Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע תמוה. פסק הדין האחרון של המחוזי בירושלים ייצב את מצבו של הינשוף. אמנם הרף הועלה, אך המכשיר עדיין "כשר".

 

מעניין לראות לאן זה יתפתח.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

רצ"ב מסמך מעניין לגבי הסדרה של השימוש במכשירי אכיפה בחקיקות של מספר המדינות הנאורות. מה ניתן ללמוד בין השורות של המסמך הנ"ל? במדינות הנאורות ישנם הגופים המקצועיים אם זה (Physicalisch-Technische Bundesanstalt (PTB בגרמניה, אם זה Netherlands Measurement Institute וכדומה, אשר אמונים על קליטה, התאמה לחקיקה ותפעול של מכשירי האכיפה. ואז כאשר עולים בבתי המשפט ספקות ותהיות לגבי המכשירים - יש להם אבא ואימא, גם בפן המשפטי וגם בפן המקצועי.

 

ואילו בארץ הקודש נושא מכשירי האכיפה הינו הפקר. לא ניתן להצביע על אף גוף מקצועי שמטפל בעניין, הכל בצורה הפרטיזנית והייתי אומר אף החאפרית, תוך תקווה שהלולינות המשפטית (כהגדרתו של אחד משופטי המחוזי) תכפר על כל המחדלים (ואינני רוצה להכנס כרגע לסוגיות הספציפיות הקשורות למכשיר). אז הנושא לדעתי הוא לא הינשוף אלה ההתנהלות . הענישה בישראל הינה בין החמורות ביותר בקנה מידה עולמי, במיוחד בנושא הנהיגה בשכרות וכך לדעתי מגיע לנו בתור אזרחים טיפול רציני ומקצועי בעניין הנ"ל.

פורסם

למיטב הבנתי הפעם מדובר בכשל ענק של המשטרה. אפילו "שיטת מצליח" (שהצליחה להם במחוזי) כניראה לא תעבוד פה.

אם מה שפורסם נכון, הרי שאת הכיול שאמורים לעשות לינשוף מול בלון מיוחד (מכוייל בעצמו מראש ל-350 מג) - עושים מול.... מדבקה. במקום לכייל את הינשוף השוטר מעתיק מספר שרשום על מדבקה על הבלון ה"ישראלי" ולא בודק אותו מול בלון מחו"ל.

 

זה כמו לומר שאת הכיול לממל"ז שעושים בטרם תחילת משמרת ל-60 מטר מדודים מראש, עושים בעזרת מדבקה. אפילו למשטרה שלנו זה נשמע קצת הזוי.

 

והחצופים מנסים לחוקק חוק החלת חזקת אמינות למכשירים אוטומאטית. ביזיון של ח"כים יש לנו שם בועדת הכלכלה.

 

בקיצור, ואם זה נכון, ולמרות שאינני מעודד נהיגה בשכרות, כל מי שתלוי כנגדו משפט ינשופי עשוי לצאת זכאי בטיעון משפטי זה ואולי עדיף שכך - כדי שהטיפשים יתאפסו על עצמם ועל מכשירי האכיפה שלהם.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

כמה כוח יש לתקשורת. כל כותרת שתיכתב בעיתון, מהדורת חדשות או אינטרנט, אזרחי ישראל ייבלעו אותה בלי מלח. שים שני עיתונים אחד מול השני - באחד תראה ביקורות נגד הינשוף, ובשני תראה כי מובטח שהינשוף יישאר אמצעי אכיפה משמעותי לנצח, וזאת ע"י כתב אמין.

 

על כל נהג אחד שזוכה, ישנם 10 שהורשעו. אין כאן משהו גורף. הינשוף היה וימשיך להיות אמצעי אכיפה כנגד נהיגה בשכרות, אם תרצו ואם לא תרצו.

Xbox12341

פורסם
למיטב הבנתי הפעם מדובר בכשל ענק של המשטרה. אפילו "שיטת מצליח" (שהצליחה להם במחוזי) כניראה לא תעבוד פה.

אם מה שפורסם נכון, הרי שאת הכיול שאמורים לעשות לינשוף מול בלון מיוחד (מכוייל בעצמו מראש ל-350 מג) - עושים מול.... מדבקה. במקום לכייל את הינשוף השוטר מעתיק מספר שרשום על מדבקה על הבלון ה"ישראלי" ולא בודק אותו מול בלון מחו"ל.

 

זה כמו לומר שאת הכיול לממל"ז שעושים בטרם תחילת משמרת ל-60 מטר מדודים מראש, עושים בעזרת מדבקה. אפילו למשטרה שלנו זה נשמע קצת הזוי.

 

והחצופים מנסים לחוקק חוק החלת חזקת אמינות למכשירים אוטומאטית. ביזיון של ח"כים יש לנו שם בועדת הכלכלה.

 

בקיצור, ואם זה נכון, ולמרות שאינני מעודד נהיגה בשכרות, כל מי שתלוי כנגדו משפט ינשופי עשוי לצאת זכאי בטיעון משפטי זה ואולי עדיף שכך - כדי שהטיפשים יתאפסו על עצמם ועל מכשירי האכיפה שלהם.

 

לא בדיוק כך. כל הבלונים באים מאנגליה ומיוצרים ע"י איזושהי חברה אזוטרית שאיננה ידועה למביני דבר. את הטענה בקשר לבלונים העלתי עוד לפני 3 שנים, היא איכשהו נופנפה בין שלל הטענות האחרות וכרגע היא ממוחזרת מחדש. העיניין הוא שישנם כללים ברורים לגבי תפעול בלוני הכיול ושום גוף מקצועי רציני לא היה מפר או מאפשר להפר אותם. כך למשל כל הבלונים חייבים להיות חתומים כחוק (יש לכך נוהלים בינלאומיים ברורים). לפחות רבע מכל משלוח חייב להיבדק בשיטה הכרומוטורגפית. ישנם כללי ברזל להחזקת הבלונים הידועים לכל מעבדה אנליטית ואף חקוקים בתקן ישראלי, כגון הטילטולים התקופתיים. חייבת להיות שרשרת העקיבות בין הבלונים במעבדה ותחנה וכהנה וכהנה. אלה הם א'-ב' של מדע המטרולוגיה. מיותר לציין כי על שום בלון אין שום חתימה, דהיינו אין תעודות בלונים בכלל, ואף בלון מעולם לא נבדק לא בשיטה הכרומוטגאפית ולא בשום שיטה אחרת, וזאת כאשר ידוע שתכולת הבלונים יכולה להיפגע בין היתר מקור, ובוודאי אף כלל לתחזוקת הבלונים איננו מקוים. אז צודקים עורכי הדין - את מה שרשום על גבי הבלונים לא יותר מעדות שמועה.

×
×
  • תוכן חדש...