Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין הפג'ו 206 וגולף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,פג'ו 206 110 1.6 כוח סוס 2003 מול הגולף הידנית 1.6 מאותה שנה.

1.איזה אוטו יותר מהנה לנסיעה?

2.איזה אוטו חסכוני יותר בדלק?

3.איזה אוטו יהיה משתלם (זול) יותר מבחינת חלקי חילוף? ויותר "אמין" (אם יש דבר כזה)?

4.ודבר נוסף כדאי לחכות לתחילת ינואר לקניית רכב שהמחירונים ירדו קצת?,או שזה לא עובד ככה?

פורסם

יש לך הרבה שרשורים בנושא למטה .

 

אני אישית הייתי הולך על ה 206 , כמו כן כדאי כבר לחכות לסוף השנה שהמחירון יירד .

פורסם

לכל השאלות ששאלת, התשובה היא 206 xs בוודאות (להוציא עניין האמינות שזה מורכב מעוד משתנים אך בגדול שתיהם יחסית אמינים).

מחירי השנתון היוצא התעדכנו\מתעדכנים בימים אלה- בעיקרון הקפיצות הגדולות הן בנובמבר ומאי.

חוץ מזה, אם יש רכב שנראה לך עכשיו (ולדעתי זה נכון לכל זמן), אז תקנה אותו ואל תחשוב על עוד אלף שיכול שירד ויכול גם שלא, ושגם ככה אתה יכול להוריד בקצת התמקחות.

 

וכמובן- קרא היסטורייה בפורום, יש אין ספור מידע על הרכבים הנ"ל.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

גולף ו-206 אלו שני רכבים מקטגוריות שונות. גולף גדולה יותר עם מנוע פחות מתקדם (בגירסא 1.6 יש לו 102 סוסים 8 שסתומים).

 

לדעתי הגולף עדיפה על פני 206 מבחינה פרקטית כי גדולה יותר ולרוב גם יש לו 5 דלתות לאומת 3 ב-206XS. תוספת דלתות הזאת מעלה את הנוחות של עלייה לרכב עבור היושבים מאחור וגם קל יותר לסדר ולהעמיס את הקניות מסופר (במיוחד לאור תא המטען הצנוע שיש ברכבי הצ'בק).

 

בכל אופן, ל-206 מנוע מתקדם יותר וקצת יותר חסכוני. למרות זאת גולף 1.6 ידני צורך דלק בצורה סבירה מאוד לדעתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...