Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה עברתי לדירה שכורה עם החברה ובחדר השינה יש מזגן חלון מהישנים האלה של פעם.

המזגן מחובר לשקע תלת פאזי עם לחצן על השקע עצמו (כמו לחצן של דוד).

האם יש דרך כלשהי להחליף שקע או להוסיף רכיב לשקע שיוכל לשמש כטיימר למזגן?

אני פשוט רוצה להשאיר אותו דולק כשהולכים לישון ושהוא יכבה לבד שעה אחרי או משהו כזה.

האם קיים דבר כזה? ואם כן, איך זה עובד?

 

תודה מראש לכולם!

פורסם

נדמה לי שזה יכול לעזור. יש גם כזה.

 

אני לא בטוח שמבחינת החשמל זה הכי בטיחותי. צריך לבדוק אם זה מתאים מבחינת צריכת הזרם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אתה מחפש כזה?

 

יש בכל חנות חשמל רצינית.

 

בתמונה המצ"ב זה לא טיימר אלא "תיכנות" הפעלה ידועה מראש. אני מניח שיש גם כאלו עם טיימר.

 

אפילו בהום סנטר\אייס ניתן למצוא אותם.

33070673b.jpg

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

קשה (אך אפשרי) למצוא שקע תלת פאזי (מתאם שקע-תקע) עם טיימר שעון של 120 דקות (לרוב משווקים את שקעי הטיימר 120 דקות לתקעים רגילים).

עם זאת, גם המחבר עם התכנות המובא לעיל הוא מצויין!

בדיוק לפני שבועיים המלצתי לחבר לרכוש כזה ע"מ שיוכל להנות ממזגן שנכבה מעצמו בלילה.

התכנות פשוט סה"כ ולא נדרש שום חיבור כלשהו.

השתמשתי המון בשקעים האלו והם עושים את העבודה.

פורסם

הטיימר שהראו לך בתמונה פה עובד בצורה מאוד פשוטה ,

במרכז יש שעון שאתה מכוון בסיבוב את השעה ( כל עוד הוא בחשמל הוא יעבוד )

ומסביב יש שנתות קטנות שאתה יכול להזיז להחוצה או פנימה , כל שנת אם אני לא טועה היא רבע שעה .

אתה מזיז את השנתות לפי השעות שבהן אתה רוצה להפעיל את המכשיר החשמלי המחובר.

פורסם

בשקע תלת פאזי יש 5 פינים (!)

בבית פרטי נדיר מאוד לראות שקע כזה. אולי לכיריים חשמליים.

 

השקע שכולכם מדברים עליו הוא שקע חד פאזי בעל פינים עבים שתואם לתקן בריטי עתיק.

הוא בשימוש בארץ בעיקר למזגנים ביתיים בינוניים+.

 

ואכן האביזר שעון שבת שדובר עליו פה מתאים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

צודקים, טעות שלי.

איכשהו תמיד אני קורא לשלושת הפינים האלו תלת-פאזי למרות שזה חד פאזי ולא תלת.

התלת פאזי הם התקעים/שקעים הגדולים, 5 פינים כמו שאמרו, בד"כ בצורת כוס אדומה גדולה.

פורסם

הכל טוב ויפה רק שכיבוי ע"י ניתוק חשמל יכול לפגוע במזגן אם זה נעשה בתדירות.

 

אני לא איש מזגנים אבל ככה סיפרו לי. עדיף לכבות מכפתור ההפעלה.

פורסם

הדבר היחיד שיכול להזיק למזגן (מדובר על אלו הישנים שזקוקים לטיימר חיצוני ולא לחדשים שמגיעים עם טיימר על כרטיס אלקטרוני) הוא הפסקת פעולת המדחס והפעלתו בהפרש זמן קצר.

כל שצריך אחרי כיבוי המזגן זה להמתין מספר דקות ע"מ להפשר השוואת לחצים במערכת (לחץ הגז, הפרשי לחצים בין המעבה למאדה וכו').

למי שמחבר את הטיימר המדובר בשרשור מומלץ מאוד לכוון את השנתות כך שיהיה מרווח ביטחון של 15 דקות בין כיבוי להדלקה.

במזגנים חדשים מדובר בכרטיס אלקטרוני המחובר לפיקוד, אלו בד"כ מגיעים עם אפשרות טיימר פנימית ושם עדיף להשתמש בפונקציות היעודיות ע"מ לשמור על הכרטיס האלקטרוני.

×
×
  • תוכן חדש...