Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להורים יש גם ילדים קטנים לשנע? הם נוסעים המון? מעט? תנסה להגדיר צרכים ואולי יעזרו לך.

 

לצורך העניין - אבא שלי רכש לאחרונה פיאט גרנדה פונטו 2010 במחיר של 79 אלף ש"ח מאוטו דיל.

ז"א שאתה במרחק של 4 אלף ש"ח מרכישה של רכב חדש, 0 ק"מ, צעיר בשנתיים.

תחשוב טוב לפני שאתה קונה אוטו שטחנו אותו בליסינג בשביל לחסוך 4000 ש"ח.

פורסם
להורים יש גם ילדים קטנים לשנע? הם נוסעים המון? מעט? תנסה להגדיר צרכים ואולי יעזרו לך.

 

לצורך העניין - אבא שלי רכש לאחרונה פיאט גרנדה פונטו 2010 במחיר של 79 אלף ש"ח מאוטו דיל.

ז"א שאתה במרחק של 4 אלף ש"ח מרכישה של רכב חדש, 0 ק"מ, צעיר בשנתיים.

תחשוב טוב לפני שאתה קונה אוטו שטחנו אותו בליסינג בשביל לחסוך 4000 ש"ח.

 

 

לא מסכים כל כך עם המשפט "רכב שטחנו אותו בליסינג".

אני קניתי רכב כליסינג פרטי מאלבר וואלה מבסוט ממנו. לא עושה לי בעיות ונוסע כמו שצריך.

אין מה לעשות יש הרבה אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש עם המחירים של היום וגם שאתה קונה ממישהו אז אתה צריך לתת לו את כל הסכום ובליסינג אתה יכול לעשות תשלומים וזה הרבה יותר קל.

אני חושב שעדיף רכב בשנצתון מתקדם מליסינג מאשר לקנות שנתון נמוך יותר ממישהו פרטי.

מה גם שתחשוב על זה שרכבים שאנשים מוכרים ל-ליסינג זה אנשים שנגמר להם ההסכם בחברה או ששידרגו לרכב אחר.

אנשים פרטיים בדרך כל מוכרים רכבים לאחרים כי משהו באוטו שלהם נדפק (לרוב).

חוץ מזה שאפשר לעשות אחרי כמה שנים טרייד אין ואז יש לך את כל הסידורים באותו מקום ואתה לא מתעסק עם המכירה (יש הרבה שחוששים מ"איך אני אמכור רכב שרשום שהוא היה פעם ליסינג"?)

צריך לקחת את כל הדברים האלה ולראות מה הכי כדאי לדעתי ולא לרוץ עם משפט של בליסינג טוחנים רכבים כי זה לא נכון

פורסם
לא מסכים כל כך עם המשפט "רכב שטחנו אותו בליסינג".

אני קניתי רכב כליסינג פרטי מאלבר וואלה מבסוט ממנו. לא עושה לי בעיות ונוסע כמו שצריך.

אין מה לעשות יש הרבה אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש עם המחירים של היום וגם שאתה קונה ממישהו אז אתה צריך לתת לו את כל הסכום ובליסינג אתה יכול לעשות תשלומים וזה הרבה יותר קל.

אני חושב שעדיף רכב בשנצתון מתקדם מליסינג מאשר לקנות שנתון נמוך יותר ממישהו פרטי.

מה גם שתחשוב על זה שרכבים שאנשים מוכרים ל-ליסינג זה אנשים שנגמר להם ההסכם בחברה או ששידרגו לרכב אחר.

אנשים פרטיים בדרך כל מוכרים רכבים לאחרים כי משהו באוטו שלהם נדפק (לרוב).

חוץ מזה שאפשר לעשות אחרי כמה שנים טרייד אין ואז יש לך את כל הסידורים באותו מקום ואתה לא מתעסק עם המכירה (יש הרבה שחוששים מ"איך אני אמכור רכב שרשום שהוא היה פעם ליסינג"?)

צריך לקחת את כל הדברים האלה ולראות מה הכי כדאי לדעתי ולא לרוץ עם משפט של בליסינג טוחנים רכבים כי זה לא נכון

 

אתה קראת בכלל את יתר הדברים שאמרתי או שבחרת להתייחס רק למשפט אחד?

 

קודם כל - הראיתי לבחור שניתן לרכוש רכב חדש עם 0 ק"מ. לא פרטי מבנאדם, אלא מ"אוטו דיל" שקונה את הרכבים האלה בסטוק מהיבואן במחיר העלות שלהם.

 

דבר שני - מסכים איתך שבליסינג ניתן למצוא גם רכבים נחמדים, זה גם די נחמד לקבל הנחה אבל בסופו של יום לא מדובר ברכב פרטי, על כל מה שמשתמע מכך - פחות מאובזר, נהגו בו אחרת וכו' וכו'. גם אני קניתי את הרכב האישי שלי מחברה שסיימה עסקת ליסינג עם מישהו - ודי היה ברור שנהג ברכב אדם שלא היה איכפת לו מהאוטו (חור של סיגריה בריפוד, פלסטיקים שבורים שתוקנו במסגרת הרכישה ועוד).

 

 

בכל מקרה - אם ניתן להוסיף עוד 4K ולרכוש רכב חדש לחלוטין, שווה לעשות את זה ולא לקנות רכב משומש, מכל סוג שהוא.

פורסם

אין צורך להתעצבן..

השורה האחרונה שלך היא ש"הפריעה" לי מהסיבה הפשוטה שאנשים חושבים שלקנות רכב מליסינג זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות וואלה יש הרבה אנשים שזו הדרך היחידה שלהם להגיע לרכב מתקדם.

הנה אתה רואה, עשיתי את זה בעצמי, כתבתי "שזו הדרך היחידה שלהם" כאילו שזה משהו רע.

נהפוך הוא.

אני מאוד בעד.

שיהיה לך חג שמח :)

×
×
  • תוכן חדש...