Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו את הפנדה אני מעריך כבר 5 שנים. (מודל 2006) חוץ מהרדיאטור של המזגן שנזל בלי שום סיבה והוחלף לא היתה אף תקלה. אם כי יש לאוטו עדיין פחות מ30 אלף ק"מ.

התקלה עם ההגה לא כזאת נפוצה כמו שעושים ממנה לפעמים, אבל היא קיימת (בעיקר בפונטו ישנות יותר) בכל מקרה כבר מוסכים שונים הביאו את התיקון של הבעיה הזאת למקצעונות וזה לא עולה יותר מכמה מאות שקלים.

 

אמא שלי נוסעת עליה כמעט רק עירוני והיא עושה 1 ל 12 או 11. לעירוני זה טוב ואמא שלי לא נהגת שבת :lol:

 

דרך אגב הפנדה היא מיני ולא סופרמיני. מבחינת האורך אני חושב שהיא כמו כל שאר המיניז.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
יש לנו את הפנדה אני מעריך כבר 5 שנים. (מודל 2006) חוץ מהרדיאטור של המזגן שנזל בלי שום סיבה והוחלף לא היתה אף תקלה. אם כי יש לאוטו עדיין פחות מ30 אלף ק"מ.

התקלה עם ההגה לא כזאת נפוצה כמו שעושים ממנה לפעמים, אבל היא קיימת (בעיקר בפונטו ישנות יותר) בכל מקרה כבר מוסכים שונים הביאו את התיקון של הבעיה הזאת למקצעונות וזה לא עולה יותר מכמה מאות שקלים.

 

אמא שלי נוסעת עליה כמעט רק עירוני והיא עושה 1 ל 12 או 11. לעירוני זה טוב ואמא שלי לא נהגת שבת :lol:

 

דרך אגב הפנדה היא מיני ולא סופרמיני. מבחינת האורך אני חושב שהיא כמו כל שאר המיניז.

 

ואו, אמא שלך לא נוסעת הרבה :)

 

אני נוסע משהו כמו 15 אלף ק"מ בשנה בממוצע עם הג'אסטי שלי..

 

הבנתי שאם החיישן הולך צריך להחליף את כל ההגה מכיוון שזה בא קומפלט?

 

אתה מתכוון שאמא שלך לא בדיוק נוסעת בצורה חסכונית?

 

עריכה: יצא לך לנהוג עליה? היום נהגתי על פיאט פונטו שנת 98 נראה לי של חבר מהבסיס, יש הבדל ענק בין זה לבין לנהוג על הג'אסטי. זה עוד יותר הלהיב אותי.

 

איזה איבזור יש לפנדה? המחשב דרך מדייק?

פורסם

נהגתי על הפנדה בתקופה של המלווה, כיביתי אותה המון :lol:

 

בבעית הגה ממה שאני רואה לפעמים בפורום פיאט הבעיה היא המנוע ומחליפים רק אותו בכמה מאות. להחליף הכל וזהו נשמע כמו פתרון של מוסך עצלן, תמיד שיש תקלה יקרה (לא משנה באיזה אוטו) תברר באינטרנט, למשל מי שיתקן הגה ב3000 שקל יצא פראייר.

 

ואכן נהיגה בג'אסטי זה חוויה מפוקפקת מאוד, הפונטו שנהגת עליה זה כמה רמות מעל והפנדה עוד יותר טובה.

 

אבזור - אין משהו מיוחד ולא צריך שיהיה, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מחשב דרך מיותר, הגה כוח, כסאות נוחים וזה כל מה שצריך :-) הא והחלונות מאחורה נפתחים, עם מנואלה :-P

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

חיפשתי באינטרנט על המימדים של הפנדה, ולפי מה שקראתי בהנחה שהנתונים נכונים, האורך שלה מאוד דומה לאורך של ה I10, פג'ו 107, ככה שהיא קטנה כמו שצריך, וגם העניין של המקום מאחורה.. אני עדיין מתקשה להאמין..

 

התמונה הזאת משקפת את המציאות? זה נראה כאילו יש מקום עצום מאחורה, יחסית למיני! (אני יודע שאני חופר אבל זה נשמע לא הגיוני חח)

 

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200703/2007-fiat-panda-35_800x0w.jpg

 

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200703/2007-fiat-panda-27_800x0w.jpg

 

המושבים כמובן מתקפלים בקלות כמו בתמונה?

 

אגב, בדגמים הישנים יותר, יש רק 4 מושבים? או שזה סתם נראה ככה?

פורסם

לכל הפנדות בארץ יש 5 מושבים. יכול להיות שלגרסאות מיוחדות בחו"ל יש 4 מושבים, לא רלוונטי לנו.

ויכול להיות שבארץ המשענת האחורית לא מתפצלת ל2 אלא הכל יורד ביחד, לא זוכר.

 

המקום מאחורה הוא מה שרואים בתמונה, ככה זה נראה גם במציאות, ועוד לא ראית כמה מקום יש מתחת לכסא, שזה דבר אדיר.

וסתם המלצה, שאתה מחפש תמונות תחפש כאלה שצולמו לא ע"י מקצוענים כי הם עורכים ומוצאים זוויות שהכל יראה מושלם.

ככה זה נראה באוטו אמיתי שנוסע: 63497359_Fiat_Panda_CR187MY_3.jpg

נ.ב לא ישבתי לא בi10 ולא באלטו ולא ב107 אז אני לא יודע מה מצב הנוסעים מאחורה אצלהם, אבל בפנדה לנסוע 4 אנשים זה בסדר גמור כל עוד אין הרבה מטען כי נכנס שמה אולי 2 צידניות וזהו. :lol:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תודה על התמונה.

הפנדה שבבעלותכם היא ידנית כמובן, נכון?

בגלל הגיר הרובוטי, לא כדאי ללכת על אוטומט?

×
×
  • תוכן חדש...