Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

מי שיצא לו לראות, רכשתי והרכבתי מערכת חדשה לאחרונה.

את ההתקנה (הרכבת הרכיבים + כיוונים) עשה לי יחיאל מאפי 4X4.

 

מיותר לציין שהייתי פשוט מבסוט עד השמיים מהסאונד, אך לצערי קרה משהו מאכזב ומבאס:

הרכב היה בטיפול אצל מכונאי רכב, שניתק את המצבר (לצורך מס' בדיקות שהוא עשה)

וכתוצאה מכך, כל הגדרות הר"ד התאפסו לברירת המחדל ושומעים עכשיו פשוט גרוע מכל בחינה.

 

מפגש הפורום האחרון היה לא מזמן, ולהגיע ליחיאיל בשבועיים הקרובים זה לא אפשרי מבחינתי.

ניסיתי לבצע חיפוש בפורום, כי זכור לי שדובר לא מעט על כל נושא הכיוונים, וזה נושא שדיי נטחן.

 

עם זאת, לא מצאתי כלום לצערי (כלום = לא משהו שרלוונטי למקרה שלי בדיוק)

לכן, אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לכוון את המערכת (להגיד לי איזה ערכים צריכים להיות בדיוק בהגדרות), או לפחות לתת לי קווים מנחים בכיוון המערכת.

 

אלו הם הרכיבים שברשותי:

ר"ד: Alpine 9887

קומפוננט קדמי: Morel Dotech Ovation "6.5

מגבר: Soundstream TRA960.4

מונובלוק: Hifonics Brutus BXI2006D

סאבים: Hertz HX300D X2 (בתיבה אטומה)

 

תודה מראש!

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

כמובן שניסיתי.

 

יותר גרוע בטוח לא תעשה

:oops:

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

תבדוק אם יש חבר פורום שגר קרוב אליך ושיכול לעזור לך לכוון את המערכת, או לחכות למפגש הקרוב. אי אפשר לכוון מערכת דרך האינטרנט.

A3

K04 Inside

פורסם

כיוונים מדוייקים דרך דפי האינטרנט כמובן שלא ציפיתי לקבל, אלא בעיקר קווים מנחים של איך צריך "להתחיל" לכוון את המערכת (בהנחה שהעברתי את הכל ל-Flat)

 

המערכת כולה פאסיבית (=קרוס של דוטק)

אני בעצם צריך להגדיר מחדש הכל ב-HU, שכן כל ההגדרות חזרו לברירת מחדל לאחר ניתוק הזרם ברכב.

 

אני גר באזור דרום ת"א.

אם למישהו כאן משעמם קצת והוא יוכל לבוא לעזור לי - זה יהיה מצויין! :)

 

* מי שיבוא אני אפנק אותו בדיסק MP3 מלא בשירים חדשים וקצביים המתאימים לרכב P:

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מה זאת אומרת?...

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

עזוב,נראה לי הבנתי איך זה מחובר אצלך.

הכוונה לזה שהקומפוננט מחובר למגבר-סאונדסטרים ב 2 יציאות.

והמונו מחובר ל 2 הסאבים?

 

אם כן תשים על המגבר של הקומפוננט באופצית חיתוך על HP ותחתוך אותו כ 125HZ.

Scan Speak

פורסם

כן. ככה מורכבת המערכת.

 

אני לא חושב שיש צורך בכיווני מגבר, שכן הכל שם מכוון כראוי וכמו שצריך.

עד לפני כמה ימים שמעתי מצויין - עד שהתאפסו ההגדרות בר"ד.

 

אני עכשיו קורא את ה-Manual של המכשיר, בתקווה להבין עוד דבר או שניים בדרך לכיוונים הרצויים.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אתה מתכוון אולי ל-RTFM

(Read The Fucking Manual)

:lol:

 

בכל אופן, ישבתי אתמול קצת ברכב וניסיתי לכוון קצת את המערכת.

בעקבות קריאת ה-Manual, למדתי שיש כמה אופציות נוספות להגדרת המכשיר, אך לצערי זה עדיין לא עזר.

 

הצלחתי למצוא הגדרות אקוליזצייה בסיסיות ש"מגיעות" עם המכשיר (רוק / פופ / ראפ&היפ הופ / אלקטרונית / ג'אז וכד')

בחרתי בראפ ושומעים קצת יותר טוב, אבל עדיין לא ברמה מספקת בכלל... מה גם שבווליום שקצת גבוה מהרגיל, הרמקולים מתחילים לזייף (דבר שממש ממש לא קרה עם הכיוונים שיחיאל עשה לי. אפילו בעוצמות יותר גבוהות)

 

מה שכן, הבאסים שהסאבים מפיקים כרגע פשוט מדהימים במצב הזה (כפי שמוגדר במכשיר - "ראפ&היפ הופ")

הרבה יותר עמוקים ומורגשים.

 

PLEASE HELP :cry:

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אני לא מאמין שמשהו יצליח לכוון דרך האינטרנט ועוד רדיו כזה מסובך בלי לשמוע.

מה שכן אתה יכול לעשות זמנית עד שיכוונו לך יש ברדיו הזה אופצית DEFEAT אני חושב שזה נמצא איפה הווליום של הסאב ואיזון הרמקולים פשוט תלחץ על עיגול הווליום עד שתגיע לזה.

תשם אותה על ON ותחתוך רק את הרמקולים ב- X-OVER 80-100 בסלופ 12

 

זה אמור להשמע מצויין.

פורסם

תעזוב בשלב הזה את האקוליזצייה ובטח זאת הבסיסית, תשאיר הכול בFLAT ולך לקרוא על Time Correction. היא אמורה לתת לך שיפור משמעותי ראשוני.

×
×
  • תוכן חדש...