Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני פחות משבוע חבר שלי רכש פיאט בראבה 96 1.6 ידנית

הרכב בלי שום בעיות טפו טפו טפו , הבעיה היחידה רק שהידית איתותים ברכב שבורה , ז"א המנגנון שם נשבר , הידית מסוגלת לאותת רק שמאלה וחוזרת אחרי הפניה (כמו שצריך והכל) , אבל השיניים בפנים כאילו שבורות והמקל דלדל כזה , אפשר להדליק גם אור בערב הכל כמו שצריך

אז הלכנו לרכב לפירוק והורדנו משם בשבירה של האזור את הידית ולקחנו את כל החלקים (לא הצלחנו לפרק את ההגה)

בקיצור בגלל שאנחנו לא רוצים לשבור גם אצלו את האזור בשביל להתקין את הידית אני צריך המלצה לאדם/מוסך שמתעסק בפיאט שיוכל להתקין את הידית , רצוי באזור ראשל"צ

 

תודה ושבוע טוב , אלכס .

פורסם

בפיאט בראבו/ה זה מכלל שכולל את ידית האתות/אורות משמאל ואת ידית מגבים/מתיזים מימין ומחליפים את כל המכלל הזה לאחר הסרת גלגל ההגה.

אתם שברתם הידית מתוך הביית המשותף לשתי הידיות ואין כל ערך לידית הזאת.

יש הבדל בין הדגם עם כרית אויר בהגה ובין הדגם ללא כרית אויר בהגה.

עליכם למצוא שוב מכלל שלם כזה.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה רבה לך על התגובה רפי , אכן נסעתי אני וחבר שלי לרכב לפירוק באזור שכם וג'נין לאיזה מושב נידח , קנינו את כל המנגנון תמורת 100 שקל וביצעתי את ההרכבה ב10 דק' .

סיפוק עצום בשביל ילד בן 18 שמצליח לסדר לא רק את האוטו שלו הלא גם של החברים (:

×
×
  • תוכן חדש...