Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יכול לקנות ידני ולהעביר אליו את הקיט (אם הקיט זו הסיבה שבגללה אתה רוצה להשאר עם הרכב).

 

יובל.

 

זה לא הקיט. זה הרכב וההשקעה שלי בו. קשה לי רגשית.

אני מניח שאני אמכור ואתגבר על כך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני לא חושב שאתם כל-כך צודקים. אדם מסתגל לרכבו. בעצם לכל דבר שהוא אוהב. נכון שהעלויות של הסבה מאוטומט לידני הן גבוהות יותר מאשר קניית רכב ידני במקור, אבל לפעמים יש מצבים שהעלויות לא נחשבות.

 

זיכרו ! לאהבה אין גבולות.שמוליק

 

שמע לא כ"כ מסכים איתך בקטע הזה, כי עדיין מדובר רק בהונדה, רכב שיש אותו הרבה על הכביש בגירסת ידני ואוטמט, זה לא איזה רכב אספנות שבנאדם השקיע את הנשמה שלו כדי לשפץ אותו שאי אפשר להשיג, והוא חושב להפוך את הרכב לידני, זה כבר משהו אחר...

 

אבל הונדה? להחליף לה גיר?? כאילו מה? מוכרים את ההונדה הקיימת וקונים הונדה ידנית ייצא לו הרבה יותר זול ועוד יכול להיות שישאר לו עוד כסף בגלל שהוא מוכר אוטמט וקנה ידני (תלוי בשנים).

 

קיצור לא שווה אחי זה עולה הרבה והונדה זה לא רכב נדיר שכבר אי אפשר להשיג.....חחחחח ביום שהונדה תיהיה דבר נדיר... :lol:

Honda hornet 600

 

פורסם
אני לא חושב שאתם כל-כך צודקים. אדם מסתגל לרכבו. בעצם לכל דבר שהוא אוהב. נכון שהעלויות של הסבה מאוטומט לידני הן גבוהות יותר מאשר קניית רכב ידני במקור, אבל לפעמים יש מצבים שהעלויות לא נחשבות.

 

זיכרו ! לאהבה אין גבולות.שמוליק

 

שמע לא כ"כ מסכים איתך בקטע הזה, כי עדיין מדובר רק בהונדה, רכב שיש אותו הרבה על הכביש בגירסת ידני ואוטמט, זה לא איזה רכב אספנות שבנאדם השקיע את הנשמה שלו כדי לשפץ אותו שאי אפשר להשיג, והוא חושב להפוך את הרכב לידני, זה כבר משהו אחר...

 

אבל הונדה? להחליף לה גיר?? כאילו מה? מוכרים את ההונדה הקיימת וקונים הונדה ידנית ייצא לו הרבה יותר זול ועוד יכול להיות שישאר לו עוד כסף בגלל שהוא מוכר אוטמט וקנה ידני (תלוי בשנים).

 

קיצור לא שווה אחי זה עולה הרבה והונדה זה לא רכב נדיר שכבר אי אפשר להשיג.....חחחחח ביום שהונדה תיהיה דבר נדיר... :lol:

 

הונדה יש כמו זבל. אבל ההונדה שלי שונה. החלפתי חלקים, השקעתי בה המון, זו לא הונדה רגילה שתראה ברחוב. הבנאדם שיקנה ממני את האוטו יקבל אוטו שמור בטירוף. קשה היום להשיג הונדות במצב טוב מכיון שבדרך כלל "קרעו" להן את הצורה ולא הקפידו על טיפולים.

אז קל לך, אסי, אולי להגיד שלא שווה לי להחליף וכו' וכו'. אבל רכב שמור ומטופח לאו דווקא צריך להיות קלאסי ונדיר בטירוף.

להתחיל לחפש בין ים של סוחרי מכוניות ובעלים "לא הכי נחמדים" זה מסובך. ראה את ההודעות של גיא "רמאויות בקניית רכב יד 2".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני לא חושב שאתם כל-כך צודקים. אדם מסתגל לרכבו. בעצם לכל דבר שהוא אוהב. נכון שהעלויות של הסבה מאוטומט לידני הן גבוהות יותר מאשר קניית רכב ידני במקור, אבל לפעמים יש מצבים שהעלויות לא נחשבות.

 

זיכרו ! לאהבה אין גבולות.שמוליק

 

שמע לא כ"כ מסכים איתך בקטע הזה, כי עדיין מדובר רק בהונדה, רכב שיש אותו הרבה על הכביש בגירסת ידני ואוטמט, זה לא איזה רכב אספנות שבנאדם השקיע את הנשמה שלו כדי לשפץ אותו שאי אפשר להשיג, והוא חושב להפוך את הרכב לידני, זה כבר משהו אחר...

 

אבל הונדה? להחליף לה גיר?? כאילו מה? מוכרים את ההונדה הקיימת וקונים הונדה ידנית ייצא לו הרבה יותר זול ועוד יכול להיות שישאר לו עוד כסף בגלל שהוא מוכר אוטמט וקנה ידני (תלוי בשנים).

 

 

קיצור לא שווה אחי זה עולה הרבה והונדה זה לא רכב נדיר שכבר אי אפשר להשיג.....חחחחח ביום שהונדה תיהיה דבר נדיר... :lol:

 

הונדה יש כמו זבל. אבל ההונדה שלי שונה. החלפתי חלקים, השקעתי בה המון, זו לא הונדה רגילה שתראה ברחוב. הבנאדם שיקנה ממני את האוטו יקבל אוטו שמור בטירוף. קשה היום להשיג הונדות במצב טוב מכיון שבדרך כלל "קרעו" להן את הצורה ולא הקפידו על טיפולים.

אז קל לך, אסי, אולי להגיד שלא שווה לי להחליף וכו' וכו'. אבל רכב שמור ומטופח לאו דווקא צריך להיות קלאסי ונדיר בטירוף.

להתחיל לחפש בין ים של סוחרי מכוניות ובעלים "לא הכי נחמדים" זה מסובך. ראה את ההודעות של גיא "רמאויות בקניית רכב יד 2".

 

שמע זה טיבעי שככה תרגיש סימפטיה לאוטו, מי אני שיעצור בעדך...פשוט חבל כי גם תשלם עוד הרבה כסף כדי להפוך את האוטו לידני ודבר שני שתצטרך למכור את האוטו אז זה יוריד לך מהמחירון...אז גם תשקיע הרבה כסף שאח"כ לא יביא לך תועלת אלה רק יוריד מהמחירון עם כמה שאני אוהב גיר ידני אין מה לעשות רכב אוטומקקי זה יותר יקר!

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...