Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לי בעיה קטנה במערכת

קודם כל המפרט:

Hu - Pioneer 880PRS

Amp 1 - Rockford P4004

Amp 2 - Rockford P3001

Front Comp - Hertz Hi Energy 6.5 הצורה הרגילה (לא החדשה)

Rear Comp - Hertz Energy 6.5 הצורה החדשה

Sub - Image Dynamics IDQ12

Cap - AudioQuart 2 Farad

גם מבחינת חיווט RCA של רוקפורד וכבל 4 גייג' בקיצור התקנה מאוד מושקעת

אני אישית התקנתי ואני עובד כמתקין מערכות

בקיצור הכל פיקס באוטו ויש צליל מדהים רק יש בעיה שאני מגיע לווליום גבוהה יש זיוף (לרוב זה קורה בדיבור שהזמר שר, כאילו זה תדר שקשה לקופוננט לנגן אותו בלי עיוות בווליום גבוהה)

ניסיתי לשחק עם כיוונים והכל ולא עוזר

ואני מאמין שהמערכת יכולה קצת יותר מזה

אם מישהו יוכל לעזור אני מאוד אודה לו!

תודה, מתן.

פורסם

ערב טוב.

הקומפוננט שלך הם די בעיתיים לכיוון, בתור אחד שכיוון למשהו במפגש האחרון בצפון, לכך לי שעה שלמה כדי להגיע למצב שינגן טוב בוולליום הגבוה ובכל סוגי המוזיקה וזה עוד שאני הייתי בתוך ברכב.

אז דרך המחשב אני חושב שיהיה ממש קשה לעזור לך לכוון מבלי להאזין למוזיקה.

 

מה שכן אני יכול לייעץ לך לעשות תוריד קצת גיינים במגברים זה יעזור לך להרים יותר ווליום.

 

אין מה לעשות ככל שהמערכת יותר משוכללת הכיוונים יותר בעיתיים.

 

מקסימום תגיע לאחד המפגשי האודיו יעזרו לך.

 

בהצלחה.

פורסם

אני מהמר שהבעיה נעוצה במגבר ה-Rockford P4004

זה מגבר של 50X4 אין מצב שבווליום גבוהה אתה לא ניכנס לתחום הדיסטורשן שלו.

אם אתה עובד בתור מתקין מערכות חבר מגבר איכותי של 100X4 ומעלה למערכת ותראה אם זה קורה שוב.

פורסם

מגבר הרוקפרד p4004 מספק וניתן להגיע איתו לכיוון טוב מאוד, זה נכון שאם מגבר חזק יותר תשמע אחרת לגמרי אין ספק בכלל, ההרץ שלך דורשים הגברה טובה כדי לעבוד במקסימום אבל זה רמוקל נציל מאוד שגם אין לו לא שום בעיה לעבוד אם הגברה בינונית כלומר חצי ממה שדרוש.

 

לבחור שכיוונתי היה אותו הסט אם מגבר HIFONICS TITAN 55X4 ואחרי הכיוון שומעים נדיר.

פורסם

אני שוקל לבטל ת'סט (כלומר את הסט בשפה של וואחשים) האחורי ולהפעיל ת'קדמיים (כלומר את הקדמיים בשפה של וואחשים) באקטיבי

כדאי?

 

***כל כך קשה להשתמש בשפה תקנית?***

פורסם
אני מהמר שהבעיה נעוצה במגבר ה-Rockford P4004

זה מגבר של 50X4 אין מצב שבווליום גבוהה אתה לא ניכנס לתחום הדיסטורשן שלו.

אם אתה עובד בתור מתקין מערכות חבר מגבר איכותי של 100X4 ומעלה למערכת ותראה אם זה קורה שוב.

 

+ 1

קח את המגבר למעבדה ותראה אם אין לו זליגת DC, כך תדע את התשובה .

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

×
×
  • תוכן חדש...