Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מתכוון להתקין מערכת ברכב ורציתי עזרה אחרונה אם הציוד טוב וזה

 

ישבתי ברכב של חבר והיה לו

רדיו דיסק של LG LAC8900N והוא סבבה לאללה אין לי בעיה איתו , אם יש למישהו משהו להגיד עליו שיגיד לי או משהו אחר להמליץ בסכום הזה סבבה,

היה לו קומפוננט מקדימה של JBL אין לי מושג איזה ,

רמקולים אחרוים של פיוניר נראלי 100 וואט (לא RMS)

וסאב של אינפינטי

לדעתי שמעו טוב בתוך האוטו , אבל אני רוצה יותר חזק ולהרגיש יותר את הבאס ,

 

יש לי תקציב של 3 אלף בערך בלי התקנה

מה אתם אומרים על זה

 

רדיו דיסק - LG LAC8900N

קומפוננט מקדימה - Dotech Ovation 6 Morel

 

לפי זאב זה יוצא 1570 ככה שנשאר בערך 1400 - 1500 שנגיד הוא יהיה למגבר

איזה מגבר אפשר להביא שיחזיק גם את הקומפוננטים וגם אולי רמקולים אחוריים שהיו בהמשך? , וסאב אני יביא כבר אחרי זה

אפשר לחרוג נגיד ל 2000 למגבר , שיהיה טוב אבל

×
×
  • תוכן חדש...