Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

 

רכשתי סט קומפוננט של FOCAL . הסט נקנה כיד שניה, ושמעתי אותו ברכב - כך שהסט עבד.

מאז ועד עכשיו בסה"כ חזרתי לבסיס ברכבת (קיבלתי כמובן גם את הקופסא והספרות).

הגעתי לחדר, הוצאתי את האלמנטים כדי לנקות מהם נקודות חלודה (מפלטת הכרום מאחורי המגנט).

לקחתי אלמנט אחד, והממברנה נעה בחופשיות ובחלקות, כשלקחתי את השני, היא בקושי זזה.

חיברתי את שני האלמנטים למגבר שיש בחדר (יורד גם ל-4 אוהם), ושניהם עבדו, אחד מהם זז בצורה ברורה (Xmax), והשני זז בקושי.

 

יכול להיות מצב שעקב חלודה שנוצרה בפנים הממברנה לא יכולה לזוז?

באם כן, כיצד מטפלים בזה? ובמקרה שלא, יש לכם מישהו ממוצלץ שמתקן רמקולים (עדיף לי כבר להביא את הסט הזה למצב עבודה אופטימלי, ולא לזרוק אותו סתם)?

פורסם

אולי לא נוצרה חלודה, יש יותר סיכוי שבנסיון חלקיקים נכנסו לתוך חלל הסליל והמגנט וכידוע זה לא מרווח גדול.

 

הסליל פשוט נתקע.

 

אל תפעיל את הרמקול בצורה הזו כי עכשיו שהוא לא זז, אמנם הוא ינגן קצת אבל אין לו איך להתקרר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מאתמול בלילה אני טרוד בנושא, דיברתי עם רפי האוזמן ועוד בחור מאזור חיפה.

לצערי להגיע לר"ג יהיה אופציה אחרונה, ואני עדיין מנסה למצוא מישהו באזור הצפון.

במקרה הכי גרוע, יש למישהו מושג האם ניתן להשיג וופר בודד?

פורסם

עידכון אחרון.

הסליל שרוף, אחרי מס' התייעצויות זו המסקנה שהגעתי אליה.

בדיקה פשוטה של אוהמ-מטר אישרה את הנושא (האוהם-מטר מראה התנגדות אינסופית, בעוד שברמקול השני היא מראה 4 אוהם).

דיברתי גם עם המשווק של פוקאל, וניתן לרכוש אלמנט בודד.

השאלה שלי היא האם ניתן לתקן סליל שרוף, ומה העלות של התהליך?

או שכדאי כבר לרכוש אלמנט חדש?

פורסם

ולמה את השאלות הללו אתה לא שואל את המומחים לתיקון רמקולים?הם אלה שיתנו לך את המחירים המדוייקים.

וכמו ששלחתי לך בפרטי,ומבלי לפגוע בזכויות של רפי האוזמן או מתקן רמקולים זה או אחר-פנה ליום טוב דואק בחולון.יש עליו המון המלצות כאן.אישית,מעולם לא תיקנתי אצלו אבל לא חושב שתתאכזב.

לא חייבים להגיע לשם ישירות.ניתן גם לשלוח אליו בדואר כזה או אחר.

בהצלחה יורי

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...