שלום, אני מתכוון להתקין מערכת ברכב ורציתי עזרה אחרונה אם הציוד טוב וזה
ישבתי ברכב של חבר והיה לו
רדיו דיסק של LG LAC8900N והוא סבבה לאללה אין לי בעיה איתו , אם יש למישהו משהו להגיד עליו שיגיד לי או משהו אחר להמליץ בסכום הזה סבבה,
היה לו קומפוננט מקדימה של JBL אין לי מושג איזה ,
רמקולים אחרוים של פיוניר נראלי 100 וואט (לא RMS)
וסאב של אינפינטי
לדעתי שמעו טוב בתוך האוטו , אבל אני רוצה יותר חזק ולהרגיש יותר את הבאס ,
יש לי תקציב של 3 אלף בערך בלי התקנה
מה אתם אומרים על זה
רדיו דיסק - LG LAC8900N
קומפוננט מקדימה - Dotech Ovation 6 Morel
לפי זאב זה יוצא 1570 ככה שנשאר בערך 1400 - 1500 שנגיד הוא יהיה למגבר
איזה מגבר אפשר להביא שיחזיק גם את הקומפוננטים וגם אולי רמקולים אחוריים שהיו בהמשך? , וסאב אני יביא כבר אחרי זה
אפשר לחרוג נגיד ל 2000 למגבר , שיהיה טוב אבל