Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני נוהג בפניות על גבול האחיזה של האוטו יש מין מצב שבאמצע הפניה פתאום המנוע לא רוצה לתת עוד, כאילו הוא נעצר לרגע וחוזר לעצמו רק בסוף הפניה.

זה לא קורה אף פעם בפניות איטיות ובשום מצב אחר.

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעייה?

 

הרכב הוא פוקוס 1.6 LX.

פורסם

יתכן וכוחות הצד שפועלים על הרכב מקשים עליו את התאוצה ולמנוע אין מספיק כח להתמודד עם זה,

 

כמוכן יש לרכב בקרת משיכה\אחיזה ?

פורסם

צריך לדעת איך להיכנס לפנייה וצריך לדעת איך לצאת מימנה

הכוונה (לרכב בעל הילוכים )להיכנס לפנייה בהילוך שיהיה לו מספיק כדיי ליבלום את הרכב בכניסה ומספיק כדיי לימשוך(את הילוך הכניסה)עד ליציאה

כך ישנה עקומת כוח שמנצלת את המנוע בצורה הטובה ביותר ולא גורמת לאובדן כוח בפנייה

לגביי אוטומט זה קשה אבל אפשרי בקושי(לא ממליץ להיכנס מהר מידיי)(ניכנסים לאט וה"קיק" מיתבצע קצת ליפניי . תלוי במהירות הורדת ה"קיק" ברכב)

 

 

עצה אישית- סע לאט עזוב פניות שמסכנות אותך ואת הסובבים אותך

 

(אני בשיקום עצמי לאחר איבוד שליטה בפניה אפילו מכה קטנה במהירות נמוכה גורמת לנזק עצום לגוף השברירי שלנו ולא מדובר בשברים בעצמות )

:shock2:

שקט, שש... לאט לאט!.. להירגע- הראלי השחורה :twisted:

פורסם

אתה עושה את זה בטח על DRIVE....תנסה על הילוך "נעול"

 

יכול להיות שמרוב ההתרגשות אתה לא מרגיש שהגלגל הפנימי מתפרפר לך,אלוהים יודע.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אני כמעט תמיד משחק אם ההגבלות של ההילוכים כשאני נוהג בצורה כזאת.

לא ידוע לי על שום מערכת שמגבילה את כח המנוע או כל בקרת יציבות אחרת שבאה אם הפוקוס LX (הדגם הבסיסי ביותר).

אני לא מסכן אף אחד במה שאני עושה כי פשוט אין שם אף אחד.

ועברתי את השלב שאני מתרגש מכל פניה.

 

ולעיניננו: לי זה נראה כמו בעיה כלשהי האם למישהו יש מושג?

קשה לי לקבל את העובדה שהאוטו עושה מה שבא לו דווקא שאני צריך שהוא יעבוד כמו שצריך.

פורסם

אצלי בפונטיאק זה שונה

אני נכנס לסיבוב , אם זה עד 80 ככה , אני מוריד לפני הסיבוב להילוך 2 (מדובר באוטומט)

לפני היציאה מדביק דוושה כדי לתת לאוטו כוח לצאת מהזריקה.. לפעמים יש מצב שהאוטו אפילו מפרפר אם מדביקים יותר מדי

אחי זה לא משחק , אני ממליץ לך לקחת לפחות קורס אחד של נהיגה מתקדמת לפני שאתה עושה שטויות כאלה..

זאת לפחות העצה שלי , יום טוב תומר

יוצא לריס?

פורסם
אצלי בפונטיאק זה שונה

אני נכנס לסיבוב , אם זה עד 80 ככה , אני מוריד לפני הסיבוב להילוך 2 (מדובר באוטומט)

לפני היציאה מדביק דוושה כדי לתת לאוטו כוח לצאת מהזריקה.. לפעמים יש מצב שהאוטו אפילו מפרפר אם מדביקים יותר מדי

אחי זה לא משחק , אני ממליץ לך לקחת לפחות קורס אחד של נהיגה מתקדמת לפני שאתה עושה שטויות כאלה..

זאת לפחות העצה שלי , יום טוב תומר

 

והעצה שלי היא לא לתת עצות בנהיגה מעל גבי הפורום. לפני היציאה מדביק דוושה כדי לתת לאוטו כוח לצאת מהזריקה? איפה אתה חי? בסרטי הדרכה של טיפ נידל?

 

וגם - מה הקשר לבעיה שעליה הוא כתב? או שהתגובה שלך רק נועדה להעלות לעצמך את האגו? ("אני נכנס לפנייה על הבלמים, נותן פליק בהגה, האוטו נכנס להיגוי יתר מטורף, אני מדביק דוושה ביציאה, קונטרה עם ההגה וסחיפת כוח מרהיבה לעבר השקיעה" :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תראה התופעה מוקרת לי,לדעתי זה קורא כי במצב של פניה יש העברה של משקל לצד אחד ובאותו הצד הגלגל מסובוב גם ושיוצא מסיבוב פתאם היא נותנת קיק..כזה זה נראה לי הגיונית,אבל יכול ליהיות שלוקח לה זמן להגיב לקיק ושהוא מגיבה זה תמיד יוצא לך אחרי הפניה..

פורסם
אצלי בפונטיאק זה שונה

אני נכנס לסיבוב , אם זה עד 80 ככה , אני מוריד לפני הסיבוב להילוך 2 (מדובר באוטומט)

לפני היציאה מדביק דוושה כדי לתת לאוטו כוח לצאת מהזריקה.. לפעמים יש מצב שהאוטו אפילו מפרפר אם מדביקים יותר מדי

אחי זה לא משחק , אני ממליץ לך לקחת לפחות קורס אחד של נהיגה מתקדמת לפני שאתה עושה שטויות כאלה..

זאת לפחות העצה שלי , יום טוב תומר

 

והעצה שלי היא לא לתת עצות בנהיגה מעל גבי הפורום. לפני היציאה מדביק דוושה כדי לתת לאוטו כוח לצאת מהזריקה? איפה אתה חי? בסרטי הדרכה של טיפ נידל?

 

וגם - מה הקשר לבעיה שעליה הוא כתב? או שהתגובה שלך רק נועדה להעלות לעצמך את האגו? ("אני נכנס לפנייה על הבלמים, נותן פליק בהגה, האוטו נכנס להיגוי יתר מטורף, אני מדביק דוושה ביציאה, קונטרה עם ההגה וסחיפת כוח מרהיבה לעבר השקיעה" :p )רוני

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אתה ענקקקק הרגת אותי עכשיו משום מה זאת לא ההודעה היחידה שלך שהתפוצצתי מצחוק פשוט הציניות שלך הורגת אותי :lol::lol::lol::lol::lol:

Honda hornet 600

 

פורסם
שאני נוהג בפניות על גבול האחיזה של האוטו יש מין מצב שבאמצע הפניה פתאום המנוע לא רוצה לתת עוד, כאילו הוא נעצר לרגע וחוזר לעצמו רק בסוף הפניה.

זה לא קורה אף פעם בפניות איטיות ובשום מצב אחר.

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעייה?

 

הרכב הוא פוקוס 1.6 LX.

 

באיזה סל"ד זה קורה?

×
×
  • תוכן חדש...