורסם
זה החארות בטסט דרשו...

 

חבל שהם לא דרשו גם אישור מההורים שלך שתדבר ככה.

כווולה קמצנות של כמה שקלים. אתה רוצה להזהיר - אבל לא אומר ממי ואיפה.

 

עוד חודש, חודשיים, כאשר יהיה מבול ותצטרך לחנות בנסיעה לאחור בלילה חשוך, או במבול שבו לא רואים הרבה - תבין בשביל מה זה טוב. אולי פעם תראה את מקס הלוחם בדרכים מתקרב מאחור ותוכל להזהר.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
ישנם אריזות גם של מגב בודד.

אגב, ישנם רכבים אשר לא ניתן לקנות רק מגב, יש צורך לקנות זרוע מושלם המייקר כמובן את העסק.

 

שני הרכבים שלי בין אלה.

כאשר בפעם הראשונה הבנתי שהסיפור עולה כ300 שקל, נסעתי למוסך אחר, נתתי לבחור במוסך 50 שקל והוא לקח להב של מגב אחר, קיצר אותו והשחיל במקום להב הישנה. הייתי בהלם ממיומנות של אנשים שמוכנים לעזור לך עם אתה נחמד ורחב לב אליהם.

אה. במשרד שילמתי 37 שקל עלות מגב אחורי.

פורסם

מגב אחורי חשוב לחניות, רוורס וגם לנהיגה רגילה בחורף כשגשום (וכן, זה משמעותי! יש לנו בבית 2 מכוניות, לאחת יש מגב אחורי לשניה אין, וההבדל הוא גדול בראות ובעזרה שהמגב האחורי מביא).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...