Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

black Ford Fiesta by dj_dani סט תמונות חובבני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

derish , באמת הגזמת.

 

כל רכב ניתן להפוך למשהו שהוא לא, הכל תלוי בהשקעה.

והרכב שלו נראה מעולה יחסית לגיל.

 

השלט וכו' וכו' הוא עניינו האישי בלבד, השלט לרוב הוא למטרת צחוק.

 

בקשר לצמיגים אני מסכים, מה שכן לא צריך לצאת עליו אלא לייעץ לו להרכיב צמיגים חדשים וזהו.

מה שהוא יבחר לעשות עם זה זה עניינו האישי בלבד.

 

בקשר לסאב, באמת מוזר קצת, אם אתה רוצה שהסאב לא יזוז שים סקוץ' מתחת לסאב שיתחבר טוב לשטיח וזהו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
החוט גומי משמש שהסאב לא יזוז בנסיעה, זה ככל הנראה יגרום נזק יותר גדול מהחוט עצמו ורעש מעצבן.

על איזה חרוזים אתה מדבר?

 

דרך אגב החוט נוגע רק בדפנות של הסאב, אני ינסה למקם אותו בתחתית התיבה בלי שייגע בסאב.

 

 

לא מצאתי פיתרון אחר לבעיית התזוזה של הסאב בבאגז', אשמח להצעות ייעול בנושא,

 

 

אני מניח שהמתקינים המקצועיים כאן לבטח יצליחו לספק פתרונות טובים, אך האם חשבת של סקוצ'ים ? זול ויעיל.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

כאמור, אין לי בעיה עם ביקורת. זה טבעו של פורום ציבורי.

אתם חושבים שהגזמתי, אני חושב שהייתי רך יחסית, סביר להניח שהאמת איפשהו באמצע.

 

עם זאת, אני מבקש להעמיד כמה דברים על דיוקם:

והרכב שלו נראה מעולה יחסית לגיל.

לא, הוא לא. הוא נראה לא רע לגילו, אבל "מעולה" זה כבר הגזמה פראית.

לשם השוואה, הנה כמה פיאסטות שנראות מעולה לגילן: קישור 1, קישור 2.

 

אז אנא מכם, בואו נחזור לפרופורציות.

 

השלט וכו' וכו' הוא עניינו האישי בלבד, השלט לרוב הוא למטרת צחוק.

לא, הוא לא. אם השלט מסתיר לו את שדה הראיה לאחור, וזה בתורו גורם לתאונה, אזי השלט הופך להיות עניינם האישי של כל המעורבים.

 

בקשר לצמיגים אני מסכים, מה שכן לא צריך לצאת עליו אלא לייעץ לו להרכיב צמיגים חדשים וזהו. מה שהוא יבחר לעשות עם זה זה עניינו האישי בלבד.

ושוב, כל עוד הרכב נע בכבישים ציבוריים , אין זה עניינו האישי בלבד. אם הוא יאבד אחיזה בסיבוב או בגשם ויתנגש ברכב שבא מולו, זה יהפוך מהר מאד לעניינם האישי של כמה אנשים נוספים.

 

לסיכום: אני לא איש רע שבא לקלקל לכולם את החגיגה. הפואנטה בדבריי היא שאנשים צריכים להבין שהם לא לבד על הכביש, ויש להם אחריות עקיפה על מה שקורה סביבם. ברור שלא נוכל לשלוט בכל מה שמתרחש שם, אבל בהחלט אפשר לדאוג לחלקה שלנו. רכב מתוחזק כראוי, עם צמיגים נורמליים וללא צעצועים מיותרים שמסתירים את שדה הראייה, הוא התחלה טובה.

פורסם

וואדים לרוב אני נוטה להסכים איתך,הפעם לא.

 

כשכתבתי לך שנסחפת זה היה על כך שכתבת שצריך לשלול לבחור את זכיות האוף טופיק והרשיון. על מה בדיוק ?

 

מה האישום של הבחור ? שהצמיגים שלו פגי תוקף ? לך תאשים את משרד התחבורה, הוא זה שאחראי לכך שהבחור יכול לעבור טסט עם צמיגים ישנים.

 

רוב האנשים בארץ אפילו לא יודעים איך בודקים את תאריך הייצור של הצמיגים.

 

איפה ראית שהבחור ניסה לעשות מהרכב שלו רכב פאר\ספורט\יוקרה ? בזה שהוא שם לרכב ג'אנטים וכיסוי מושבים ? (וזה ממש לא משנה אם הם לטעמך או לטעמי).

 

לא חוכמה גדולה להביא תמונות של פיאסטות מחו"ל ולהגיד "הנה, זה מצב מעולה", לא רק שאין לך מושג מה הרכב עבר (אולי עבר צביעה טרם הצילום?) גם אין לך מושג מתי צולמה התמונה.

 

לפעמים ידידי לא בושה להגיד "צודקים, הגזמתי בחומרת התגובה שלי", לא תצא מזה קטן, נהפוכו.

 

וסתם כדי לתת לך עוד הוכחה שאתה קצת הגזמת ב"הגדרת מצב המכונית שבתמונה", אני יכול לומר לך שלאחי יש פיאסטה 96, לרכב כבר מזמן נשרף,התקלף הצבע (גם צבע כהה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה שאתה מביא תמונה של הפיאסטה ביום שהייתה חדשה, לא משקף כלום.

 

לגבי הצמיגים, בסוזוקי שהייתה לי גם העלתי תמונות לפורום, וגם שם המליצו לי להחליף צמיגים קדמיים וכעבור שבוע החלפתי בהמלצת חברי הפורום.

אני לוקח את ההערות ברצינות רבה.

 

בקשר לסאב, מיקמתי את החוט נמוך יותר צמוד לתיבה ולא לסאב עצמו.

 

 

הרכב שלי נראה טוב לגילו, לא מעולה, לא מכוער, טוב.

יש לו פגמים פה ושם והוא לא "יצא מהחברה", אבל לדעתי, הוא נראה הרבה יותר יפה מהרכבים שהבאת בתמונות, אני לא הכי מת על מראה מקורי.

 

השלט לא מסתיר.

וכמו שאמרתי, עם כך, מורי הנהיגה הם הגורם המרכזי לתאונות דרכים בקרב נהגים חדשים עקב הפירסום שלהם תחת השלט, אתה ממש מגזים.

פורסם
כשכתבתי לך שנסחפת זה היה על כך שכתבת שצריך לשלול לבחור את זכיות האוף טופיק והרשיון. על מה בדיוק ?

מאד פשוט:

 

שלילת רשיון - על רכב עם קוביות במראה וצמיגים פגי תוקף. (ולפני שמגיעה השאלה המתבקשת - כן, אני מאמין שככה צריך לעשות לכל אחד שיש לו קוביות במראה, או צמיגים פגי תוקף, או רכב עם תקלות טכניות וכו'. לא אמרתי שזה החוק, אמרתי שזאת דעתי. יש הבדל.)

 

שלילת זכויות אופטופיק - על זה שהוא נותן דוגמא רעה לכל הילדים המתלהבים שיבואו לפה, יראו את הפיאסטה שלו (שנראית טוב, על זה כולנו מסכימים) ויחשבו שזה בסדר לנסוע עם קוביות במראה וצמיגים פגי תוקף. עכשיו שהעלנו את הנושא לדיון, אני רגוע. כך לפחות מי שיקרא את השרשור הזה בעתיד יראה את שני צדי המטבע.

 

לפעמים ידידי לא בושה להגיד "צודקים, הגזמתי בחומרת התגובה שלי", לא תצא מזה קטן, נהפוכו.

נכון, לא בושה, כשאני מסכים לזה. כרגע אני מתקשה להסכים, ועדיין מאמין שאני צודק. יכול להיות שבעוד כמה שנים אחשוב אחרת. נראה.

 

אני מודע לעובדה שכל הדיון הזה לא מוסיף הרבה נקודות לתדמית שלי, אבל מוכן לקחת את הסיכון. כבודם של הרכב ופותח השרשור במקומם מונח, אבל בתמונות האלה רואים כמה תופעות פסולות, ולדעתי, בפורום רכב, מן הראוי להתייחס אליהן.

פורסם

 

שלילת זכויות אופטופיק - על זה שהוא נותן דוגמא רעה לכל הילדים המתלהבים שיבואו לפה, יראו את הפיאסטה שלו (שנראית טוב, על זה כולנו מסכימים) ויחשבו שזה בסדר לנסוע עם קוביות במראה וצמיגים פגי תוקף. עכשיו שהעלנו את הנושא לדיון, אני רגוע. כך לפחות מי שיקרא את השרשור הזה בעתיד יראה את שני צדי המטבע.

.

 

מצד אחד אני מסכים איתך, אני חבר גם במקרה בפורום של אופנועים בה יש איסור להעלות תמונה שלך רוכב ללא קסדה על מנת לא לעודד ילדים שזה בסדר.

 

מצד שני, אתה לא יכול להוריד תמונה של מישהו כי יש לו קוביות במראה, או מראה פנורמית, או משהו (לא אומר שטותי) זניח.

אבל צמיג פג תוקף? מעל חצי אוכלוסיה לא יודעת איך בודקים את התאריך, אז איך לפי תמונה של הג'אנט ילד בן 17 שרק הוציא רישיון יבין שהוא פג תוקף? ובוא נגיד, שמי שכן יודע לבדוק תאריך של צמיג גם ב99.9 אחוז מהמקרים יודע שהוא פג תוקף.

אתה לא יכול לחייב שכל מי שרוצה להעלות תמונות של הרכב שלו צריך לעשות לו יישור קו.

 

אותם נערים יחשפו גם לפרוייקטים לא חוקיים של מנוע 400 כ"ס על סויוק ועוד הרבה דברים שלא חוקיים, אז הצמיגים שלי הם הבעיה האחרונה של העתיד של ילדי קארספורום.

 

אתה יודע משהו, אני מסכים איתך לגבי זה שמישהו יראה את זה ויקנה לעצמו קוביות כי יחשוב שזה מגניב, אבל אותו ילד יראה גם את התגובה שלך, אתה חושב שילד בן 17 שרק הוציא רישיון יבחר בשיקול דעת נכון לא לנהוג עם קוביות או שיבחר בתמונה שלי לעשות שופוני על בנות?

 

או שיבחר להשים ספויילר של אימפרזה טורבו על דייהטסו 91 שיסתיר לו את כל החלון? או שישאיר את הרכב מקורי כי זה חוקי יותר?


×
×
  • תוכן חדש...