Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גישור לסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :D

אם אני קונה סאב 2 סלילים יש אפשרות לחבר אותו בגישור למגבר 4 ערוצים כלומר כל סליל יקבל גישור של שני ערוצים?

תודה לעוזרים

פורסם

באיזה מגבר מדובר? באיזה סאב מדובר,איזה סלילים יש לו?

 

כעיקרון אפשרי,מומלץ-לא הכי (אבל אפשרי)

 

יש לבדוק את תעימות הג'יינים שתיהיה שווה בכדי לא לגרום לבעיות.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

למה לדוגמא? זה מה שיש לך או זה באמת רק דוגמא?

 

בכל מיקרא...זה לא אפשרי,מכון שהמגבר נותן את הגישור ב4אוהם,והסאב שציינת פה הוא דגם של שני סלילים של 2אוהם.

 

בכל מיקרא תוכל לחבר את הסאב באופן של 4אוהם ולקבל 300RMS בגישור של המגבר.:wink:

אבל הסאב יכול לספוג הרבה מעבר.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

יש לך טעות קטנה {אבל קריטית}.

סאב עם שני סלילים של 4 אום יעבוד בחיבור הסלילים במעגל סופי של 2 או 8 אום

סאב עם שני סלילים של 2 אום יעבוד בחיבור הסלילים במעגל סופי של 4 או 1 אום

 

ה-VMAX 122 מגיע עם שני סלילים של 2 אום ולכן מתאים מבחינת ההתנגדות

ה-P3 הנ"ל מגיע עם שני סלילים של 4 אום ולא מתאים לעבודה עם המגבר הנ"ל מבחינת ההתנגדות

 

המגבר JBL1004 עובד רק ב-4 אום בגישור.

 

חפש סאב עד 400RMS עם סליל בודד של 4 אום

או עם שני סלילים של 2 אום.

פורסם
יש לך טעות קטנה {אבל קריטית}.

סאב עם שני סלילים של 4 אום יעבוד בחיבור הסלילים במעגל סופי של 2 או 8 אום

סאב עם שני סלילים של 2 אום יעבוד בחיבור הסלילים במעגל סופי של 4 או 1 אום

 

ה-VMAX 122 מגיע עם שני סלילים של 2 אום ולכן מתאים מבחינת ההתנגדות

ה-P3 הנ"ל מגיע עם שני סלילים של 4 אום ולא מתאים לעבודה עם המגבר הנ"ל מבחינת ההתנגדות

 

המגבר JBL1004 עובד רק ב-4 אום בגישור.

 

חפש סאב עד 400RMS עם סליל בודד של 4 אום

או עם שני סלילים של 2 אום.

 

 

אני לא ידע אם פיספסת אבל,הוא מתכנן כל סליל לחבר בגישור,לכן הוא צריך שני סלסילים של 4אוהם,כי הגישור ניתן ב4אוהם.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

פיספסתי את הנושא

וזה לא מומלץ בכלל,תרכוש מונובלוק יעודי אם אתה

מעוניין להגביר סאבים חזקים ב-2 אום,או סאב עד 400RMS ורצוי נציל

שיעבוד ב-4 אום ,עם ה-JBL הנ"ל.

פורסם

^ לי למשל יש מגבר מונו שיש לו ג'יין אחד לשני הערוצים ביחד,הוא עובד בשני אום לכל ערוץ 240RMS.

 

עליו אני יכול לשים סליל על כל ערוץ(במידה והם שניים של 2אוהם) ? או שאני מפספס משהו,כי יש ג'יין אחד לשני הערוצים אין צורך בתעימות ביניהם וזה לא יעשה בעיות.

 

לא ככה?

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...