Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיים שלי לא חשבתי לחייב את המוכר בעלות הבדיקה.

 

מבחינת המוכר אפשר לקנות את הרכב גם בלי בדיקה, הגיוני ביותר אפילו.

 

אם הסיפור הזה אמיתי מדובר בקונה הכי מעפן שהיה בתולדות רכישת הרכב בישראל.

פורסם

א. ידוע שהרוכש משלם על הבדיקה

ב. אתה מתבלבל ,לפעמיים על העברת הבעלות מתחלקים שני הצדדים .

ג. בשביל כמה גרושים לא מפוצצים עסקה .

ד. כנראה התעצבנת שהרכב במצב חדש ואין לך על מה להתווכח או להתמחר מול המוכר .

ה. בקיצור ,טעות של טירון .

פורסם

ניסיתי להבין על מה פוצצת ובחיי שאני לא מבין על מה, כאילו אם מישהו רוצה לקנות ממני את הרכב, אז אני אמור לשלם 500 או 600 ש''ח מכיסי כדי להעיד על מצב הרכב, מבחינתי שיבדוק או לא יבדוק זה עניין של הקונה, בחיים לא שמעתי דבר כזה, שמוכר צריך להתחיל לסבסד בדיקות לרכב שלו, וואלה יופי משהו חדש.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כולם עונים אותו דבר. זהו.

 

 

*** עדכון - השרשור ננעל. לבקשת פותח השרשור פתחתי אותו שוב. אם יסתבר שזה עוד שרשור טחינת מיים תיאורטי - הוא ינעל / יימחק לדראון עולם ***.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני אגיב ומבחינתי ניתן לנעול.

רק רציתי לומר, שאותו "מוכר" הוא אני, הרכב המדובר, נחשב כרכב שעמד, לא תמיד, אבל עמד, ושימש כרכב שני.

אותי השאירו עם החשבון, אני זה ששילם אותו, אני זה שלא מתעסק עם כל אחד (כי לך תצא מהם אח"כ)

האמת היא שבסך הכל הפכתי את העניין, כאילו עליי, כדי לבחון האם אותו חבוב שעשה לי את זה, יצא מזאבל ולא בסדר.

ואתם, כהרגלכם, יצאם מגדרכם וכמות האמון שיש לי בפני כל אחד וחד מכם כעת היא עצומה.

לא מכרתי ולא אמכור לבחור הזה את הרכב. מעתה והלאה, אמכור אותו לסטודנטים שבאמת זקוקים לרכב, או לאיזה סבא זקן שרוצה לעשות הפתעה לנכדו.

שוב תודה על הבעת האמון, המון תודה ל- razmel על המערוף שעשה כשפתח מחדש את השירשור כדי שאוכל להבהיר עניינים ולהסביר עמדתי.

מבחינתי השירשור נעול, אם תרצו להגיב, שמורה לכם הזכות הזו.

תודה ושבת שלום

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

רק גרגמל ויוסי פרנקוס מצליחים להתעלות על הסיפורים שלך (הפלסטיקים בג'ימני, החצר של האחים, הסיפור הזה).

מה הקטע? למה לספר את הסיפור הפוך? היית מקבל את אותן התשובות בדיוק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ממש לא נכון , רק הקונה צריך לשלם את הבדיקה .

כי מצד המוכר שלא תעשה בדיקה :|

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

אולי זה לא קשור אבל סיפורצ'יק קטן שלי

 

בחיפושי אחרי רכב הלכתי לבדוק פיאסטה של בחור צעיר.

כשרציתי לפתוח מכסה מנוע, שברתי לו את הפלסטיק של הפתיחה. אחרי שחזרנו ממכון הבדיקה (כמובן שאני שילמתי על הבדיקה), הוצאתי 150 ש"ח על מנת שיתקן את הנזק שעשיתי לו. אולי מוגזם לחתיכת פלסטיק אבל צריך להיות הוגן, לא ?. לא קניתי את הרכב בסוף.

 

סתם סיפורצ'יק קטן...

פורסם

בכל הפעמים בחיי שבהם קניתי רכבים (פעמיים בסך הכל) באחת מהפעמים לא הצטרכתי לשלם בדיקה (הרכב הנוכחי), כי היה חדש.

בקודם, קניתי את הרכב של אחותי, הכרתי את הרכב הרבה לפני שקניתי אותו וידעתי מה הוא שווה.

 

כשמכרתי רכבים, בחיים לא אמרו לי "תשלם", עד עכשיו, ולכן פניתי אליכם.

 

ברור לי (ממכם ומהחיים), שהקונה, כמחווה של רצון טוב (ולקנות את הרכב), ישלם אם רוצה לבדוק.

ברור לי, כמו שמחר יהיה יום שבת, שאני כמוכר, לא מוכרח לשלם אפילו שקל, כי מבחינתי הרכב פיקס ושאם הקונה רוצה, שישלם בעצמו.

מובנות לי כל הנקודות האלה.

פשוט שרציתי לשתף אותכם בסיפור שקרה לי ובתוצאותיו.

פה אני אנצל את הבמה שהוקצתה לי, ואתנצל בפני מי שענה לי על השירשור וכתב את דעתו.

סליחה אם הרגשתם מרומים, על שהפכתי את הסיפור, סליחה על שהיו לי ספקות קלושים (ושהתבדו בינתיים) בעקבות הפנייה הנה.

רב תודות לכם על התגובות והעיצות, על דעותיכם הנפלאות וההיענות לפנייתי.

בברכת שבת שלום

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
יצאם מגדרכם וכמות האמון שיש לי בפני כל אחד וחד מכם כעת היא עצומה.

 

אולי יש לך אמון בנו, אבל האמון שלנו בך קיבל כעת חיזוק שליל רציני.

 

ובלי לפגוע באף אחד בשום פנים ואופן - אני אישית לא קניתי את הסיפור קודם ולא קונה אותו גם עכשיו, לאחר רוטציה של הדמויות.

אני מאוד מאוד מבקש לא להפגע ומתנצל מראש, אם נפגעת בכל זאת.

 

 

פורסם
בכל הפעמים בחיי שבהם קניתי רכבים (פעמיים בסך הכל) באחת מהפעמים לא הצטרכתי לשלם בדיקה (הרכב הנוכחי), כי היה חדש.

בקודם, קניתי את הרכב של אחותי, הכרתי את הרכב הרבה לפני שקניתי אותו וידעתי מה הוא שווה.

 

כשמכרתי רכבים, בחיים לא אמרו לי "תשלם", עד עכשיו, ולכן פניתי אליכם.

 

ברור לי (ממכם ומהחיים), שהקונה, כמחווה של רצון טוב (ולקנות את הרכב), ישלם אם רוצה לבדוק.

ברור לי, כמו שמחר יהיה יום שבת, שאני כמוכר, לא מוכרח לשלם אפילו שקל, כי מבחינתי הרכב פיקס ושאם הקונה רוצה, שישלם בעצמו.

מובנות לי כל הנקודות האלה.

פשוט שרציתי לשתף אותכם בסיפור שקרה לי ובתוצאותיו.

פה אני אנצל את הבמה שהוקצתה לי, ואתנצל בפני מי שענה לי על השירשור וכתב את דעתו.

סליחה אם הרגשתם מרומים, על שהפכתי את הסיפור, סליחה על שהיו לי ספקות קלושים (ושהתבדו בינתיים) בעקבות הפנייה הנה.

רב תודות לכם על התגובות והעיצות, על דעותיכם הנפלאות וההיענות לפנייתי.

בברכת שבת שלום

 

מחווה של רצון טוב??? מי שרוכש את הרכב אמור להיות מודאג ממצבו. המוכר צריך לדאוג רק לשני דברים, והם קבלת התמורה והעברת הבעלות. אם יש תקלות ברכב הן הופכות להיות בעיה של הקונה, ולכן הבדיקה היא על חשבונו. להעיר כי הבודק אמור להיות שלוחו של הקונה לצורך העניין (וגם להיות אחראי כלפיו על ממצאי הבדיקה) ולכן הגיוני שהקונה ישלם ולא המוכר. כמובן שלא חסרים סיפורים על מכוני בדיקה העושים יד אחת עם מוכרים\קונים כדי להציג את הרכב באופן הנוח להם (אישית נפלתי בפח כזה פעמיים, מאז איני רוכש רכב אלא מהיבואן או מהמשפחה הקרובה) אבל אם לא מדובר במצב כזה הלקוח של מכון הבדיקה הוא הקונה.

 

לגבי השיתוף של חברי הפורום בעניין - זה בסדר, בדיוק לצורך זה קיימים פורומים: אתה מתלבט ושואל, חברי הפורום מדריכים אותך. בפעם הבאה תהיה יותר חכם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...