Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים,

 

אני עומד לפני רכישת רכב, יד 2. מצאתי רכב נהדר, קילומטרז' נמוך ובמצב מצוין (על פניו, לפני בדיקה), אבל כשהמוכרת פתחה בפניי את הדלת עלה ריח חריף של סיגריות. ברור שלא מדובר בסיגריה אחת או שתיים, אלא ברכב שמעשנים בו באופן קבוע.

 

התייעצתי עם כמה אנשים, ובעוד מישהו אמר שרחיצה טובה ושטיפה יעשו את העבודה ותוך "חודש מקסימום לא תרגיש כלום", השני אמר שהריח "ילווה אותי לאורך כל הדרך, ואולי כדאי גם לך להתחיל לעשן...".

 

לדעתכם המלומדת אודה.

פורסם

ניתן להוציא את הריחות הללו בעזרת דיטיילינג מקצועי.

קלין קאר דיטיילינג הינו אחד מהספונסרים של הפורום וככזה הוא נותן מחירים נוחים לחברי הפורום.

תרים טלפון, תבקש את אמיר ותתייעץ איתו. הוא הוציא ריח סגריות חריף ביותר לרכב שחבר שלי קנה.

 

בנוסף, תעשה חיפוש בנושא בפורום ותמצא הרבה עצות והמלצות.

 

בהצלחה

פורסם

בלי דיטיילינג רציני - אין מצב להעלים את הריח.

ומי שרגיש - גם אחרי יריח.

 

(צריך ליהיות חמור אמיתי כדי לעשן ככה באוטו - זה אומר שעישנו עם חלונות סגורים , מזגן פועל ולפעמים גם חימום - שזה הכי גרוע)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דווקא יש ספרי ריח שאמא שלי קונה

התכונה הבולטת שלו שהוא סופג ומעלים ריח של סיגריות

אצלי ברכב מספיק 2 - 4 שפריצים אחרי שאני עושה ניקוי לרכב וכאילו שמעולם לא היה זכר לעשן

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הריח ייעלם בסופו של דבר.

 

יש להשתמש קודם כל בספריי לניקוי ריפודים של STP, לדאוג לבישום קבוע, ולנקות באופן שבועי. הריח ייעלם.

 

יש כמובן שירותי דיטיילינג, ויש גם ניקוי בקיטור שעולה 400 ש"ח ובו מנקים את הגג ואת המושבים עצמם.

 

קח בחשבון הוצאות של כמעט 1000 ש"ח על ניקיון של הריח הנ"ל, לאורך זמן. אם זה שווה לך, אני לא הייתי פוסל את הרכב בגלל שעישנו בו.

פורסם
בלי דיטיילינג רציני - אין מצב להעלים את הריח.

ומי שרגיש - גם אחרי יריח.

ליביו

 

 

קנינו מאזדה 6 בת 4 חודשים. המוכר טען שלא עישן בה, אבל הרחנו. נגיד, לא ריח חריף במיוחד - אבל מורגש.

 

היום, כמעט שנתיים אחרי אני עדיין מריח מהמושבים.

זה נספג ולא יוצא.

פורסם

זה לא שהריח נעלם אתה פשוט מתרגל אליו...

ואת זה אני כותב מנסיון של אחד שגר מול רפת 15 שנה...

פורסם

מניסיון אישי, אפשר להגיע לתוצאות מצויינות בעזרת שימוש בכלים מקצועיים.

מדובר בכלים שמזריקים מיים בטמפרטורה גבוהה לחלקים השונים ברכב שסופגים את הריח ושואבת אותם בחזרה.

עשיתי את הטיפול הזה ברכב שעישנו בו במשך מס' שנים, לרכב היה ריח של מאפרה ואחרי הטיפול 90% מהריח נעלם מייד.

פורסם

יוצא. כהפשסקתי לעשן זה מאוד הפריע לי.

קיטורית ביתית על כל הסלון, ספריי מקצועי לריפודים וגם ספרי מיוחד שמזריקים למזגן ומשאירים את האוטו סגור איזה שעה מוציא הכל.

היום אני שוב מעשן אבל עדיין רגיש לריח. לפני שאני נועל את הרכב - שתי לחיצות ספריי לכיוון השטיחים. כשחוזרים לאוטו אין כלום. 

פורסם

מנסיון אישי, על הרכבים שלי, של אחיות, גיסים, שכנים, חברים, וכל מי שהרשה לי לעשות את זה:

קונים שני קילוגרמים של סודה לשתייה, לוקחים כף, ומתחילים להעיף.

על כל החלק הפנימי של האוטו, ריפודים, לוח שעונים (מעל כן? לא על), ריצפה (תוציא השטיחים לפני כן).

חלונות, מסילות החלונות, ממש הכל הכל לא לפספס אף חלק.

לסגור את האוטו היטב, רצוי לכסות, וללכת לישון בלילה.

קמים בבוקר, לוקחים שואב אבק (לא סמרטוט ולא שום דבר אחר) ומתחילים לשאוב.

כשמגיעים לריפודים, טיפות קטנות של מים, בעזרת האצבעות הרטובות, מבקבוק המים שהבאת איתך מראש, ישר על האבקה.

שאיבה של כל הריפודים.

לאחר שסיימנו לשאוב את הכל ואין זכר לחומר הלבן, פתחית כל החלונות ברכב, ויציאה לכביש המהיר הכי קרוב.

נסיעה ב- 100 קמ"ש למשך כחמש דקות.

אחרי כל התהליך, מי שישאר לו טיפת ריח ברכב (גם אחרי עישון של קופסא שלימה), שיבוא אליי ואני קונה לו רכב חדש (ועל הדרך משאיר אצלו את הרכב שלו, שיהיה לו, מתנה ממני)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

היום אני שוב מעשן אבל עדיין רגיש לריח. לפני שאני נועל את הרכב - שתי לחיצות ספריי לכיוון השטיחים. כשחוזרים לאוטו אין כלום.

 

את זה יכול לאמר רק אדם מעשן..אדם שלא מעשן יחטוף מכת ריח שיכנס לאוטו שלך.

ברור שזה ישתנה מאדם לאדם.

זה בכל אופן מהניסיון שלי (אחד שעישן 17 שנה וגם כן היה מתיז ספריי..).

מאחל לך שתיפתר מההרגל המגונה (העישון..לא ההתזות..:wink:)

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...