Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלת המשך, ותודה לכל העונים עד עתה.

 

האם אני "חייב" לקנות צמיג בעל קוד מהירות מתאימה למקסימום מהירות של הרכב (W=250 )

או שאני יכול להסתפק בצמיג בעל קוד מהירות ריאלי למהירות הנהיגה שלי (נאמר H=210)

 

 

 

תודה

 

אריאל

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם
אין דבר כזה.

כנראה אתה לא יודע מה הכוונה ב "מחזיק".

 

אם תשווה את הביצועים שלו בבלימה , אחיזה וכו' לצמיג עם חצי מהקילומטרז' (אני בכלל לא מדבר על חדש) ,

אתה תראה שזה צמיג במצב מחפיר. זה שהוא לא התפוצץ או שבמשך 100 אלף ק"מ לא העירו לך בטסט , זה לא באמת קנה מידה.

אני שמח, שאתה יודע. עברתי בפנצ'רייה של אנטון ביפו, ולפי דבריו זה קילומטרז' נורמאלי לצמיגים האלה. ועם כול הכבוד, עליו אני

סומך קצת יותר. שחיקת הצמיג תלויה בתנאים והרגלי נהיגה.

 

Ahbarony

לא יודע על איזה תקן אתה מדבר, אבל לפי תקנה של משרד התחבורה מותר לשווק צמיגים חדשים עד לשש שנים מיום הייצור.

פורסם
צמיג בדיוק כמו יוגורט יש לו תאריך אחרון לשימוש שלפי התקן עומד על 4 שנים מיום ייצורו. לאחר מכן אין להשתמש בצמיג אפילו אם לא היה בשימוש ונשמר במרתף היינות, בזכות העובדה הפשוטה שהרכב הגומי משתנה והוא מתקשה. זה יכול לגרום לפיצוץ בכל רגע. 

 

אוקיי,אז למה מכוני הבדיקה לא אוכפים את התקן הזה של ה-4 שנים מיום ייצורו?

אין תקן ואין תקנה לאכיפה.

יש רצוי ומצוי.

שאלת המשך, ותודה לכל העונים עד עתה.

 

האם אני "חייב" לקנות צמיג בעל קוד מהירות מתאימה למקסימום מהירות של הרכב (W=250 )

או שאני יכול להסתפק בצמיג בעל קוד מהירות ריאלי למהירות הנהיגה שלי (נאמר H=210)

 

תודה

 

אריאל

תקנה 322 (ו)

לא יורכב ברכב ששנת יצורו –

(1) עד 2005 – צמיג המוגבל למהירות פחותה מהמהירות המרבית המתוכננת של הרכב ובלבד שבמונית, ברכב נוסעים פרטי וברכב פרטי דו שימושי יכול שיורכב צמיג בדרגת מהירות S.

(2) 2006 ואילך – צמיג שתכנן יצרנו ללחץ אוויר, לכושר העמסה ולמהירות הפחותים מאלה שתכנן יצרן הרכב.

 

על אף האמור בתקנה זו, רשיונות הרכבאינם מעודכנים המידע זה. רק לאחרונה החל משרד התחבורה בעדכון הרשיונות לרכבים משנת יצור 08' ואילך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני יודע שזה יותר יקר ורוב הצמיגים בשוק הם H, אבל תחשוב על כך שצמיג שמתוכנן לעמוד במהירויות גבוהות יותר, בנוי בצורה יותר מאסיבית ויכול להציל אותך גם במהירויות נמוכות יותר.

 

הדבר היחיד שנתתי לאבא שלי לעשות (זמנית) בB4 זה להרכיב דירוג W במקום Y באחד הצמיגים,

כשהרכב היה חדש ולא היה ניתן להשיג ברידג'סטון פוטנזה בדירוג Y בארץ.

לכן נרכש אחד בדירוג W (אגב, הצמיגים עלו כ1300-1400 ליחידה הכי זול שמצאתי) .

 

שים על הרכב שלך צמיגי טויו פרוקסס 4 ותישאר עם עודף מאלפייה ולא תצטרך להתפשר על דירוג מהירות.

 

אגב יש עוד פרמטר שאתה צריך לתת עליו את הדעת, דירוג העומס של הצמיג.

במקרים רבים זה הולך "יד ביד" עם דירוג המהירות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

שים על הרכב שלך צמיגי טויו פרוקסס 4 ותישאר עם עודף מאלפייה ולא תצטרך להתפשר על דירוג מהירות.

רביעיה בפחות מאלף ש"ח?

לדעתי מחיר סביר לרביעייה שכזו הוא באיזור 1600-1800 ש"ח, תלוי במקום וכישורי המיקוח.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
כן, תחליף אותם ויפה שעה אחת קודם.

50 אלף ק"מ זה יותר מדי בשביל צמיגים ו5 שנים זה גם יותר מדי.

זה אביזר בטיחות ממעלה ראשונה. כמובן אל תתקין צמיגי זבל.

אתמול עמדה לידי ברמזור S CLASS עם צמיגי LING LONG והייתי פשוט מזועזע. (כן, יש לי סוג של סטייה של להסתכל איזה צמיגים יש על הרכבים שעומדים לצידי ברמזור)

 

גם לי יש נטייה כזאת, אוטומטית שאני רואה רכב ישר העיניים שלי יורדות לצמיגים שלו, וכל פעם אני בשוק.

נדירים הפעמים שאני רואה רכב ישן שעבר החלפה מהצמיגים המקוריים לצמיגים מחברה מוכרת, הרוב המוחלט זה סיני לא ידוע וחבל.

ולצערי בנושא ה-S CLASS אני בטוח שהבנאדם לא רצה לחסוך, ואין לו צורך לחסוך, הוא פשוט לא מודע לנושא.

 

לפותח הנושא- קנה רביעיה של טויו פרוקסס 4 במחיר כולל של כ-1600-1800ש"ח ותיהיה בראש שקט.

אל תתפתה למה שפנצ'ריות יגידו לך שהסינים מצויינים וכו' וכו', קנה רק צמיגים של חברות מוכרות.

פורסם
ציין אזור רצוי.

איזור המרכז. עדיפות לאיזור פתח תקוה.

בהיפר צמיג מצאתי ב480 ש"ח לצמיג אבל הם היו 3809. הורדתי את הרכב מהליפט ונסעתי.

פורסם

עדכון.

 

נרכשו היום 225/55R16 95Y TL ContiPremiumContact 2 בצמיג ישיר/גיא

במחיר של 2740 שקלים לרביעיה - כולל מע"מ

 

והתאריך מצוין 1310

 

תודה לכולם

 

אריאל



supreb 2016 l&k 280 4*4

×
×
  • תוכן חדש...