Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציריות.....


R.C
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם....

 

הלכה לי צרייה ימין \בGTI 205 :oops: השאלה היא האם זו אותה צירייה כמו ב205 1400 רגיעלה ...או שזה שונה ואם כן לאיזה רכב זה מקביל(אני הולך להחליף לבד) תודדדדה.... :lol:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם
השאלה היא האם זו אותה צירייה כמו ב205 1400 רגילה

 

ממש לא.

נראה לך הגיוני ?

:roll:

פורסם

הבנתי שאתם אומרים שלא....אז אני אצטרך לפרק את הצירייה ולקחת אותה....טוב נראה מה יהייה בכל מקרה אני אתן עידכון מה ניהייה בסוף...אגב..לדעתי הצירייה היא אותה צירייה אבל נראה

 

תודה בכל מקרה .....

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם
מה זה ציריה מה תפקידה?

הלכה לחבר שלי ציריה באוטו...

ברכב עם הנעה קדמית הגלגלים הקדמיים צריכים לבצע שני תפקידים- להעביר את התנועה הסיבובית שמגיע מהמנוע דרך ציר (גילגול), ולהעביר את תנועות ההגוי (ימינה ושמאלה).

 

הציר שמגיע מהמנוע (גל הינע או drive shaft) צריך להעביר את הסיבוב גם כאשר הגלגל נמצא בזוית, לשם כך יש ציר מיוחד שמאפשר חופש תנועה- זוהי הצירייה.

גומיות צירייה הן גומיות (מן הסתם...) שמכסות את הצירייה, ומונעות כניסת לכלוך ובריחה של חומר שימון.

 

ציריות שחוקות ישמיעו לרוב תקתוק, בעיקר כשההגה מופנה.

 

ציריות יכולות להופיע בעוד מקומות שדורשים העברה של סיבוב בזוית למשל רואים כאלה בציר של משאיות (אם כי שם הן בנויות אחרת)

פורסם
מה זה ציריה מה תפקידה?

הלכה לחבר שלי ציריה באוטו...

ברכב עם הנעה קדמית הגלגלים הקדמיים צריכים לבצע שני תפקידים- להעביר את התנועה הסיבובית שמגיע מהמנוע דרך ציר (גילגול), ולהעביר את תנועות ההגוי (ימינה ושמאלה).

 

הציר שמגיע מהמנוע (גל הינע או drive shaft) צריך להעביר את הסיבוב גם כאשר הגלגל נמצא בזוית, לשם כך יש ציר מיוחד שמאפשר חופש תנועה- זוהי הצירייה.

גומיות צירייה הן גומיות (מן הסתם...) שמכסות את הצירייה, ומונעות כניסת לכלוך ובריחה של חומר שימון.

 

ציריות שחוקות ישמיעו לרוב תקתוק, בעיקר כשההגה מופנה.

 

ציריות יכולות להופיע בעוד מקומות שדורשים העברה של סיבוב בזוית למשל רואים כאלה בציר של משאיות (אם כי שם הן בנויות אחרת)

 

הצירייה עצמה לא קשורה למנגנון ההיגוי...

פורסם

הציריות שיושבות ב205 רגילה הן לא אותן ציריות, הציריות של הגיטיאי הן מחוזקות.

רכבים מגבילים זה Citroen BX GTI

ויש עוד כמה תקנה משופצת אם אתה רוצה לחסוך יש גם אחריות אם אני לא טועה

פורסם
כמה עולה לתקן ציריה כי אני חושב שהלכה לי גם ציריה ימנית קידמית

 

כי אם אין הרבה הבדל במחיר, אני הייתי קונה חדשה

 

ככה אתה בראש שקט..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מחר אני הולך לשפץ צירייה בנוסף לחיישן חמצן שהלך לי באוטו ואני צריך לשים חדש...

 

למה לקנות צירייה חדשה אם אפשר לשפץ צירייה??

אם יש לך כסף תקנה חדש ... אני אישית בעד לשפץ צירייה .

 

אךךך עוד אלפיים שקל והאוטו שנת 2002 מבחינה מכנית!!!

:)

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
מה זה ציריה מה תפקידה?

הלכה לחבר שלי ציריה באוטו...

ברכב עם הנעה קדמית הגלגלים הקדמיים צריכים לבצע שני תפקידים- להעביר את התנועה הסיבובית שמגיע מהמנוע דרך ציר (גילגול), ולהעביר את תנועות ההגוי (ימינה ושמאלה).

 

הציר שמגיע מהמנוע (גל הינע או drive shaft) צריך להעביר את הסיבוב גם כאשר הגלגל נמצא בזוית, לשם כך יש ציר מיוחד שמאפשר חופש תנועה- זוהי הצירייה.

גומיות צירייה הן גומיות (מן הסתם...) שמכסות את הצירייה, ומונעות כניסת לכלוך ובריחה של חומר שימון.

 

ציריות שחוקות ישמיעו לרוב תקתוק, בעיקר כשההגה מופנה.

 

ציריות יכולות להופיע בעוד מקומות שדורשים העברה של סיבוב בזוית למשל רואים כאלה בציר של משאיות (אם כי שם הן בנויות אחרת)

 

הצירייה עצמה לא קשורה למנגנון ההיגוי...

 

כמובן,

הצירייה קשורה למנגנון ההנעה (מנוע-גלגלים), היא שם כדי להתמודד עם הצורך בהגוי בו זמני.

×
×
  • תוכן חדש...