Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,יש לי שרייד 97' ויש לי עליה פאלקן Z912 במידה 175\60\14

הצמיגים הם מתאריך יצור 08 קניתי אותם שהם היו בני חצי שנה.

עבר הזמן והצמיגים קצת התייבשו אבל הם לא שחוקים,חשוב לציין שמידי פעם בכיכרות אני מרגיש שהרכב בתת היגוי חריף תחושה כאילו הצמיגים עשויים מפלסטיק, ואני לא נוסע מהר בכיכרות אני לא יודע אם זה בגלל הצמיגים או בגלל כיוון פרונט או משהו בסגנון.

אחרי כמה זמן צריך להחליף צמגים גם אם הם לא שחוקים?

ואיזה צמיגים מומלצים עד 300 לאחד,כמה שיותר שקטים וכמה שיותר אוחזים.

תודה!

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

3 שנים לצמיג על הכביש זה זמן טוב להחליפם, במיוחד כשאתה אומר שאתה מרגיש חוסר אחיזה בפניות.

 

אני לא בטוח ב 100% אבל ממש קשה לי להאמין שכיוון פרונט לקוי יגרום לזה (אלא"כ החלפת חלק ממערכת ההיגוי ולא כיוונת פרונט לאחר מכן ואז הליקוי יהיה משמעותי). מה שכן, חוסר לחץ אוויר כן יגול לגרום לזה.

פורסם

ב 300 ש"ח (בערך) אתה יכול שוב לקנות פאלקן ZE 912 ולנסוע שנתיים - שלוש נוספות:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=60&s=175&m=3

 

אפשרות נוספת, לדעתי עדיפה - יוקוהאמה A.DRIVE ( לטעמי יותר איכותי):

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=3&r=14&a=60&s=175&m=113

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
3 שנים לצמיג על הכביש זה זמן טוב להחליפם, במיוחד כשאתה אומר שאתה מרגיש חוסר אחיזה בפניות.

 

אני לא בטוח ב 100% אבל ממש קשה לי להאמין שכיוון פרונט לקוי יגרום לזה (אלא"כ החלפת חלק ממערכת ההיגוי ולא כיוונת פרונט לאחר מכן ואז הליקוי יהיה משמעותי). מה שכן, חוסר לחץ אוויר כן יגול לגרום לזה.

 

היי ,החוסר אחיזה משום מה הוא רק בכיכרות,כאילו הכביש רטוב אבל בעצם לא:shock:

אתמול בחנתי את הצמיגים על כביש חדש בפניה חדה והם אחזו מעולה.

יתכן שיש לי בעיה במערכת ההיגוי? שבסיבוב גדול של ההגה כמו בכיכר אז משהו שם משתבש?

יתכן?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אצלי הייתה תופעה דומה באסקורט

התברר שהיה צורך בכיוון פרונט (הוחלף "משולש קדמי" ולא בוצע כיוון פרונט)

שווה לבדוק:

"משולשים" ולהחליף אם יש צורך.

לוודא לחץ אוויר תקין בצמיגים.

לבדוק את הצמיגים, בבדיקת ראייה מדוקדקת אפשר לגלות הרבה דברים.

לבדוק בולמי זעזועים.

אם התופעה נמשכת ,לדעתי חובה להחליף את הצמיגים הקידמיים (אם לא מחליפים את ארבעת הצמיגים מקובל את החדשים להרכיב על הציר האחורי ואת המיגים שהיו מורכבים על האחוריים מקובל להעביר לציר הקידמי (בהצלבה)).

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...