Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סאב CERWIN VEGA 12

דגם 122

תמונה http://www.carstereo88.com/product/Vega12.jpg

 

יש לסאב שני סלילים עכשיו איך אני מחבר אותם לא ממש זוכר

 

השאלה אם לעשות מינוס אל מינוס ופלוס אל פלוס

או לעשות חוט ולחבר מינוס אל פלוס והסליל השני לחבר למגבר

 

תודה לכל העוזרים

שי

my car - colt 1.6 150 HP

פורסם

איזה מגבר יש לך? מה הנתונים שלו?

מה ההתנגדות של כל סליל בסאב?

 

במידה וכל סליל 4 אוהם, אם תחבר מקבילי תקבל 2 אוהם ,

ואם תחבר טורי, תקבל 8 אוהם.

כמובן שעדיף היא 2 אוהם, אבל זה תלוי בדגם של המגבר והסאב.

 

רותם.

פורסם
אתה יכול לחבר אותו או ב-1 אום או ב-4 אום ,כך:

http://www.the12volt.com/caraudio/woofer_configurations.asp?Q=1&I=22

 

מדובר בסאב של 200RMS והגיוני לחבר אותו ב-4 אום.

 

 

כן כתוב לי בנתונים 2ohm מאחורי הסאב גישרתי ל4 OHM

 

 

ועוד שאלה קטנה איך הסאב עוד לא שמעתי את הסאב בתפקיד

יש לי שבוע לחכות אז בנתיים לדעת :lol:

 

תודה לכם

my car - colt 1.6 150 HP

פורסם
חיברת אותו ולא שמעת אותו?

תמתין ותשמע, מאוד קשה לתת דעת על דברים כאלה,

הכל בשמיעה האישית.

 

רותם.

 

 

כי אני מחפש כבר שבוע ספק כוח שירים לי מגבר כמו שצריך V18

אבל אף אחד לא נותן תשובה ישירה

אני ממתין כמו שאומרים

my car - colt 1.6 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...